turbotrzciny pomysły na wydechy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Krogi
    Classic
    • 2010
    • 1

    turbotrzciny pomysły na wydechy

    Ciacho102, własnie dlatego pisze do was,nie jest to felicja w której można sobie z łatwoscią poradzić ,a na pewno nie bede jechał do ASO. Jak cos predzej sobie kupie kartonik z koleczkami . Tylko nie wiem za bardzo jak sie zabrac za uchwyt po stronie kierowcy .

    pozdrawiam
  • turbotrzcina
    Classic
    • 2009
    • 4

    #2
    turbotrzciny pomysły na wydechy

    Czołem wszystkim,

    Wprawdzie na co dzień jako zapalony nissanowiec udzielam się na nissanklub.pl, jednak przez to że znam niejakiego rss'a którego mam przyjemność widywać niemal codziennie w robocie postanowiłem podzielić się z Wami zdjęciami moich wynalazków, mianowicie kolektorków wydechowych.
    Zacząłem przyglądać się temu tematowi coś koło 1-1.5 roku temu i wydaje się, że dysponuje już jakąś wiedzą na ten temat. Oczywiście daleko jeszcze moim wyrobom do takiego połysku jaki oferują inne renomowane firmy np. HKS, ale jako inżynier-zapaleniec (co potwierdzi RSS) będę te umiejętności rozwijać.

    Zacznijmy od mojego kolektorka 4-1 dedykowanego do silnika-legendy SR20DE lub VE. Poniżej widzicie prototyp, który na moje szczęście niedługo zostanie shamowany. Rury 52x1.5mm wszystko z kwasu łącznie z flanszą głowicy, spawane TiG. Oczywiście rurki nie dość że posztukowane to jeszcze spawy pozostawiają dużo do życzenia... ale... przecież to jest prototyp






    A tutaj proszę, mój kolektorek pod turbinki serii T25/T28 (też motur SR20DE lub VE), wyrzażony w 1200C i dopuszczony coby nam spawy nie popękały, niestety flansza przyspawana w złym miejscu, więc pozostaje jako demo możliwości




    No więc tyle tego na razie, gdybyście mieli problem z rzeźbą takich rzeczy to pytajcie, postaram się odpowiedzieć.
    Pozdro.[/list]
    nissanklub.pl

    Komentarz

    • _tm_
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 2333
      • Superb III (3V3)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Merytorycznie się nie wypowiem, bo się na tym nie znam, ale szczerze zazdroszczę możliwości uprawiania takiego hobby. Sam bym chętnie coś konkretnego pogrzebał przy samochodzie, ale niestety nie mam gdzie (garaż pod blokiem nadaje się najwyżej do wymiany bezpiecznika w kabinie :diabelski_usmiech) i czym (oficjalnie nawet dostępu do prądu nie ma w garażu ).
      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
      -------------------------------------------------------------------------
      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

      Komentarz

      • plasma555
        Ambiente
        • 2008
        • 161

        #4
        Również uważam że to hobby jest zaj****te i z chęcią również bym się zaczął czym takim bawić. Jednak taki ze mnie spawacz że szkoda gadać a spawarka nadaje się co najwyżej do lutowania to sobie odpuszcze temat.

        Co do samego wykonania widać ładną rzeźbę i świetnie dopieszczone spawy

        Oby tak dalej Pozdrawiam!
        Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
        http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl
        Better, faster, stronger...
        http://www.polskajazda.pl/Profil,For...el,Tigra/32213
        1.6 16V ....... 2.0 16V ....... 2.8 V6T ....... 1.9 TDI+ ...... EJ20T BUG ... Ej25 LEgaś

        Komentarz

        • ufo
          L&K
          • 2008
          • 1475
          • Octavia III combi (5E5)
          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

          #5
          turbotrzcina, nie wypada mi nic innego zrobić jak pogratulować :!: super hobby też lubię sobie pospawać od czasu do czasu(wina wykonywanej pracy), ale takiej robótki bym się nie podjął...jeszcze nie :szeroki_usmiech
          szacun :!:

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #6
            a ja wprowadzę trochę smutku dnia codziennego :zlosnik: jaka cena takiego kolektora pod turbo :?: najlepiej od razu z miejscem na sondę EGT
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz

            • turbotrzcina
              Classic
              • 2009
              • 4

              #7
              7-8 stów?
              albo:
              - ecumaster det 3 (warty 630 zeta)
              albo
              - wideband boscha ze wskaźnikiem (660 zeta)

              zbieram na tjunink

              chiba nie jest drogo do wyboru albo kasa albo graty hehehe
              nissanklub.pl

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #8
                nie pytam o cene sondy tylko kolektora :P
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • rss
                  L&K
                  • 2009
                  • 1098

                  #9
                  dajesz sonde - odbierasz (za jakis czas) kolektor ... ale jak koledze w garazu przybedzie narzedzi (gietarka, obrabiarki) to czas powinien byc krotki ... :szeroki_usmiech
                  kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                  _________________________________________
                  Do sprzedania:
                  komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                  zaciski do hamulcow 280mm.

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #10
                    aaaaaa na samej górze było :szeroki_usmiech dobra, czaje k uczciwa cena k
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • turbotrzcina
                      Classic
                      • 2009
                      • 4

                      #11
                      Zamieszczone przez rss
                      dajesz sonde - odbierasz (za jakis czas) kolektor ... ale jak koledze w garazu przybedzie narzedzi (gietarka, obrabiarki) to czas powinien byc krotki ... :szeroki_usmiech
                      Zawstydził mnie, niczym turbodymomen ale tak właśnie to wygląda, pójdzie zaraz PW do Ciebie MisiekWAW...
                      nissanklub.pl

                      Komentarz

                      Pracuję...