czytałem ze 3 artykuły ale o 1.6 FSI to mówiono, że FSI mało pali jak się go nie ciśnie zbytnio. było napisane, że przy pałowaniu 1.6 pali 11-12l/100km więc 2.0 FSI będzie odpowiednio więcej ile w tym prawdy nie wiem.
jeszcze zależy od budżetu jakim dysponujesz i czy tylko VAG się liczy, może coś się wynajdzie :szeroki_usmiech
cytat z artykułu
Supernowoczesna jednostka napędowa Volkswagena ma wtrysk benzyny bezpośrednio do cylindra, co daje oszczędności w zużyciu paliwa. W tradycyjnym silniku benzyna wtryskiwana jest do kolektora dolotowego i zasysana do cylindra przez tłok. Volkswagen zaangażował się w technologię bezpośredniego wtrysku benzyny i bardzo go Fot. Ryszard Polit: Na tylnej kanapie miejsca jest sporo. lansuje. Silnik z pojemności 1,6 l osiąga 115 KM mocy i zapewnia całkiem przyzwoitą dynamikę. By ją jednak osiągnąć, trzeba naciskać na pedał przyspiesznika, a wtedy oszczędności diabli biorą. Koszty eksploatacji podnosi konieczność tankowania droższej benzyny 98-oktanowej.
jeszcze zależy od budżetu jakim dysponujesz i czy tylko VAG się liczy, może coś się wynajdzie :szeroki_usmiech
cytat z artykułu
Supernowoczesna jednostka napędowa Volkswagena ma wtrysk benzyny bezpośrednio do cylindra, co daje oszczędności w zużyciu paliwa. W tradycyjnym silniku benzyna wtryskiwana jest do kolektora dolotowego i zasysana do cylindra przez tłok. Volkswagen zaangażował się w technologię bezpośredniego wtrysku benzyny i bardzo go Fot. Ryszard Polit: Na tylnej kanapie miejsca jest sporo. lansuje. Silnik z pojemności 1,6 l osiąga 115 KM mocy i zapewnia całkiem przyzwoitą dynamikę. By ją jednak osiągnąć, trzeba naciskać na pedał przyspiesznika, a wtedy oszczędności diabli biorą. Koszty eksploatacji podnosi konieczność tankowania droższej benzyny 98-oktanowej.
Komentarz