Zamieszczone przez MiKruS
Pokusiłem się tam , może mało poprawnie o wyliczenia (trochę teoretyzując ) …
Do tego dochodzi dodatkowy opór opon zimowych który u mnie hamownia wyliczyła na
11.3 Ps .
To wszystko ma wpływ na ślizgające się sprzęgło zimą, a nie jak sugerujecie temperatura otoczenia sprzęgła…. MiKruS wydaje się że Peugeot to 307HDI 90KM to teorii pasuje (i sprzęgło w serii może być do du....)
Jeśli jest inaczej to proszę wytłumaczcie mi to , a nie powtarzajcie że przyrost są małe i nie maja wpływu.
Proszę o przeczytanie wszystkiego od początku i podsumowanie tego wszystkiego.
Nie jestem znawcą i wszechwiedzącym inżynierem mechaniki itd. Jeśli się mylę to pokażcie mi gdzie…. Bo sprawę zaczynam traktować ambicjonalnie , a wiedzieć chcę i już .
Mówicie ślizga się bo jest zimno i dlatego traci swoje właściwości cierne . Fajnie jest ale co wtedy kiedy się od ślizgania nagrzeje, o temperaturze silnika i innych elementów nie wspomnę . :?:
Komentarz