[O1] Obniżenie samochodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ma_sob1
    Banned
    • 2010
    • 9

    [O1] Obniżenie samochodu

    To niezbyt precyzyjnej skrzyni biegów w mojej Octavii zdarzyłem się już przyzwyczaić, ale ostatnio robi się to uciążliwe. Dziś lewarek zmiany biegów chodził tak topornie że na luzie nie wracał do położenia środkowego. W czym leży przyczyna, bo jazda po mieście to udręka :evil:
  • Paweł-SK
    Ambiente
    • 2009
    • 125

    #2
    [O1] Obniżenie samochodu

    Witam, odrazu mówie używałem szukajki i nie znalazłem, no chyba ze zle szukalem A więc mam zamiar obniżyć octavke, narazie z braku funduszy mam zamiar kupić same sprężyny progresy, -3 bądź -4, wiem że lepszy jest gwint, lub cały kit sprezyny z amorami, no ale ot moze kiedys, dlatego pytanko brzmi, czy ktoś posiada obniżoną octavke np. -3, lub -4cm , Chciałbym zobaczyć jak to wygląda Bardzo prosze o jakieś fotki.

    Komentarz

    • cycek
      Rider
      • 2009
      • 554

      #3
      Moje sprężyny leżą już troche czasu i trafić na miejśce nie mogą.
      Około -35, słyszałem już, żeby odrazu wyposażyć się w metalową osłonę silnika, ta od 4x4 pasi idealnie, ale to dośc drogi rarytasik.
      Ogrodzenia Panelowe

      Komentarz

      • lukasz3112
        RS
        • 2008
        • 3607

        #4
        cycek, no ja mam właśnie taką pancerną osłonę i również sprężyny -30mm czekają na montaż, ale to już na lato. Obniżenie -30mm ma kolega Andrzej Z. jak znajdę linka to CI podeślę.

        [ Dodano: Pon 28 Gru, 09 11:48 ]
        PS. to Jego autko:
        Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

        Komentarz

        • przemek88
          Rider
          • 2009
          • 613

          #5
          Paweł-SK
          Jak chcesz to mogę Ci sprzedać mało używane sprężyny obniżające za niska cenę
          Aha na przód


          Moja Octavia 1.9 TDI AGR

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            Paweł-SK, nie zakładaj samych springów, szkoda kasy dla wyglądu a dużo szybciej coś rozwalisz jak cię rozbuja.
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz

            • pajczaki
              Rider
              • 2007
              • 316

              #7
              mozesz isc po taniosci i dac do kowala - utwardzi i obnizy...
              zacznij od lepszych amorow

              tu moj szkodnik obnizony o ile pamietam minimalnie wiecej niz RS


              a tu bodajze o jakies 5-6 cm, niestety pamiec juz nie taka bo kilkakrotnie zmienialem sprezyny...
              taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
              sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

              Komentarz

              • Paweł-SK
                Ambiente
                • 2009
                • 125

                #8
                Dziękuje za wszystkie odpowiedzi, musze przemyśleć zakup tych springów, może już z amorkami.. hmm... no zobaczymy

                pajczaki te drugie foto..... coś pięknego :shock: Pięknie wygląda !!

                Komentarz

                • pajczaki
                  Rider
                  • 2007
                  • 316

                  #9
                  dzieki :wink: ale jeszcze lepiej jezdzi jak wyglada :P
                  jak uda sie sprzedac te felgi to byc moze na lato zagoszcza jakis 18 8)

                  [ Dodano: Wto 29 Gru, 09 09:06 ]


                  tu masz jeszcze kilka zdjec mojej octy na seryjnych sprezynach i na 16/55/205 ale z et 30
                  taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                  sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                  Komentarz

                  • dudek_t
                    L&K
                    • 2008
                    • 1421

                    #10
                    Ja to się zastanawiam czy nie podwyższać... nie wiem jak dajecie radę na naszych drogach z tymi obniżonymi zawiasami :shock:

                    Komentarz

                    • Sev
                      L&K
                      • 2007
                      • 1295

                      #11
                      Paweł-SK, lepiej odłożyć kaskę, trochę poczekać i zainwestować w zestaw sprężyny+amor które będą współpracować ze sobą a nie "przeszkadzać" czyli amor swoje a sprężyna swoje.
                      6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                      Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                      Komentarz

                      • Jaras E21
                        Drive
                        • 2008
                        • 51

                        #12
                        dudek_t twardy spring nawet obniżony w połaczeniu z twardym amortyzatorem moze i faktycznie niższy ale za to zawsze trzyma ten prześwit jaki zapewniają sprezyny na równym.

                        ogarnij porządne amortyzatory to zniknie problem tarcia podwoziem

                        octa trze spodem bo amortyzatory nie są wstanie wytłumić bujania.

                        ja przy każdym porządnym hamowaniu tarłem osłoną po ziemi. na seryjne springi założyłem bilsteina b6 i problem jak ręką odjął ... jeżdze, latam po dziurach niczym jak dotąd nie przytarłem
                        E21 335csi reconstruction in progress ;]
                        Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
                        octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

                        Komentarz

                        • Paweł-SK
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 125

                          #13
                          Racja Racja, jak porządnie obniżony, to odrazu jest twardszy, więc na jedno wychodzi a efekt wizualny, i pookonywanie zakrętów bajka

                          A teraz mam do was następujące pytanie przeglądając aukcje allegro z nudów natrafiłem na kompletne amory ze springami do octy: http://allegro.pl/item855520921_zawi...avia_nowe.html

                          Wszystko super, tylko z tego co wiem, octavia z tyłu, ma osobno sprężyne, i amortyzator, a tutaj jest spring na amorze... ? W jaki sposób to się montuje, bądź w jaki sposób działa ? ops:

                          Komentarz

                          • Sev
                            L&K
                            • 2007
                            • 1295

                            #14
                            To zdjęcie nie jest od octy, inne mocowanie mcphersona i inne amorki tylne. To zdjęcie jest tylko poglądowe.
                            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                            Komentarz

                            • Paweł-SK
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 125

                              #15
                              acha, no tak Nie wpadłem na to, Czasem mam przebłyski głupoty :yay:

                              Komentarz

                              • lukasz3112
                                RS
                                • 2008
                                • 3607

                                #16
                                Paweł-SK, wszystko fajnie pięknie ale pomyśl...

                                Komplet nowych amortyzatorów zwykłych Kayaba ExcelG to koszt ok 700zł. Do tego jakieś nowe sprężyny i wychodzi ok 1tys zł. (licząc że sprężyny nie są Eibacha tylko jakieś mniej znane).

                                Kayaby UltraSR (czyli można powiedzieć bardziej sportowe) to koszt ok 1200zł.

                                Więc jaka może być jakość tych TaTechnic skoro one kosztują 700zł? zostawiam do przemyslenia... :diabelski_usmiech
                                Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                                Komentarz

                                • Tymon
                                  RS
                                  • 2004
                                  • 2970

                                  #17
                                  Paweł-SK, nie kupuj jakiś TAT.
                                  lukasz3112, dobrze pisze, dobre amory kosztują tyle co ten pseudo zestaw.

                                  Wszyscy Ci dobrze radzą, no chyba że jesteś Lanser i toczysz się 40km/h octą na glebie...

                                  Powodzenia.
                                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                  Komentarz

                                  • Sebastian_S
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 172

                                    #18
                                    Zamieszczone przez dudek_t
                                    Ja to się zastanawiam czy nie podwyższać... nie wiem jak dajecie radę na naszych drogach z tymi obniżonymi zawiasami :shock:
                                    Dokładnie - wczoraj rozwoziłem zaproszenia na wesele i gdzieś po wsi przy manewrowaniu wpadłem w dziurę zachaczyłem zderzakiem i mi około 15cm na 10cm oderwało - fuck :evil: . Zabrałem na pamiątkę - bo dać do zrobienia chyba się nie opłaca. Miejsca gdzie się oderwało praktycznie nie widać.
                                    Mnie to wnerwia, że wystarczy przodem za blisko krawężnika podjechać i dupa. Wcześniej miałem mazdę 626 i myślałem że ona jest niska, ale zderzak w octavi to już wogóle nisko zrobili. Następne to terenówkę jakąś kupię . Chyba że poprzedni właściciel obniżał autko... Jak to sprawdzić ? Gdzie mierzyć prześwit - tam jak się lewarek do podnoszenia auta daje :?: Czy w najniższym miejscy karoserii.

                                    Komentarz

                                    • Arti_r1
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 2626

                                      #19
                                      słyszałem pare słów o tych TA że podobno po jakiś 15-20kkm się robią miękkie :? Najlepiej od razu cały kpl. jak mówią inni. Wiem coś o tym :P
                                      Jest okres zimowy i masa czasu do szukania hehe
                                      Fabryka Barw :]

                                      Czarna O1 rs-line tdi
                                      Srebrna O2 Scout

                                      DACAR.team

                                      Komentarz

                                      • Paweł-SK
                                        Ambiente
                                        • 2009
                                        • 125

                                        #20
                                        Macie racje, tak też zrobie, lepiej poszukam czegoś konkretniejszego, albo poprostu gdy będzie większy przypływ gotówki, to coś z renomowanych firm przejrze

                                        Tymon Bez takich Lubie ładnie obniżone auta, ale gdy to ma ręce i nogi, a jakby nie było, nikt nie kupuje octavii aby stała w garażu

                                        Więc posłucham waszych rad, zanim wyrzuce w błoto pieniądze na jakiś syf a nie zawiecho

                                        Dzięki za porady

                                        Komentarz

                                        • vince123
                                          Elegance
                                          • 2009
                                          • 923

                                          #21
                                          :idea: a sprenzynki i amory od OI RS :?: jak to tak wlasciwie z nimi jest (obnizaja czy nie , o ile?) .. ... hmmm a gdyby jakas uzywka w niezlym stanie :?: :?:
                                          sprzedam do OI :

                                          szyby cala lewa strona
                                          nadkole nowe LP
                                          kontakt PW

                                          Komentarz

                                          • lukasz3112
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 3607

                                            #22
                                            vince123, sprezynki z RS obniżają o ok 20mm. zależy czy zakładasz je do benzyny czy do diesla
                                            Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                                            Komentarz

                                            • vince123
                                              Elegance
                                              • 2009
                                              • 923

                                              #23
                                              Zamieszczone przez lukasz3112
                                              zależy czy zakładasz je do benzyny czy do diesla
                                              do benzynki :roll: (1,6)...ciekawe czy by podeszly :?: moze ktos zakladal :?: na allegro ogladalem roznych firm (jamex,mts technik itp) i niektore nie podchodza... nie wiem tylko czy ten portal mozna uznac za wiarygodne zrodlo inf :?
                                              sprzedam do OI :

                                              szyby cala lewa strona
                                              nadkole nowe LP
                                              kontakt PW

                                              Komentarz

                                              • springfild
                                                Classic
                                                • 2008
                                                • 15

                                                #24


                                                -40,sprężynki Koni ,amorki keyaba ultrasr ,od 2 lat śmigam bezproblemowo :diabelski_usmiech

                                                Komentarz

                                                • Paweł-SK
                                                  Ambiente
                                                  • 2009
                                                  • 125

                                                  #25
                                                  Springi w RSie obniżają o 2 cm , w dieslu zejdą Ci na te 3cm , ze względu na wage Amory te same. zmienialem na rsowkie z przymusu bo moje sie rozleciały, i nie ma różnicy :|

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...