Witam . Ostatnio bylem na hamowni w krakowie i hamownia wyplula wynik 115 kucy i 245 Nm. Dodam ze hamowanie odbylo sie dosc szybko(brak dmuchawy powietrza na intercooler) ale i tak wynik jest nienajgorszy jak na serie . Mam do was pytanie a mianowicie czy jak by wlasnie ten nadmuch byl czy hamownia wyplula by lepszy wynik???? Jak myslicie ile koni by bylo wiecej???Pozdrawiam :wink:
Pierwsze hamowanie bez nawiewu powinno prawde powiedzieć, ale każde następne pokazywało by zanizone wyniki.
Brakiem profesjonalizmu mi tu zapachniało.
Omijaj to miejsce stary
Purchawa i Bond mowilem ze bylo to poz znajomosci i nie zaplacilem ani grosza podjechalem i akurat wolne bylo jedno stanowisko tak wiec na szybkiego wjechalem. Wiatrak akurat byl zajety bo hamowali Audi A8 4.0 tdi bodajze jak dobrze pamietam. No ale czy z wiatrakiem (nawiew) wyszlo by wiecej-chyba powinno????Pozdrawiam :roll:
Zalezy jaka hamownia. Tak jak Bond napisal, przy pierwszym pomiarze raczej nie, bo jest chlodno na dworze.
MAHA np. przelicza wedlug normy DIN, czyli okreslonych parametrow pomiaru i podaje moc wedlug normy i moc zmierzona przy danych warunkach.
Juz pisalem. 115KM to jest srednia dla ASV.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Dzieki Purchawa za wyjasnienie. :wink: ale pare razy spiolem sie w rajchu z paskami 130 ps DI (czerwone) to jak przyspieszalismy np z 80 km do 180 to za cholere nie odjezdzal mi,dopiero powyzej tej predkosci minimalnie zaczol odchodzic. Niechce myslec co bedzie jak zrobie sobie maly prezent w Warszawie :diabelski_usmiech
ale pare razy spiolem sie w rajchu z paskami 130 ps DI (czerwone) to jak przyspieszalismy np z 80 km do 180 to za cholere nie odjezdzal mi,dopiero powyzej tej predkosci minimalnie zaczol odchodzic.
Akurat w Passacie DI czerwone rownie dobrze moze oznaczac 115KM.
Po za tym Passat jest troche ciezszy od Octy...
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Porownywanie sie do innych na trasie przy wiekszych predkosciach moze byc mylace. Generalnie musialaby byc przepasc w mocy aut, zeby jeden drugiemu odjechal dosc konkretnie.
Co do wiatraka to ciezko wyczuc. Trzeba by wiedziec jaka byla temp w dolocie podczas pomiaru, itd. Nie sadze jednak, zeby jego brak mial w przypadku seryjnego auta kluczowe znaczenie, zwlaszcza w okresie zimowym.
Panowie troszke to zle ujolem w tym poscie(samochod byl dokladnie hamowany we wrzesniu temp byla cos kolo 22 stopni ) napisalem ze ostatnio bo czas przez ostatnie miesiace biegnie Mi bardzo szybko a to przez to ze mialem troszke problemow z moim dzidziusiem-ciagle szpitale itp. dodam jeszcze ze bylo cieplo akurat wtedy).Pozdrawiam i wesolych swiat dla wszyskich :wink:
Komentarz