Zamieszczone przez markowski
DynoDay w MR-Motors (Warszawa) 12 grudnia 2009
Zwiń
X
-
Nie wiem, czy to kwestia zimowego paliwa, czy hamownia przekłamuje, żeby zachęcić do modyfikacji (joke :wink: ), ale wyniki dzisiaj były raczej słabe... Mi uciekło tylko 0,2 KM od ostatniego pomiaru. Z jednej strony dużo, biorąc pod uwagę, że dzisiaj było ponad 21 stopni chłodniej, z drugiej strony może to kwestia paliwa (V-Power vs. Verva) :roll:
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez fernandoczy hamownia przekłamuje, żeby zachęcić do modyfikacji
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Zamieszczone przez fernandoczy hamownia przekłamuje, żeby zachęcić do modyfikacjiTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW, spoko wlasnie znalazlem - kurde niezle!!! duzo szybsza niz wtedy co mnie przewiozles ?
_tm_,
budzet sie skonczyl, zreszta obawiam sie ze mogloby byc duzo mniej niz te 220 - ostatnio mam pecha do modow. a co do wyscigow z mpsem to mialem taka przyjemnosc i wiem ze od setki mi juz odjezdza dosc wyraznie ...pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskiMisiekWAW, spoko wlasnie znalazlem - kurde niezle!!! duzo szybsza niz wtedy co mnie przewiozles ?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez fernandoale ci, co mierzyli się przede mną i za mną nie byli zbyt zadowoleni z wyników
Komentarz
-
A u mnie cieniutko 105 KM i 260Nm ( przebieg 105 tyś ). U Mastersa przy podobnych warunkach ( koniec lutego 2007 i przebieg 9 tyś ) wypluło 112 KM / 250 Nm.
Wygląda, że mam chyba najbardziej seryjne ( czytaj: najsłabsze ) BXE na forum :evil: ...
BTW.
"Główny Hamujący" zasugerował, że taka zmiana ( moc w dół a moment w górę ) może być to wina przestawionego wałka ( wymiana rozrządu 15 tyś km temu ). I teraz pytanie do mocniej wtajemniczonych ( na miejscu trochę nie było czasu żeby pogadać, bo junior zamarzał ) : przestawiony, znaczy przesunięty np. o jeden ząbek w przód/tył na pasku, czy przesunięty bo nowy pasek ( to chyba niemożliwe :roll: ), czy coś tam nie ustawione po wymianie rozrządu? Można to gdzieś sprawdzić na szybko w VAG-u?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002A u mnie cieniutko 105 KM i 260Nm ( przebieg 105 tyś ). U Mastersa przy podobnych warunkach ( koniec lutego 2007 i przebieg 9 tyś ) wypluło 112 KM / 250 Nm.
Wygląda, że mam chyba najbardziej seryjne ( czytaj: najsłabsze ) BXE na forum :evil: ...
BTW.
"Główny Hamujący" zasugerował, że taka zmiana ( moc w dół a moment w górę ) może być to wina przestawionego wałka ( wymiana rozrządu 15 tyś km temu ). I teraz pytanie do mocniej wtajemniczonych ( na miejscu trochę nie było czasu żeby pogadać, bo junior zamarzał ) : przestawiony, znaczy przesunięty np. o jeden ząbek w przód/tył na pasku, czy przesunięty bo nowy pasek ( to chyba niemożliwe :roll: ), czy coś tam nie ustawione po wymianie rozrządu? Można to gdzieś sprawdzić na szybko w VAG-u?
[ Dodano: Sob 12 Gru, 09 22:24 ]
Zamieszczone przez _tm_Było na DynoDay w ogóle jakieś 1.4 TSI ? Jestem ciekawy jakie to ma gifty ?
Komentarz
-
-
Pytanie do czego porownywali wynik ?
A że hamownia jest wiarygodna i dokładna, to nie mam wątpliwości :!:
Zamieszczone przez kowal 2002"Główny Hamujący" zasugerował, że taka zmiana ( moc w dół a moment w górę )
Komentarz
-
-
No ja jestem zadowolony.
Pierwszy raz auto było hamowane...
I wyszła całkiem mocna seria 125 KM, 271 NM
Chyba nieźle :diabelski_usmiech
Za to kopciła jak cholera...... Ale trzeba zacząć dynamiczniej jeździć... i żonkę przesadzić na tylną kanapęMartino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
-
Moim skromnym zdaniem ta hamownia jest ciut zbyt optymistyczna,jesli chodzi o Nm.
U Aligatora na Maha pokazalo 154/332,a tu 152/345...a kolegi tomil nawet 360Nm.
Tak mi sie wydaje,ze to cos przy duzo,jak na BXE/BJB.
Ale fajnie wyglada na wykresieTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
ja tam ze swoich wyników jestem zadowolony :szeroki_usmiech
podziękowania za miłe choć krótkie spotkankoBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002"Główny Hamujący" zasugerował, że taka zmiana ( moc w dół a moment w górę ) może być to wina przestawionego wałka ( wymiana rozrządu 15 tyś km temu ). I teraz pytanie do mocniej wtajemniczonych ( na miejscu trochę nie było czasu żeby pogadać, bo junior zamarzał ) : przestawiony, znaczy przesunięty np. o jeden ząbek w przód/tył na pasku, czy przesunięty bo nowy pasek ( to chyba niemożliwe :roll: ), czy coś tam nie ustawione po wymianie rozrządu? Można to gdzieś sprawdzić na szybko w VAG-u?
btw
kowal 2002
myślałem że twoje autko jest po programieO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Panowie, po to zeby odnosic sie do serii czy nawet 'wykres do wykresu'
nalezy uzyskane parametry sprowadzic do warunkow standardowych:
Nr = No * (760/p) * pierwiastek ((273+t)/288)
Nr = moc rzeczywista
No = moc osiagnieta
p = cisnienie (w mmHg) - wczoraj bylo ok 769,56
t = temperatura *C
i tak oto z moich 108kM zrobilo sie niecale 105 (i tak wiecej niz sie spodziewalem, bo w maju nie osiagalem 190 km/h), ale kopec z wydechu mnie zasmucil....
wykres wrzuce jak dzieciaka uspokoje, ale przy okazji mam pytanie a'propos 'odmulania':
zetknalem sie z opinia ze nalezy to przeprowadzac 'zero-jedynkowo':
czy to znaczy:
1. gaz w podloge, obroty do czerwonego, odpuscic do 3000 RPM i powtarzac tak przez 10km
2. gaz w podloge, ustawic obroty na 3700 i tak przez 10km
bede rowniez wdzieczny za inne sugestie. wykres wkrotce.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Ja z wyniku też jestem zadowolony i takiego się spodziewałem.... 189,7KM i 390NM. Więc nie ma tragedii..PerfectService by DGW
Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loru... zrobiłem to a ASO Maran na Wrocławskiej ...
... myślałem że twoje autko jest po programie
Generalnie może się okazać, że tak naprawdę to ta różnica 112/250 i 105/260 to tylko kwestia błędu pomiaru obu hamowni i 100 kkm różnicy w przebiegu.
Zresztą jak na taką moc to auto zbiera się całkiem nieźle i wcale nie dostaje ciągle "batów" ze świateł ( a wręcz przeciwnie ).
O programie myślę mocno już od wiosny, ale najpierw chciałem zrobić hamulce ( już załatwione, ale ciągle nie jestem zadowolony :? ), potem wyskoczyło sprzęgło, ostatnio poduchy pod silnikiem i skrzynią i tak ciągle coś co na pewno będzie przeszkadzać przy większej mocy/momencie...
Ale ten "niższy" wynik może w końcu mnie zdopinguje i zrobię jakiś lajtowy programik...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz