Zmiana 90km na 110km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bebol
    Classic
    • 2010
    • 9

    Zmiana 90km na 110km

    Śliczniutka!!! Gratulacje!!!
  • fosforus
    Drive
    • 2009
    • 76

    #2
    Zmiana 90km na 110km

    Witam wszystkich użytkowników.
    Odbieram jutro autko (Octavia 1,9TDI 90KM nie wiem jakie oznaczenie silnika) i kolega który mi je sprzedaje mówi że nie ma problemu, przerobi mi na 110 koni, musi tylko kupić i podmienić jedną część i będzie mnie to kosztowało 70-100pln. Powiedział że robił już to w seatach i spoko.
    1. Czy to możliwe?
    a jeżeli
    2. Na czym to polega?
    3. Co to za część?
    4. Czy jest to bezpieczne dla dalszej eksploatacji?
    5. Co ze spalaniem?

    Dzięki za zainteresowanie i proszę o szybkie rady bo jutro rano jadę po auto.
    Octavia 1 Combi 1.9TDI ALH Classic 2003r
    + wtryski ASV + wirus = 122KM / 312Nm

    Komentarz

    • Casper
      Rider
      S_OCP Member
      • 2008
      • 649
      • Audi

      #3
      1. tak
      2. prawdopodobnie box
      3. j/w
      4. zależy
      5. teoretycznie powinno zmaleć
      Była 1.9 TDI AHF Elegance
      190KM/395Nm

      Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
      277KM/561Nm

      Perfect Service by DGW

      Komentarz

      • fosforus
        Drive
        • 2009
        • 76

        #4
        Dobra no to ciągnąć temat:
        2. co to jest box? chip?
        4. Od czego
        6. czy jest to możliwe za 70-100 pln???

        oczywiście punkt dla Ciebie
        Octavia 1 Combi 1.9TDI ALH Classic 2003r
        + wtryski ASV + wirus = 122KM / 312Nm

        Komentarz

        • Casper
          Rider
          S_OCP Member
          • 2008
          • 649
          • Audi

          #5
          2. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...&highlight=box
          4. od programu/pracy silnika/parametrów
          6. mi znajomy mówił o propozycji boxa za 50zł więc tak możliwe

          najpierw dowiedz się co dokładnie kolega Ci proponuje, a później można na ten temat dyskutować apropo za i przeciw
          Była 1.9 TDI AHF Elegance
          190KM/395Nm

          Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
          277KM/561Nm

          Perfect Service by DGW

          Komentarz

          • fosforus
            Drive
            • 2009
            • 76

            #6
            Przypuszczam że chodzi o coś takiego, ale pewien nie jestem.


            Czy może mieć to negatywny wpływ na podzespoły?

            Przypuszczam że to gówno jest, czy mógłbyś mi zaproponować jakiś tuning w rozsądnej cenie dla tego auta (link z allegro)?
            Octavia 1 Combi 1.9TDI ALH Classic 2003r
            + wtryski ASV + wirus = 122KM / 312Nm

            Komentarz

            • Udesky
              RS
              • 2007
              • 1692
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez fosforus
              Przypuszczam że to gówno jest, czy mógłbyś mi zaproponować jakiś tuning w rozsądnej cenie dla tego auta (link z allegro)?
              Zależy co masz za silnik. Jeśli 90KM z oznaczeniem ALH, to zmieniasz wtryski na te od wersji 110KM AHF/ASV - ok 500zł i cieszysz się pełnowartościową 110 konną wersją. Gdyż owe wtryski to jedyna różnica między nimi. Natomiast jeśli będzie to 90KM o oznaczeniu AGR to najtaniej, najprościej i najrozsądniej jest zrobić soft - koszt ok 1100 - 1500zł i masz ok 120KM. Jeśli chcesz znać inne różnice to szukajka się kłania, ponieważ było już na ten temat.
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz

              • Casper
                Rider
                S_OCP Member
                • 2008
                • 649
                • Audi

                #8
                Zamieszczone przez fosforus
                Czy może mieć to negatywny wpływ na podzespoły?
                Oczywiście, że tak, wszystko zależy jak będzie silnik pracował, jakie dawki paliwa będzie dostawał itd. itp.

                Piszesz, że auto dopiero odbierasz, wiesz w jakim stanie jest silnik, rozrząd, sprzęgło, turbina, ile ma przebiegu, jak było traktowane itp ?
                Rozsądna cena to minimum 1000zł za program zrobiony u kogoś kto się na tym zna, ponieważ takim BOXem można sobie bardziej zaszkodzić niż polepszyć.
                Tak jak pisze Udesky, dowiedz się co dokładnie kolega chce Ci zrobić przy silniku i jakie masz oznaczenie.
                Była 1.9 TDI AHF Elegance
                190KM/395Nm

                Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
                277KM/561Nm

                Perfect Service by DGW

                Komentarz

                • fosforus
                  Drive
                  • 2009
                  • 76

                  #9
                  Dzwoniłem, kolega ma tam podobno elektryka zajmującego się tuningiem i może mi podnieść moc do 110 km za 300pln. Zobacze co on tam oferuje.

                  Podobno zmienia kąt wtrysku, oprogramowaniem.
                  Octavia 1 Combi 1.9TDI ALH Classic 2003r
                  + wtryski ASV + wirus = 122KM / 312Nm

                  Komentarz

                  • Udesky
                    RS
                    • 2007
                    • 1692
                    • Octavia I (1U2)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Zalatuje mi to wgraniem gotowca, który może być obojętny dla silnika, ale może również nieźle nabruździć. Na twoim miejscu bym sobie odpuścił, dozbierał i podjechał do tunera z prawdziwego zdarzenia, będziesz miał w tedy wykres itp.
                    Powiedz w ogóle co to za rok samochodu, bo w wersjach przed FL nie da się zmienić softu bez rwania kości.

                    P.S. Oznaczenie silnika znajdziesz na:
                    - obudowie rozrządu,
                    - w bagażniku na naklejce, która powinna się znajdować pod wykładziną obok koła zapasowego,
                    - w książce serwisowej, w której na pierwszej stronie powinieneś mieć wklejoną taką samom naklejkę jak w bagażniku.
                    (sprawdź jaki występuje tam symbol: ALH/AGR - 90KM, AHF/ASV - 110, ATD/AXR - 101KM, ASZ - 130KM)
                    W Polsce nie ma kryzysu.
                    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                    Komentarz

                    • bradley
                      L&K
                      • 2008
                      • 1465

                      #11
                      Zamiast boxa - rezystor za 50gr i pare przewodow za 1zl
                      A jak nie to zmiana wtryskiwaczy, jesli koncowki maja byc nowe to za komplet nie 100zl a 1000zl
                      A za program w promocyjnej cenie tez 1000zl.
                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                      Komentarz

                      • sew1981
                        RS
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2009
                        • 10918
                        • Fiat

                        #12
                        fosforus, pisze...ze ma atd w podpisie? U Shure?...
                        to przeciez jest 105 km fabryczne pd...
                        czyzby jakis blad sie wkradl :?: w podpis

                        [ Dodano: Pią 20 Lis, 09 17:34 ]
                        scuzi..101 km, ale pd przecie

                        Komentarz

                        • fosforus
                          Drive
                          • 2009
                          • 76

                          #13
                          Dziękuję Wszystkim za wpis.
                          Według Waszych porad nie robiłem żadnych poczynań co do szemranych chip tuningów.
                          sew1981 napisałem ATD bo żeby założyć konto musiałem podać cokolwiek.

                          Mam już auto, chodzi pięknie
                          Jutro zrobię zdjęcie naklejki w bagażniku to mi rozszyfrujecie co ja właściwie kupiłem. Nawet nie wiem jaka opcja, chyba Ambience.
                          Pozdro, póki co oblewam

                          [ Dodano: Nie 22 Lis, 09 16:58 ]
                          takie cuś

                          Octavia 1 Combi 1.9TDI ALH Classic 2003r
                          + wtryski ASV + wirus = 122KM / 312Nm

                          Komentarz

                          • moss
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 153

                            #14
                            Wkładasz wtryski od ASV i masz pełnowartościową wersję 110km. Polecam, bo sam mam tak zrobione

                            Komentarz

                            • lugab
                              Rider
                              • 2007
                              • 439

                              #15
                              Zamieszczone przez moss
                              Wkładasz wtryski od ASV i masz pełnowartościową wersję 110km
                              trzeba całe wtryski czy same końcówki, sorki za pytanie ale jestem zielony w tym temacie :?
                              1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                              Komentarz

                              • Udesky
                                RS
                                • 2007
                                • 1692
                                • Octavia I (1U2)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Raczej końcówek nie dostaniesz, chyba że chcesz kupić od razu 216. Kupujesz całe wtryski, na allegro pewnie znajdziesz, na forum tez się czasem pojawiają. Sam będę miał swoje z AHF do sprzedania na początku grudnia, z tym że mam na nie chętnego. Zobaczymy czy się zdecyduję jeśli nie to możemy się dogadać. Ale nic nie obiecuję.
                                Problemów ze znalezieniem takich wtrysków nie będziesz miał.
                                W Polsce nie ma kryzysu.
                                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                Komentarz

                                • lugab
                                  Rider
                                  • 2007
                                  • 439

                                  #17
                                  Udesky, dzieki za info, bede cos myslal ale dopiero po nowym roku, narazie nie mam czasu. Ale dobrze wiedziec ze to takie proste :twisted: , Tylko nie trzeba bedzie niczego ustawiac??, nie wiem, moze kat wtrysku??
                                  1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                                  Komentarz

                                  • Zapata
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 351

                                    #18
                                    Może taki mały off-topic ale mam AXR to:

                                    - wirusem ile mogę podciągnąć - oczywiście rozsądnie ?

                                    Komentarz

                                    • Udesky
                                      RS
                                      • 2007
                                      • 1692
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez lugab
                                      Tylko nie trzeba bedzie niczego ustawiac??, nie wiem, moze kat wtrysku??
                                      Nic mi o tym nie wiadomo, ale na forum na pewno był temat o tym. Tzn. co lepsze chiptuning czy wtryski z ASV/AHF i dotyczył właśnie silnika ALH.
                                      Zamieszczone przez Zapata
                                      - wirusem ile mogę podciągnąć - oczywiście rozsądnie ?
                                      Zależy ile wypluje seria, ale chyba wartości rzędu 135-145 są jak najbardziej do osiągnięcia.
                                      W Polsce nie ma kryzysu.
                                      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                      Komentarz

                                      • lugab
                                        Rider
                                        • 2007
                                        • 439

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Udesky
                                        Tzn. co lepsze chiptuning czy wtryski z ASV/AHF
                                        oczywiscie ze wtryski + program :diabelski_usmiech
                                        1.9 TDI ALH, narazie 90KM

                                        Komentarz

                                        • fosforus
                                          Drive
                                          • 2009
                                          • 76

                                          #21
                                          Bardzo ciekawy temat na temat


                                          Octavia 1 Combi 1.9TDI ALH Classic 2003r
                                          + wtryski ASV + wirus = 122KM / 312Nm

                                          Komentarz

                                          • Michus21
                                            Classic
                                            • 2009
                                            • 27

                                            #22
                                            kompresor

                                            a ja nad czyms innym sie zastanawialem - kompresor. tak jak w nowszych konstrukcjach - kompresor i turbo. czy ktos o takim sposobie podniesienia mocy slyszal/widzial?

                                            Komentarz

                                            • Tony065
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 2487
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                              #23
                                              komresor w większości przypadków stosowany jest w benzynach, bo "z dołu" mają mało koksu. do klekota trzeba założyć większe turbo, aby lepiej dmuchało w całym zakresie obrotów. jak dla mnie ten temat, to tak jak lpg w tdi :wink:.
                                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                              @ by Tune-up Gdańsk
                                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                              Antek

                                              Komentarz

                                              Pracuję...