Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jak i gdzie sie wpiac 1.8 turbo wskazniki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jak i gdzie sie wpiac 1.8 turbo wskazniki

    Maru 123:

    Od kilku dni słysze w swoim aucie bardzo cichutkie świszczenie. Nie mam zielonego pojęcia skąd ten dzwiek dochodzi. Myślałem, że to wina może jakiejś uszczelki w drzwiach. Wszystko odbywa się przy zmianie biegów i w zależności od prędkości.

    Mam nadzieję, że to nie Turbo :shock: . Poza tym jeżeli chodzi o olej to schodzi całość po około 13-15 tys km.

  • #2
    jak i gdzie sie wpiac 1.8 turbo wskazniki

    mam pytanie szukam nie moge nic znalesc na ten temat a wlasciwiechodzi mi o podloczenie wskaznika doladowania do 1.8 turbo w ktorymm miejscu podloczyc ten trojnik a kolejnu to cisnienie oleju podobie gdzie wpiac ten czojnik z zestawu za wszelka pomoc podziekowal najlepiej przydaly by sie jakies fotki

    Komentarz


    • #3
      jak sie nie myle przecinasz przewod podcisnienia idacy do regulatora cisnienia paliwa na listwie wtryskowej i tam wpinasz trojnik do boosta.

      cisnienie oleju (podobnie jak temperature) najlatwiej wkrecic w podstawke do tego celu przeznaczona pod filtr oleju.

      pozdr
      http://dobryprojekt.org

      stage 1 - 250 / 370
      stage 2 - 287 / 394

      Komentarz


      • #4
        a masz jakies foto moze bo tak ciezko mi wyobrazic

        Komentarz


        • #5
          temp oleju mam w misce olejowej czujnik gwint wspawałem jakby sie uszkodził to zawsze moge odkręcic i wymienic

          co to boostu to tu masz dwie foty ten biały wąż 8)


          ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

          ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs na tej bardziej widac
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz


          • #6
            groby te przewod od cisnienia

            Komentarz


            • #7
              http://dobryprojekt.org

              stage 1 - 250 / 370
              stage 2 - 287 / 394

              Komentarz


              • #8
                umnie jest inaczej nie mam teo czujnika

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez KUBAŃCZYK
                  umnie jest inaczej nie mam teo czujnika
                  czyli masz mechaniczny zegar nie elektroniczny. musisz w takim razie zamiat do czujnika przewod od trojnika wpiac pewnie do zegara.
                  http://dobryprojekt.org

                  stage 1 - 250 / 370
                  stage 2 - 287 / 394

                  Komentarz


                  • #10
                    tak mam mechaniczny ale ja 1.8 turbo agu i umnie przepustnica jest na linke

                    Komentarz


                    • #11
                      tu przepustnica jak dla mnie nie ma nic do tego.
                      listwe paliwowa masz taka sama?
                      przewod podcisnienia do regulatora cisnienia na listwie masz?
                      jak tak, to tam wsadzasz trojnik.

                      pozdr
                      http://dobryprojekt.org

                      stage 1 - 250 / 370
                      stage 2 - 287 / 394

                      Komentarz


                      • #12
                        jutro to ogarne i zrobie bo juz wiem co i jak czego szukac posdziekowal za pomoc

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam. Zaglądnij TUTAJ Może coś pomoże. :P
                          Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X