Zimowy Programik Braci "Pe" ;] 2 x TDi AHF by ALi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dusia
    Rider
    • 2004
    • 336

    Zimowy Programik Braci "Pe" ;] 2 x TDi AHF by ALi

    chester121, Oj stary nie podskakuj prosze, bo p%%%z glupoty :!:


    Zaczne od Klocka, to sprawdz za co dostal bana i nie p%%%l glupot.

    Co do ortografi, to uwierz skonczylem dawniej szkole i nie liceum, wiec o technice mam pewne pojecie i nie byla to zawodowka jesli chcesz to zaraz napisac. I g%%%o ma do znaczenia dyslekcja czy inne tego typu rzeczy. Mowi sie raz mowi sie dziesiaty i nie tylko Ciebie sie to tyczy :idea:

    Chcesz zeby traktowac wszystkich jednakowo, to badz czujny bo znajde haka na Twoja szanowna osobe.


    Co do motywujacych z%%%k na poczatku, widzisz przynioslo to skutek innym tez pomoglo i jest lepiej. A nie jestesmy i nie bedziemy kolkiem wzajemnej adoracji :!:
  • Tymon
    RS
    • 2004
    • 2970

    #2
    Zimowy Programik Braci "Pe" ;] 2 x TDi AHF by ALi

    Witam, w zeszły czwarteczek wraz z naszym nadwornym Tunerem Wojtkiem 8) (Aligator) późną zimową porą, postanowiliśmy wystroić nasze Czeszki.
    Główny zamiar to było odjęcie mocy u Lucka na zimę i wystrojenie jego nieokiełznanej Czeszki :twisted: plus pomiar i wystrojenie mojej na zime w specyfikacji Stage I :twisted:

    Poniżej wykresiki.

    Ali..... Wielkie dzięki :!:

    Pozdrawiam
    Tymon


    Luca

    Tymon
    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
    BMW serii 3... Radość z jazdy.

    Komentarz

    • howard7
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1120

      #3
      Tymon, ale juz chyba jest jeden post z wykresami nie lepiej bylo to wrzocic tam???
      SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
      Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

      Komentarz

      • Tymon
        RS
        • 2004
        • 2970

        #4
        Zamieszczone przez howard7
        Tymon, ale juz chyba jest jeden post z wykresami nie lepiej bylo to wrzocic tam???
        Hm... powiem Ci że nie wiem :szeroki_usmiech
        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
        BMW serii 3... Radość z jazdy.

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #5
          Tymon, jak juz zarzuciles nowy watek to byscie opisali swoje mody.

          Qrde, ze moja jest taka oporna. :?
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            Zamieszczone przez Purchawa
            Tymon, jak juz zarzuciles nowy watek to byscie opisali swoje mody.

            Qrde, ze moja jest taka oporna. :?
            Jak sobie życzysz :wink:
            Luca
            - przebieg ok 230 tyś km.
            - IC z Iveco by CompSport
            - Turbo 150 ARL
            - wtryski hybrydy by Ali 230 ( nóweczki)
            - pompa 11 mm
            - cała reszta seryjna i nie zmieniana od nowości
            - sprzęgło nowe seryjne
            - oprogramowanie by Ali

            Tymon
            - przebieg ok 160 tyś km.
            - IC seria
            - Turbo 130
            - wtryski hybrydy by Ali 216(od Lucka,więc mają troszke przejechane-stan IDEALNY :lol: )
            - pompa seryjna
            - sprzęgło seryjne
            - oprogramowanie by Ali

            Wszystkie zmiany przeprowadzone w MT Katowice reprezentowanym przez Aliego.

            Luca= zakończony stage II
            Tymon= zakończony stage I

            Wiosna = next Stage :twisted:

            Pozdrawiam
            Tymon
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz

            • MiKruS
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7976

              #7
              Ladnie - mucha nie siada.

              Tymon - jakie masz temperatury w dolocie na hamowni, na tym setupie?
              TDI 205PS

              Komentarz

              • Aligator
                Ambiente
                • 2004
                • 162

                #8
                Zamieszczone przez MiKruS
                Ladnie - mucha nie siada.

                Tymon - jakie masz temperatury w dolocie na hamowni, na tym setupie?
                U Luki wieksze wtryski dały to na co liczyliśmy czyli zmniejszenie dymienia (teraz na hamowni lekki dymek pojawiał się po przekroczeniu 3500obr, poniżej bezdymna) przy zachowaniu tej samej mocy. Moc nawet troszkę wzrosła więc jesteśmy zadowoleni


                U Tymka pod koniec pomiaru na hamowni IC było 60stopni, doładowanie 1.4bar. Na drodze już nie pamiętam.
                www.dynosoft.pl

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  Zamieszczone przez Aligator
                  U Tymka pod koniec pomiaru na hamowni IC było 60stopni, doładowanie 1.4bar. Na drodze już nie pamiętam.
                  :shock:
                  To niezle jak na SMIC!!
                  Nawet biorac pod uwage niskie temperatury teraz.
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • Tymon
                    RS
                    • 2004
                    • 2970

                    #10
                    Zamieszczone przez MiKruS
                    Ladnie - mucha nie siada.

                    Tymon - jakie masz temperatury w dolocie na hamowni, na tym setupie?
                    Tak jak napisał Ali.
                    Powiem Ci że sam jestem mile zaskoczony, autko chodzi wyśmienicie, w pełnym zakresie.
                    FMIC jest zakwalifikowany do STAGE II czyli wiosna.

                    Pozdrawiam

                    P.s. Mikrus Zostaw Octavkę w domu :wink:
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz

                    • MiKruS
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7976

                      #11
                      Zamieszczone przez Tymon
                      Tak jak napisał Ali.
                      Powiem Ci że sam jestem mile zaskoczony, autko chodzi wyśmienicie, w pełnym zakresie.
                      Ciesze sie, tym bardziej, ze to jest wlasnie setup na ktory ja sie szykowalem swojego czasu, czyli 216-ki + turbo od ASZ i chcialem zostawic seryjny IC.

                      Zamieszczone przez Tymon
                      FMIC jest zakwalifikowany do STAGE II czyli wiosna..
                      Masz juz jakas koncepcje? Robisz jak brat czy cos innego?

                      Zamieszczone przez Tymon
                      P.s. Mikrus Zostaw Octavkę w domu :wink:
                      Jesli kupi ktos z OCP to bedzie prawie jak w domu... :wink:
                      TDI 205PS

                      Komentarz

                      • Tymon
                        RS
                        • 2004
                        • 2970

                        #12
                        Zamieszczone przez MiKruS
                        Masz juz jakas koncepcje? Robisz jak brat czy cos innego?
                        Ave 8)
                        Powiem Ci że będzie podobnie, ale nie do końca
                        Wiesz nasze Octavki to jakiś ewenement :wink: idealnie dotarte, może to przez nasze trasy jakie dokonywamy, ale radość z modyfikacji i z przebiegu na danych modyfikacjach jest wspaniała

                        Ogólnie Mikrus na wiosnę założymy nowy wątek :twisted:

                        Pozdrawiam.

                        P.s. Zostaw Octavkę żonie :lol: (OCP nie do końca jest twoją rodziną ty wiesz co w nią włożyłeś i żona również k )
                        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                        BMW serii 3... Radość z jazdy.

                        Komentarz

                        • Aligator
                          Ambiente
                          • 2004
                          • 162

                          #13
                          Zamieszczone przez MiKruS
                          Zamieszczone przez Aligator
                          U Tymka pod koniec pomiaru na hamowni IC było 60stopni, doładowanie 1.4bar. Na drodze już nie pamiętam.
                          :shock:
                          To niezle jak na SMIC!!
                          Nawet biorac pod uwage niskie temperatury teraz.
                          Temperatury mogą byc też niższe dlatego że w Gliwicach na hamowni jest bardziej wydajny wentylator główny oraz dwa wspomagające w ścianach, nawiewające powietrze z zewnątrz. Dzięki temu temperatury są na pewno bliższe tym rzeczywistym na drodze.
                          www.dynosoft.pl

                          Komentarz

                          • Purchawa
                            Admin
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 8007

                            #14
                            Zamieszczone przez Aligator
                            U Luki wieksze wtryski dały to na co liczyliśmy czyli zmniejszenie dymienia (teraz na hamowni lekki dymek pojawiał się po przekroczeniu 3500obr, poniżej bezdymna) przy zachowaniu tej samej mocy. Moc nawet troszkę wzrosła więc jesteśmy zadowoleni
                            No wlasnie, a u mnie efekt byl calkiem odwrotny.
                            Dymi jak lokomotywa.
                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                            STOP ECO-TERRORISM!

                            Komentarz

                            • Aligator
                              Ambiente
                              • 2004
                              • 162

                              #15
                              Zamieszczone przez Purchawa
                              Zamieszczone przez Aligator
                              U Luki wieksze wtryski dały to na co liczyliśmy czyli zmniejszenie dymienia (teraz na hamowni lekki dymek pojawiał się po przekroczeniu 3500obr, poniżej bezdymna) przy zachowaniu tej samej mocy. Moc nawet troszkę wzrosła więc jesteśmy zadowoleni
                              No wlasnie, a u mnie efekt byl calkiem odwrotny.
                              Dymi jak lokomotywa.
                              Piotrek przeczytaj sobie

                              Hi, I am currently gathering parts for my planned upgrade over the next few months. Ive already aquired a VNT-17 and have a FMIC on the way.Im also planning to get a DG racepipe,TT downpipe,either PP764's or R520's,maybe an 11mm pump(and obviously clutch upgrade). My question is basically is...


                              ze szczególnym zwróceniem uwagi na słówko camplate.

                              Moim zdaniem tego u Ciebie brakuje...

                              Na 230stkach i 10mm przerobionej na pełną 11stkę udało się wycisnąć 180KM mimo SMIC...
                              www.dynosoft.pl

                              Komentarz

                              • Purchawa
                                Admin
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 8007

                                #16
                                Zamieszczone przez Aligator
                                Piotrek przeczytaj sobie

                                Hi, I am currently gathering parts for my planned upgrade over the next few months. Ive already aquired a VNT-17 and have a FMIC on the way.Im also planning to get a DG racepipe,TT downpipe,either PP764's or R520's,maybe an 11mm pump(and obviously clutch upgrade). My question is basically is...

                                ze szczególnym zwróceniem uwagi na słówko camplate.

                                Moim zdaniem tego u Ciebie brakuje...
                                Na 230stkach i 10mm przerobionej na pełną 11stkę udało się wycisnąć 180KM mimo SMIC...
                                A czy nadmierne dymienie nie jest wynikiem nadmiaru paliwa ?
                                Zobaczymy jak bedzie z nowa turbina, jak dalej bedzie taki batory to bede kombinowal.
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz

                                • Aligator
                                  Ambiente
                                  • 2004
                                  • 162

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Purchawa
                                  Zamieszczone przez Aligator
                                  Piotrek przeczytaj sobie

                                  Hi, I am currently gathering parts for my planned upgrade over the next few months. Ive already aquired a VNT-17 and have a FMIC on the way.Im also planning to get a DG racepipe,TT downpipe,either PP764's or R520's,maybe an 11mm pump(and obviously clutch upgrade). My question is basically is...

                                  ze szczególnym zwróceniem uwagi na słówko camplate.

                                  Moim zdaniem tego u Ciebie brakuje...
                                  Na 230stkach i 10mm przerobionej na pełną 11stkę udało się wycisnąć 180KM mimo SMIC...
                                  A czy nadmierne dymienie nie jest wynikiem nadmiaru paliwa ?
                                  Zobaczymy jak bedzie z nowa turbina, jak dalej bedzie taki batory to bede kombinowal.
                                  Paliwa wcale nie musi byc wiele żeby kopciło, wystarczy że będzie podawane pod złym ciśnienem, a krzywka odpowiada właśnie za sposób narastania ciśnienia i max ciśnienie.
                                  www.dynosoft.pl

                                  Komentarz

                                  • Purchawa
                                    Admin
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 8007

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Aligator
                                    Paliwa wcale nie musi byc wiele żeby kopciło, wystarczy że będzie podawane pod złym ciśnienem, a krzywka odpowiada właśnie za sposób narastania ciśnienia i max ciśnienie.
                                    OK. Dzieki za info.
                                    Wyeliminujemy problem z turbina i zobaczymy co dalej.

                                    PS. Jakbys Wojtku gdzies widzial sam kolektor wydechowy z ARL to daj znac.
                                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                    STOP ECO-TERRORISM!

                                    Komentarz

                                    • Luca
                                      Rider
                                      • 2004
                                      • 524

                                      #19
                                      Witam :twisted:

                                      To ja dodam kilka słówek, przede wszystkim Wielkie Dzięki dla Wojtka (ALI – MT Katowice) mojego Brata Tymka, za całość spraw związanych z modyfikacjami naszych Czeszek oraz całą resztę przyjaciół trzymających za nas kciuki.

                                      Samochody te pomykają non-stop na programach, które pokazują wykresy zamieszczone powyżej przez mojego brata. Nie ma tzw chwilówek na hamowni by się pochwalić mocami, to tak dla wyjaśnienia. Po ich ostatnim strojeniu przez kilka ładnych chwil, samochody bardzo ładnie zachowują się na drodze i o to nam głównie chodziło. Najważniejsze dla nas jest to by była w tym wszystkim jak najmniejsza ich awaryjność, bo na to nie możemy sobie pozwolić i do tej pory na razie takjest. (Oby tak dalej)
                                      Nie sztuką jest mieć moc i stać w warsztatach, sztuką jest nim jeździć cały czas.
                                      Chyba wszyscy wiecie, że pewne przyrosty mocy stają się niebezpieczne i mogą spowodować np. strzał tłoka w kolano :diabelski_usmiech :shock: ………a sporo zależy od wyobraźni kierowcy.

                                      Programy opisane powyżej, są dostrojone na zimę, było troszkę więcej mocy jak wiedza wtajemniczeni ale stwierdziliśmy, że nie ma co szaleć i zostawiliśmy ten set up do przyszłego sezonu.

                                      Next STAGE w naszych samochodach przewidziane w roku 2006.

                                      Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.

                                      Modyfikujemy te Octy ku Pamięci naszego Szwagra Krisa, który był fanem Skody Octavi TDI . I wszystkie modyfikacje związane z naszymi Czaszkami dedykujemy jemu.

                                      A nie mówiłem …………………………..
                                      "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                      Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                      Pionek znów gra.......

                                      Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                      www.dynosoft.pl

                                      Komentarz

                                      • wasyl
                                        L&K
                                        • 2005
                                        • 1084

                                        #20
                                        no ładnie, ładnie mnie się podoba... szczerze myślałem o podobnych modyfikacjach na wiosne :wink: zobaczymy co wiosna przyniesie :szeroki_usmiech Wojtek bedzie miał roboty...... :roll:
                                        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                                        www.wasilewski-foto.pl
                                        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                                        Komentarz

                                        • Tymon
                                          RS
                                          • 2004
                                          • 2970

                                          #21
                                          wasyl, nawet się nie zastanawiaj :twisted:

                                          A gdzie tam Stage II; III :diabelski_usmiech
                                          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                          BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...