Aby nie było problemów z otwarciem klapki dobrze byłoby :
po otwarciu klapki , zamknąć central (najlepiej z pilota ) i przesmarować jakimś smarowidłem metalowy bolec , który się wówczas wysunie . Czynność tą (otwieranie i zamykanie) dobrze jest powtórzyć kilku krotnie , by smarowidło głębiej wniknęło .
I by klapka nie przymarzała do cieniutkiej uszczelki , która znajduje się wokół całego wlewu , dobrze jest ją ( tą uszczelkę ) przesmarować wazeliną techniczną lub olejem silikonowym .
Kto smaruje ,ten tankuje :diabelski_usmiech
po otwarciu klapki , zamknąć central (najlepiej z pilota ) i przesmarować jakimś smarowidłem metalowy bolec , który się wówczas wysunie . Czynność tą (otwieranie i zamykanie) dobrze jest powtórzyć kilku krotnie , by smarowidło głębiej wniknęło .
I by klapka nie przymarzała do cieniutkiej uszczelki , która znajduje się wokół całego wlewu , dobrze jest ją ( tą uszczelkę ) przesmarować wazeliną techniczną lub olejem silikonowym .
Kto smaruje ,ten tankuje :diabelski_usmiech
Komentarz