Witam. poszukuje zarąbiście mocnych , w zasadzie to najlepszych silentbloków do O1.
Moja O1 jest po delikatnym obniżeniu do tego niski profil opon i wszystko się wybija. poszukuje czegoś na czym mógłbym pojeździć dłużej niż 30 tyś km.
co proponujecie.
Z chęcią pooglądam linki do alledrogo lub innych stron
Na tyle co zglebialem temat przed zrobieniem swojego zawieszenia
tzn. montaż zawiasu KONI + wymiana tulej metalowo gumowych z przodu,
to nie uslyszalem ani jednej pozytywnej opinii ani o poliuretanowych ani o pawerflexie
zwlaszcza jezeli chodzi trwalosc w stosunku do ceny
dlatego zalozylem te od Cupry na tyl wahacza a na przod wahacza seryjne
jezdze na nich od marca (ok 22k km) i jak narazie nic sie nie wybilo
Na tyle co zglebialem temat przed zrobieniem swojego zawieszenia
tzn. montaż zawiasu KONI + wymiana tulej metalowo gumowych z przodu,
to nie uslyszalem ani jednej pozytywnej opinii ani o poliuretanowych ani o pawerflexie
zwlaszcza jezeli chodzi trwalosc w stosunku do ceny
dlatego zalozylem te od Cupry na tyl wahacza a na przod wahacza seryjne
jezdze na nich od marca (ok 22k km) i jak narazie nic sie nie wybilo
W sumie te co mam teraz jeżdżą juz pare ładnych lat więc naturalnie że mogły się wybic , jeszcze nei wiem które kupie , czy poliuretanowe czy standard . gumy bedą zmieniane na wiosne , lecz kompletacja bedzie robiona zimową porą
Polecam pelne z TT i po sprawie. Naprawde nie ma potrzeby pakowania sie w koszty powerflexow, ktore chyba sa jednak za slaba na nasze drogi. W kilku miejscach czytalem, ze padaly te elementy niestety :|
2 sztuki po jednej na wahacz oraz 2 sztuki tych drugich tanszych, gdzies byl taki temat gdzie byly rozpisane te numery - z glowy niestety nie pamietam.
tylko że one kosztują chyba sporo więcej..
jaka jest różnica w jeździe na takich tulejkach z TT? samochód jest stabilniejszy ale zmniejsza się komfort? bedę robił zawias u Sławka i też myślałem o tych tulejeach.
Komentarz