[O1] mruganie ksenonów- FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wroomwroom
    Classic
    • 2010
    • 6

    [O1] mruganie ksenonów- FL

    Zamieszczone przez leszekmw
    nowych doświadczeń przybywa z dnia na dzień bo cudaków przyjeżdża co niemiara ostatnio/chodzi mi o auta oczywiście
    a w to akurat wierzę. Bo jeżdżąc od zakładu do zakładu, aby zdiagnozować, a później naprawić klimę, to miałem tylko kurs przyspieszony z zakresu budowy i obsługi klimatyzacji. Ale dzięki znajomości elektryki, to przynajmniej nie dałem sobie wymienić wentylatora bo "na pewno Panie padnięty". Miałem okazję oglądać dzięki uprzejmości klim-faf z Mielca konstrukcję różnych kompresorów - zła wiadomość dla posiadaczy O2. W większości jeżdżą kompresory firmy Zexel. Na podstawie doświadczeń serwisu i własnej orientacji w sprawach konstrukcji mechanicznych nie ma pytania czy się zepsuje, jest tylko pytanie kiedy. Inne kompresory mają inną konstrukcję, więc podatność na uszkodzenie mniejsza.
  • pt_pawel
    Drive
    • 2010
    • 40

    #2
    [O1] mruganie ksenonów- FL

    Witam. Pisze na szybko bo mam mało czasu i chce się zapytać czy wiecie jak się przestawia w vagu światła na ori ksenony, bo objaw mam taki że mi mrugają jak stroboskopy i nie bardzo moge znaleźc na forum jak to sie robi. Prosze o instruktaz. Pozdrawiam.

    Komentarz

    • Mr0czny
      Elegance
      • 2009
      • 948
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      sprawdzić jak są dociśnięte a jak to nie pomoże to masz żarniki do wymiany

      Komentarz

      • flypajacyk
        Classic
        • 2010
        • 7

        #4
        Hejka,
        09 - Centralny zespol elektroniczny i tam masz opcje "zamontowano swiatle ksenonowe bez przeslony"

        Pozdro
        Raf
        Zmienic kolorek wcale nie jest takie trudne wystarczy chciec

        Komentarz

        • pt_pawel
          Drive
          • 2010
          • 40

          #5
          A jam mam coś takiego co się nazywa "Polski VAG" i wtedy jak tam to ustawić? Jeszcze mam takie pytanie czy przewód nr 1 , z rozpiski poniżej musi byc koniecznie podłączony? Czy on coś wnosi do tego efektu stroboskopu?


          1. - Plus z bezpiecznika S2 - Plus gdy jest zapłon
          2. - Przewód diagnostyczny K - podłaczany do wtyku dniagnostycznego pin 7
          3. - Pozycyjne +
          4. - Przeciwngielne +
          5. - Długie +
          6. - Mijania +
          7. - Masa - pozycji, przeciwmgielnych i długich
          8. - Masa - mijania xenonów
          9. - Sygnał Gala - prędkośc pojazdu - np z pin 1 od wtyczki radia
          10. - puste
          11. - Pin 21 zielonej wtyczki deski - sygnalizacja uszkodzenia reflektorów (tylko żarówek xenon)
          12. - pomiędzy lampami komunikacja do sterowania pochyleniem, oraz uszkodzeniami

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            W OI NIC nie ustawia sie na VAGu :idea:


            Jak miga to jest jakis problem z napieciem na reflektorach albo samymi przetwornicami lub zarnikami. Nie ma znaczenia zadne ustawienie na VAGu bo tam nie ma CAN ktory wysterowuje wieksze lub nizsze napiecie na lampy.


            Generalnie temat jest zalozony tak ze nie wiadomo czy chodzi o OI czy OII, profil wskazuje na pierwsze, pytanie teoretycznie na drugie :evil:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • pt_pawel
              Drive
              • 2010
              • 40

              #7
              Spróbuje wytłumaczyc od początku. Mam octavię I przed liftingiem, zrobiłem FL po to żeby założyć ksenony. Założyłem wszystko wg rozpiski która jest wyżej tj:

              Stara kostka: Nowa kostka:
              -postojowe (+) --->> -postojowe (+) (przewód 3)
              -przeciwmgielne (+) --->> -przeciwmgielne (+) (przewód 4)
              -drogowe (+) --->> -drogowe (+) (przewód 5)
              -ksenony (+) --->> -ksenony (+) (przewód 6)
              -masa (-) --->> -masa ksenonów i masa pozostałych razem (przewód 7 i 8)

              z tym że nie podłączyłem przewodu 1 ("Plus z bezpiecznika S2 - Plus gdy jest zapłon "). Efekt mam taki, że wszystkie światła działają oprócz ksenonów. Ich nie działanie polega na tym że po prostu mrugają jak stroboskopy. Moje pytanie brzmi co jest nie halo? Ten przewód którego nie podłączyłem może czy coś innego nawaliłem?

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Pewnie ten przewod, to jest jakis plus ze stacyjki, zeby lampy gasly podczas krecenia rozrusznikiem (tak jak gasnie radio w srodku).

                Testowo podpiac pewnie mozna pod staly plus i wtedy zobaczyc czy jest jakas roznica.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • pt_pawel
                  Drive
                  • 2010
                  • 40

                  #9
                  Problem rozwiązany pomógł koja86. Informacja dla potomnych: masa od ksenonu powinna iść oddzielnie do akumulatora ,a nie wszystko razem bo inaczej występuje spadek napięcia (za mały przekrój przewodu) w instalacji i ksenon nie odpala. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.

                  Komentarz

                  Pracuję...