Zmiana obrotów w Skodzinie Octawce 1.6

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • variot
    Drive
    • 2006
    • 48

    Zmiana obrotów w Skodzinie Octawce 1.6

    Henio





    Moim zdaniem miodzio :szeroki_usmiech
  • mars71
    Classic
    • 2006
    • 13

    #2
    Zmiana obrotów w Skodzinie Octawce 1.6

    Mam skode octawie 1.6 z 2001 roku. Posiadam interfejs na opto. Czy da sie nim zmienic obroty skody. Jeśli tak to prosze opisac krok po kroku jak to zrobić.
    [email protected]

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Ale jakie obroty i czego obroty ? :shock:
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • Samiec
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4287
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Mi sie wydaje ze na biegu jalowym ,chyba ze odciecie przsunac ?
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #5
          raczej o bieg jałowy chodzi bo zmiana odcięcia w 1.6 może sie fatalnie skończyć

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez djczas
            raczej o bieg jałowy chodzi bo zmiana odcięcia w 1.6 może sie fatalnie skończyć
            Post jest napisany w dziele tuning ,wiec dokonca nie wiadomo o co autorowi chodzilo :wink:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz


            • #7
              Może koleżka ma LPG i na wolnych mu przygasa.

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                panowie, przeciez wyraznie napisano "OBROTY SKODY", ja podejrzewam, ze chodzi o krecenie baczkow
                sorry za OT, ale temat zaklada duza dowolnosc.
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • mars71
                  Classic
                  • 2006
                  • 13

                  #9
                  Witam
                  Kolegów dokładnie chodzi mi o obroty na biegu jałowym.
                  Skoda ma LPG D.T System. Jak zmienic obroty.
                  Odp

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Ale obroty na LPG czy na benzynie, bo to roznica.

                    Jak z gazu, to raczej tylko interfejsem do gazu, bo to nie jest juz taka instalacja na 3 pokretla i reguluje sie do skutku. Ewentualnie, czasem w tych komputerach jest taka mala srubeczka potencjometr i tak reguluje sie obroty.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez mars71
                      Witam
                      Kolegów dokładnie chodzi mi o obroty na biegu jałowym.
                      Skoda ma LPG D.T System. Jak zmienic obroty.
                      Odp
                      Instalacja gazowa kiepściutko wyregulowana, stały element jeżeli chodzi o wielopunkt i niesekwencyjną instalację LPG.

                      Tania instalacja to drogie i wkurw...ce użytkowanie.
                      Dlatego złykła instalka to tylko do jednopunktu, do innych sekwencja.
                      Nic sam nie poradzisz, wróżę ci częste wizyty u chłopa od LPG.
                      Sam mam pare autek na gaz, i wszystkie co miały być pod Gaz są na 1-punkcie, jedne auto mam na sekwencji- i żadnych problemów. Auta mają spore przebiegi i zero problemów.
                      A gadanie że wstawiamy elektronikę do zwykłej instalki za 150 zł, i wszystko będzie banglać na wielopunkcie można sobie pomiędzy bajki włożyć, nabijanie klientów w bambuko.

                      Komentarz

                      Pracuję...