Tylko ze przesyłka gratis pewnie była za 20 sztuk w jedno miejsce......
Amortyzatory do OII
Zwiń
X
-
Amortyzatory do OII
Witam.
Zamierzam kupić komplet amortyzatorów. Czytałem sporo pozytywnych opinii o Blistein B6.
Czy ktoś z was ma takie w octavii?. Może lepiej będzie kupić amory razem ze sprężynami.
Proszę o jakieś porady.
Obecnie posiadam 17 calowe felgi ale zamierzam wymienić je na 18-tki.
Moc silnika zostanie podwyższona do 200 km.
Pozdrawiam.* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
-
-
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27390 chwilę temu rozmawialismy na ten temat.
P.S. jakie bedziesz przeprowadzał mody aby uzyskac 200KMsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Wiem, przeczytałem cały wątek i i nic konkretnego się nie dowiedziałem :/. Chciałbym dowiedzieć się, czy ktoś śmiga na blisteinach oraz czy wymienić same amorki czy razem ze sprężynkami. Ważne jest to żeby wziasc pod uwagę jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie - wymianę felg na 18 calowe oraz modyfikowanie silnika ( na początek chcę dojść do 200-230 km ). Pod koniec wakacji 2010 chcę zakończyć modyfikacje na 280 KM ).
[ Dodano: Sro 18 Lis, 09 02:59 ]
Sam jeszcze nie wiem, o tym zadecyduje pan Witek - Rogalotti :wink:
Podejrzewam, ze # BigTurbo # wydech 2.75" # czesciowe zmiany orurowania seryjnego IC oraz dolotu.* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
Komentarz
-
-
Zastanawiałem się nad B8 z sprężyną EIBACH 30/30mm. Dzwoniłem dzisiaj do InterCarsu w sprawie cen. Komplet amortyzatorów 50 mm -2.550 zl / 55 mm -2.600 zł. Komplet sprężynek -735 zł. Co sądzicie o cenach ? Myślałem jeszcze nad całym kompletem KONI Sport KIT 1130 za 2.200 zł. Nie wiem na co się zdecydować.* CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
* AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"
Komentarz
-
-
280 to juz grubo, szpera by sie przydała. Jaka turbina dmuchnie te 280KM? Auto bedzie do jazdy na co dzień? Jeżeli tak to przemyśl jeszcze kwestie dolnych partii obrotów silnika. Może sie okazać że dół będzie słabiutki i będzie to trochę upierdliwe przy codziennej eksploatacji. No chyba ze auto ma służyć do zabawy :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
hej !! pod springi eibacha -30 odrazu proponuje wymiane amorków na sportowe o innym skoku ,z mojego doswiadczenia wiem ze orginały wywala po 10 tys . :!: mimo zapewnien ze mogą współgrac z orginalnymi amortyzatorami .była sobie seria ........teraz
Diesel-Tuning 178,8 km i 395 nm
To jest dobra robota !!!
Obecnie INSIGNIA 2.0 CDTI 160 KM .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Octavia2LimitedWłaśnie nie uzyskałem takiej informacji :? . Sprzedający napisał mi, że są tylko do mojej OII jedynie amortyzatory Koni Sport lub FSD .
A jaka średnica powinna być > fi 50mm albo 55mm. ?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz