[O1] [O1] Fotele, mocowania i pasy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sev
    L&K
    • 2007
    • 1295

    #26
    Z uchem może być problem przy montażu pod klamrę przy tunelu, za mało miejsca niestety. Przerabiałem temat u siebie.
    Ale jak wspomniałem wcześniej Schroth ma taki uchwyt który występuje jako standardowe mocowanie w Rallye 3 i 4 asm. Z tego co dowiedziałem się później u Schroth'a można ten uchwyt stosować również do mocowania pasów na mocowania oczkowe. I szkoda że dowiedziałem się o tym po tym jak już kupiłem 2" rallye 4 asm. :evil:
    Tak zakupiłbym oczkowe 3" i luz ale i tak jest dobrze, nie ma co, grunt że trzymają jak trzeba :P
    6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
    Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

    Komentarz

    • kubazak
      Ambiente
      • 2010
      • 146

      #27
      Zamieszczone przez Michal_ts
      No to troszkę odgrzeję kotlecika...

      Jest może ktoś, kto znalazł kompatybilny fotel i szyny do OI, bez rzeźbienia? Mam namyśli kubełek z szynami, który w razie potrzeby pozwoli na powrót do serii. Bocznych poduch nie posiadam.

      Najlepiej jakby to był lekki kubeł z możliwością bezpiecznego zapięcia się seryjnymi pasami.

      Może ktoś już coś konkretnie w tym temacie przerabiał?

      P.S. Chodzi mi o kubełek a nie o fotele z leona, czy OI sport (takie posiadam).
      Mam stelaż robiony na oryginalnym spodzie od mojego poprzedniego golfa 4.bardzo sztywny , jezdzi przód ,tył. Robiłem to pod fotel bimarco.Jak chcesz daj znać na priv.

      Będzie pasował do Oct 1

      Komentarz

      • Michal_ts
        Drive
        • 2009
        • 74

        #28
        Dzięki za konkretne odpowiedzi. Czy moglibyście wrzucić jakieś fotki swoich foteli i montażu?

        Czy jest możliwość bezpiecznego użycia fabrycznych pasów?

        Jak wygląda wysokość względem serii?

        Pzdr

        Komentarz

        • Sev
          L&K
          • 2007
          • 1295

          #29
          Tak na szybko.
          Taki oto wynik

          przy użyciu standardowych szyn:

          i samodzielnie wystruganego mocowania:


          Pasy zamocowane zgodnie z instrukcją dla Rallye 4 ASM, tj pod śrubę przy słupku B, pod mocowanie dolne tylnych pasów tj klamrę i dolne mocowanie przy słupku C.

          Z przodu przy tunelu mocowanie pod śrubę mocującą klamrę i taki kawałek blachy, odkręcana spline'm M8.

          Pas seryjny tak jak był, przydało by się przeciągnąć go przez przelotkę lewną boczną ale jakoś nie mam na to czasu.

          Fotel w stosunku do serii jest o około 3cm niżej, kierownicę dodatkowo odsadziłem na customowej nabie w sumie o 5cm. Manetki kierunkowskazów i wycieraczek łapię końcami palców ale przynajmniej przy szybkim kręceniu na torze nie trącam ich, poza tym pozycja za kierownicą się dużo jak dla mnie polepszyła.
          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

          Komentarz

          • Michal_ts
            Drive
            • 2009
            • 74

            #30
            Ważyłeś może seryjny fotel?

            Komentarz

            • Sev
              L&K
              • 2007
              • 1295

              #31
              Nie, ale rozbierałem stary fotel (dawcę mocowania) i samo oparcie bez poduchy, "na rękę" ważyło tyle co cały kubeł (bez szyn)

              Przy okazji zważę ale będzie sporo. Skoro sam kubeł ważył ok. 7,5kg oparcie na czuja tyle samo + poduszka, + siedzisko z szynami - 15-20kg. Na oko.
              Faktycznie odchudzenie wyszło może na jakieś pare kg ledwo, kierownik też zrzucił już tyle co kubeł waży :szeroki_usmiech więc w sumie kilkanaście kg spadło w dół.
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz

              Pracuję...