Gdzieś już było (szukajka) o smarowaniu. Ja wymieniałem.
[O2] Filtr powietrza BMC
Zwiń
X
-
[O2] Filtr powietrza BMC
Witajcie, jakiś czas temu w gazecie GT czytałem artykuł na temat magicznego filtra powietrza firmy BMC wykonanemu "w technologi Oval Trumpet Air Box".
Pytanie do was: Co o tym sądzicie, czy to tylko kolejny "magiczny" filtr który jak niby magnetyzery podnoszą moc itp
Zaznaczam że nie chce kupić tego elementu, nie twierdze że on działa czy niedziała, chciałbym poprostu poczytać bezstronne opinie na temat tego elementu. :wink:
Żeby nie być gołosłownym zamieszczam treść artykułu:
-
-
znaczy dodał 4KM i urwali 0,5 sekundy do 100km/s :?: :roflTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWznaczy dodał 4KM i urwali 0,5 sekundy do 100km/s :?: :rofl
Komentarz
-
-
przy przyspieszeniu do setki w ogóle nie interesuje Cię 2000rpmTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
nie no, pewnie że nalezy się cieszyć że nie ma spadku :zlosnik: ale z artykułu można wyczytać, że różnica jest naprawdę duża :roll: a nie jest... i z moich doświadczeń wynika, że nie ma prawa być tak duża w czasach przy pomierzonej różnicy w mocy i momencie :roll:
u mnie w ASZcie zrobienie programu przełozyło się na mniej więcej sekundę do setki :idea: :roll:
a różnice wygladały tak:
dolot w MPSie zadziałał tak:
a czas do setki nie zmienił się mierzalnie :zlosnik: zapewne z uwagi na permanentny brak trakcji :lol: :wink:
czasy przyspieszeń na biegach zmieniły sie o dziesiąte częsci sekundy, ale wrażenie z jazdy jest, że auto rzeczywiście lepiej reaguje k
Różnica jest taka, że na BMC według wykresu najbardziej poprawił się zakres poniżej 2500 a ten w którym zmierzyli takie poprawy czasów już znacznie mniej :roll:
Dobra, teraz w skrócie :szeroki_usmiech nie mówię, że poprawa nie jest możliwa, mam tylko nieodparte wrażenie, że teoretycznie zmierzone różnice w czasach są za duże jak na zmierzone róznice w mocy.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW, dzięki za rzeczową wypowiedź Też nie sądzę, żeby taka modyfikacja dawała nie wiadomo jaką poprawę, ale coś lepiej jest i pewnie można to odczuć... A artykuł, jak artykuł, wiadomo :twisted: Myślę też, że nie żałujesz moda dolotu w MPSie? Rzeczywiście pomiary były robione przy tak dużej różnicy temperatur :?:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoMyślę też, że nie żałujesz moda dolotu w MPSie? Rzeczywiście pomiary były robione przy tak dużej różnicy temperatur :?:
Co do temperatur to niestety tak wyszlo moze sie uda zrobic pomiar zima w porownywalnej temperaturze
[ Dodano: Nie 15 Lis, 09 08:28 ]
Zamieszczone przez miguelloChoć myślę że za 1300 zł kupił bym coś ładniejszego :P
nie no masakra jakas :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miguelloMisiekWAW, No dokładnie jak pisałem tego posta to doszukałem że jest taka cena i mi oczy wyszły z orbit :P
Przeca za tyle to mogę podjechać do Wojtka i machnąć program z naprawdę odczuwalnymi zmianami :wink:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWjak ktoś nie ma programu to przy tej cenie to BMC to kompletny bezsens :shock: :!: mowa o TDI of course, bo ja np. robie program na końcu, głównie dlatego, że od początku wiedziałem że na programie się nie skończy i najpierw muszę zrobić kilka rzeczy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoWszystko prawda, ale spójrzcie na to z innej strony: jeśli ktoś już ma ładnie wymodzone TDI z dużą turbiną, to jest szansa, że taki filtr BMC trochę poprawi mu dół, a tam może to mieć znaczenie... Dobrze główkuję?
Zamieszczone przez fernandoMisiekWAW, opisz wrażenia i wklej wykres po programieTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez MisiekWAWnie omieszkam, ale to raczej nieprędko ale może wkleję zmiany po FMICu w jakimś skończonym czasie :zlosnik:
Komentarz
-
wklejałem dolot i wykres po do wątku o MPSie ale szlag go trafił po awarii forum :?
nadal chce mi się w to bawić i można sporo wyciągnąć, niestety przyczyny wolnych zmian są bardzo prozaiczne i przyziemneTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
mam na chwile obecna zalozony BMC.. nie wiem jaki dalo efekt bo wlozenie go bylo wymuszone zmianami w aucie a innego nie bylo pod reka... jednego mozesz byc pewien dzwiek auta zmienia sie.. bardzo mocno czuc/slychac zasysanie powietrza zwlaszcza w poczatkowej fazie przyspieszania.. osobiscie srednio mnie to rajcuje ale nie moge narzekac bo dostalem go za darmo
i fakt, ze kosztuje ok 1,3 tys..
taki dolot siedzial u brata w betce e46 330i a dal 7km (mierzone przed i po zalozeniu)taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
Komentarz