Sebastian_S w zwykłym (przedliftowym przynajmniej) nie ma regulacji osobno p.mgielnych niestety a szkoda bo przydatne to jest bardzo.
[O1] Hidy-y a może Led-y w przeciwmgielnych (w małych soczew
Zwiń
X
-
www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
-
-
jest zanitowanywww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregorianinjest zanitowany
[center:7e1e526713][/center:7e1e526713]
ale do obudowy reflektora jest przykręcany w tym miejscu
[center:7e1e526713]
jak dobrze pamiętam trzema śrubkami i za pomocą jednej z nich można ustawić wysokość świecenia
[/center:7e1e526713]
Czyli przed liftem projektora nie można wykręcić z reflektora?
Komentarz
-
-
Ja wyciągałem cały reflektor (xenonowy inaczej nie mam dostępu do wewnętrznej części). Śrubka jest wewnątrz lampy. Pewną wysokość możesz doregulwać za pomocą poluzowania śrubki kluczem, oznaczonej strzałką na zdjęciu, bo oryginalnie pod śrubką jest gumowa nakładka. Palcami nawet jakby się dało, to nie wiem czy dałbyś radę je tam wsadzić, tak aby chwycić odpowiednio śrubkę hehe. Ale żeby bardziej obniżyć, czyli więcej poluzowac śrubkę, to najlepiej dać druga podkładkę - żeby się to sztywno trzymało - i od drgań nie zmieniło swojej wysokości.
Komentarz
-
-
Sebastian_S, montował Hid H3 do soczewki przeciwmgielnych z ori ksenonami, ja zamontowałem do zwykłego halogenu z soczewką na przeciwmgielnych. Moje wnioski:
1. Nie oślepiają kierowców - soczewka przeciwmgielnych świeci dużo niżej niż H4
2. Widoczność przed autem o 200% lepsza - soczewka H3 doświetla pobocza.
3. Można stosować HID H3 jako światła do jazdy dziennej (choć legalne to nie jest bo same Hidy są nielegalne) - jak narazie nikt sie do mnie nie doczepił - miałem już kontrole przez "misiaków" - nie zwrócili na to uwagi - poza tym zawsze mozna szybko przełączyć na zwykłe H4
4. Nie są wystarczające do jazdy w nocy - świecą za nisko - trzeba by było podnieść - niestety wtedy będą oślepiać. Ale za to jazda w nocy z HID H3 i H4 to już bajer - a nikogo nie oślepia - jeżdżę tak w nocy i jak do tej pory nikt mi jeszcze nie mrugał.
5. Montaż - w zwykłym reflektorze jest mniej miejsca niż w ori ksenonowym - przetwornice montuje się poza reflektorem - mam porobione zdjęcia jak montowałem - postaram się wrzucić manual.
6. Trzeba znaleźć dobrej jakości zestaw HID - konkretnie chodzi o przetwornice - pracuje w serwisie ktory montował Hidy - skorzystałem z wiedzy i doświadczenia i kupiłem dobry zestaw.
7. Dobra przetwornica nie zakłóca CB radia!!! u mnie na CB nie odczułem żadnej różnicy
8. Żarniki - wg mnie tylko i wyłaczenie 4300K. Żarniki 6000K nie wygląda najlepiej w połaczeniu ze zwykłą H4 , ale to kwestia gustu.
Postaram się wrzucić zdjęcia jak to wyglada u mnie.Leasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
rims.net.pl, wrzuć nazwę Twojego zestawu Hid oraz kwotę, może opisz jakoś montaż ...BYŁ : MÓJ SZKODNIKhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17786
JEST: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78705
www.tri-dent.pl www.kancelaria-storoniak.pl
FB: Michał Storoniak
Komentarz
-
-
O Witam Mirosławie
co za fartGalaxy Pan u mnie kupował
hehe
jesli chodzi o zestaw - wrzuciłm juz go do oferty na mojej stronie internetowej
link HID H3
Zdjecia z montazu wrzuce w poniedzialek bo dzisiaj mamy zlot w Tychach wiec nie moge przegapic
Odnosnie samego zestawu - produkcja Chiny (jak wszystkie zreszta) - ale zestaw jest sprawdzony - montowalismy tego u nas w serwisie setki do Jeep, Chryslera i Dodge - testowalismy rózne - te ktore są wyżej nie wracały z reklamacjami, nie paliły sie przetwornice, pracują bez zarzutu, mają w standardzie żarniki klasy A.
Cena jest monitorowana przez importera - nieoficjalnie moge zrobic cene nizsza ale to juz na PW i tylklo dla OCP.Leasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
rims.net.pl, Mirosław to mój szefja mam na imię Michał i działałem w tej sprawie z galaxy
BYŁ : MÓJ SZKODNIKhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17786
JEST: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78705
www.tri-dent.pl www.kancelaria-storoniak.pl
FB: Michał Storoniak
Komentarz
-
-
A to jednak duzo sie nie pomyliłem :lol:
Postaram się tak jak obiecałem wrzucic zdjęcia na forum - ewentualnie wysle Ci jutro na maila foty - moze jakis filmik
Różnica jest porażająca - nie jestem ogolnie za "modami" ale ten akurat jest na tyle praktyczny ze sie skusiłem i nie załujeLeasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
Nie robiliśmy 55W - widziałem tylko raz cos takiego - zamontowane do szperacza na łódce - wrażenie na mnie zrobiło ogromne - zasieg szperacza przekraczal 1km - swieciło praktycznie jak laser
Nie widziałem tego w aucie - nie słyszałem zadnych opini.
[ Dodano: Pon 12 Lip, 10 10:57 ]
Wczoraj wracałem z trasy zrobiłem komórką filmik jak wygląda jazda z w nocy na takich światłach. Sami musicie ocenic czy warto
Na filmie są na przemian włączane światła mijania (fabryczne H4) i dołaczone swiatła HID H3 Xenon 35W w soczewkach przeciwmgielnych - różnica jest wyraźna.
lub link do filmu na youtube
[ Dodano: Pon 12 Lip, 10 16:45 ]
Ponizej obiecany manual przeróbki H3 na HID H3 w zwykłym reflektorze.
Bedzie potrzebne:
1. 40 minut czasu na jeden reflektor (mi tyle to zajęło z robieniem zdjęć i drugi juz poszedł w niecałe 30 minut)
2. klucz Torx 25
3. klucz nasadkowy 7
4. kleszcze
5. złacze elektryczne żeńskie
6. mały wąski śrubokręt
7. taśma izolacyjna
8. otwornica, wiertarka
Zaczynamy od odkręcenia reflektora - zamocowany jest na 4 torxach i jednej srubie która trzyma kierunkowskaz. Odkrecamy 3 torxy i "7" - czwarty torx jest schowany za kierunkowskazem, wyciagamy kierunkowskaz i wykrecamy go.
Ściągamy z tyłu reflektora osłone z tworzywa - sciagamy poprzez przekrecenie i pociągniecie, następnie wiercimy w niej otwór o srednicy min 2,5 -3cm.
Następnie musimy wyciągnąć cały reflektor - zanim go wyjmiemy odpinamy wiązkę kabli - z tym miałem mały problem, jak ktos nie wie jak wyciągnąc wtyczke to może ja tylko uszkodzić. Najpierw musimy zwolnic blokadę małym płaskim srubokrętem - musimy odchylić ja tak jak na zdjeciach az usłyszymy "klik" i wtedy pociągamy cała wiązkę.
Zaglądamy co siedzi w środku - to co nas interesuje to żarnik H3 i dwa kabelki, brązowy na obudowie i czarny zakończony wtyczką-elektryczkąWypinamy kable i żarówkę
Sprawdzamy nasz zestaw xenonowy - kable z palnika są zakończone płaskimi końcówkami "męskimi", wiec w reflektorze na brązowym kablu musimy wymienić końcówkę na "żeńską"
Wyciągamy palnik z fabrycznej osłonki (nie dotykamy go palcami!!!) przekładamy przez wczesniej przygotowaną osłonę i wkładamy w soczewkę zgodnie z nacięcami na palniku i obudowie soczewki. blokujemy palnik, złaczamy wtyczki (wg kolorów na zdjeciach, czarny w soczewce i niebieski w HID to +) i izolujemy je taśmą izolacyjną, zakładamy na osłonę uszczelkę. Zakładamy osłonę na reflektor.
Reflektor mamy gotowy, teraz szukamy dobrej lokalizacji dla przetwornicy - ja przymocowałem ją na belce pod reflektorem za pomocą taśmy izolacyjnej (można też przykręcić)- jest tam sporo miejsca, zarówno po prawej i lewej stronie. Ważne aby nic nie wystawało ponad belkę, bo reflektor na niej się opiera i może być problem z założeniem lub ustawieniem. Spinami wtyczki z zestawu xenonowego (nie da sie zle podpiąć, są plug&play) Wpinamy wtyczkę z wiązką kabli do reflektora, powinnismy znowu usłyszeć "klikniecie"
Sprawdzamy czy wszystko działa, montujemy reflektor i bierzemy się za drugi
Soczewki nie regulowałem na wysokość - fabrycznie świeci nisko i nie oślepia - jak zrobie zdjęcia przy scianie wrzucę na forum.Leasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
Andrev3, Andrzejku Ty mialeś szczescie oglądać to na żywcaLeasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
Temat dość stary ale i ja się dopiszę.
Nie byłem zbytnio przekonany do montażu HIDów. Widziałem coś takiego u kolegi w Citroenie Xantii na H4. Fakt więcej światła, ale totalny brak CB.
Sporo osób pisze jednak że w O1 do soczewki HID na H3 to zupełnie co innego (nie oślepia innych - to dla mnie ważne) a od kolegi rims.net.pl można mieć zestaw co nie przeszkadza w działaniu CB.
Więc.
Dotarła paczka. Jak już pisałem do rims'a, tak zabezpieczonej przesyłki jeszcze nie dostałem. 1/5 czasu montażu to dostanie się do zestawu
W odpowiedzi dostałem jeszcze wyczerpujący opis montażu zestawu, sam też pomagałem sobie zamieszczonym w tymacie opisem i zdjęciami.
Wpierw wyskrobałem otworki na uszczelki w pokrywach i do auta. Sam montaż zajął mi łącznie 45 minut na oba reflektory, przy czym po raz pierwszy w ogóle się do nich dobierałem. Nie było tak trudno, ale było by łatwiej gdybym nie robił tego o 23 na parkingu pod latarnią :diabelski_usmiech
Suma sumarum. Każda lampa odpalała od razu, najtrudniejszy moment to właściwe podłączenie kabelków przy lampie pod pokrywą - pozostałe wtyczki są idiotoodporne i nie da się ich źle podłączyć.
Efekt.
Światła więcej niż się spodziewałem. Faktycznie H3 w soczewce to zupełnie inny HID i nie sieje do góry jak "zwykły" HID.
Owszem to nie ori xenon. Ale bardzo udany substytut.
Łyżeczka dziegciu - zestaw nie zakłóca CB. Tak na 98%. Jak napisałem wcześniej, u kolegi w Citroenie nie dało się w ogóle korzystać z CB. Tu jest duuużo lepiej. CB działa. Po włączeniu HID da się jednak usłyszeć delikatne pogorszenie odbioru, naprawdę delikatne jednak zauważalne, odrobina SQ i po sprawie.
Sprawdzałem zestaw ledwie kilka min, liczę że po rozgrzaniu się żarników ta dolegliwość będzie jeszcze mniejsza.
Żarniki 4300k zaś to faktycznie bardzo dobry wybór - barwa światła jest super, nie jest jakaś nienaturalna, spodobała mi się
Sumując.
Bardzo udany zakup, na ciemnym parkingu różnica ogromna, zwykłych H3 już nie chcę
Polecam
Komentarz
-
-
soszek81,
Szumy ustają... jedyna dolegliwość to zakłócenia na H4 jeśli na antenie zrobi się gdzieś przerwa, zazwyczaj przy magnesie
...
Ale jest to oznaka że anta powinna być podklejona :roll: więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :lol::twisted: mała czarna :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek81Nie było tak trudno, ale było by łatwiej gdybym nie robił tego o 23 na parkingu pod latarnią :diabelski_usmiech
SLeasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rims.net.plZamieszczone przez soszek81Nie było tak trudno, ale było by łatwiej gdybym nie robił tego o 23 na parkingu pod latarnią :diabelski_usmiech
Sops: bo nie był sam
ops:
:twisted: mała czarna :twisted:
Komentarz
-
-
Ależ ja sie nie smieje, poprostu podziwiam zapał ocepkowiczówTaka postawa cieszy
No i czas... kurde expresem.
PS. sam montowałem pod blokiem - ale za dniaLeasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
-
a ja jeżdze non-stop - raz ze auto ladnie sie prezentuje a po drugie i co ważniejsze bardziej jest widocznie i rzuca sie w oczy.Leasing bez BIK
http://www.doradcaleasingpolski.pl tel. 693 784 723
Moja czeszka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37149
Komentarz
-
Komentarz