A kupiłem opony nie z biedy i dziadostwa, jak to niektórzy sugerują, ale z wygody. Nie mam garażu i jest problem z przechowaniem kół zimowych. Samemu po kilkunastu latach już nie chce mi się bawić w wymianę i kolejne zawracanie d. -zapakować koła, pojechać na wymianę, wypakować i wnieść do bloku.
dokładnie
[ Dodano: Pon 30 Sie, 10 12:31 ]
Zamieszczone przez Skfarek
Jeszcze Falken Ziex Ze912
z tym to jest dziwnie, miałem 512, które też w opisach figurują jako całoroczne, czy nawet zimowe, natomiast bieżnik jest typowo letni, nie ma tam ani jednej zimowej lamelki a poza tym na tych oponach (512) nie ma żadnych oznaczeń, które sugerowałyby ich wielosezonowość.
nawiasem mówiąc nie nadają się one do niczego, nie polecam :?
ponieważ na wiosne czeka mnie wymiana seryjnych tarcz (w zasadze maja sie dobrze 180 tys km) ale przy tej mocy jaka posiadam juz mnie pare razy zaskoczył mięki pedał hamulca) zastanawiałem się nad zmiana na romiar wieksze.
Czy dużo grzebaniny jest przy wymianie czy wystarczy namierzyć odpowiedni zestaw i poradze sobie z zamontowaniem ustrojstwa.... ?
Czemu nie 312mm zapytacie ? bo nie chce zmieniać zimówek na 16''
8)
Kupujesz komplet na dwie strony zwrotnica z piasta i zaciskiem oraz ta metalowa oslona tarczy, do tego wkladasz nowe tarcze i klocki i masz nowy lepszy hebelek.
Przy okazji mozna przekodowac sterownik ABS pod wieksze hamulce.
Jak masz gotowy zestaw to 2 godziny pracy i po sprawie.
A czy sobie poradzisz to kwestia czy masz narzedzia zeby zrzucic sworzen wahacza albo odkrecic amorek.
Komentarz