Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przymierzam sie do obnizenia auta...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przymierzam sie do obnizenia auta...

    nico21 kup sobie Auto Max, ja dziś pół dnia pucowałem maszynkę i właśnie miałem mase takich zabrudzeń, później nałożyłem sobie wosk i wyruszyłem moją obniżoną maszyną 8) na nowych felusiach ATS :bigyellow
    Kosztuje grosze, starcza na długo.
    O1 TMBDG

  • #2
    Przymierzam sie do obnizenia auta...

    Witam.
    na wstepie lekki OT: dziekuje wszystkim za zyczenia urodzinowe !

    Jako, ze na wiosne czekaja juz alu 17" (wciaz szukam opon, narazie uzywanych..) - juz teraz mysle nad lekkim obnizeniem autka.
    Jako, ze nie planuje wymiany amorkow - nie spodziewam sie spektakularnych przezyc po zmianie samych sprezyn k

    jakies rady? o ile obnizyc? jakimi sprezynami? ew moze znacie jakies miejsce, gdzie nie ugna mi sie kolana z powodu ceny?

    W poprzednim aucie mialem Eibachy -30mm - byly OK :szeroki_usmiech
    --
    pozdrawiam
    Antimatter

    Komentarz


    • #3
      podobno przy oryginalnych amortyzatorach możliwe jest obniżenie auta tylko do -30mm, ale prosze mnie poprawić jeśli sie myle.
      Zapraszam na www.rebel-tuning.com

      Komentarz


      • #4
        Tez to slyszalem ,podobno ponizej 30mm seryjne amorki szybko powiedza papa :roll: Ale niech to jeszcze znawca tematu zweryfikuje.
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz


        • #5
          EIBACHY -30mm chyba przeleciały ponad 150tyś na seryjnych amorach, głównie na trasach.
          Oprócz tego że auto w miare wyglądało, to moim zdaniem prowadziło się jak KIBEL, ale to niech potwierdzi właściciel Luca :szeroki_usmiech
          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
          BMW serii 3... Radość z jazdy.

          Komentarz


          • #6
            Fajnie wyglada ale raczej na nasz drogi to nie bardzo ! Ja bym pomyslal nad orginlnymi sprezymai z RS! Komplet to komplet , najwazniejsze jest sie nie meczyc jezdzac autem jak Audi moze byc obnizone w pakiecie S Line o 20mm to mysle ,ze w Octavi wystarczy - 15-20mm.
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Tymon
              EIBACHY -30mm chyba przeleciały ponad 150tyś na seryjnych amorach, głównie na trasach.
              Oprócz tego że auto w miare wyglądało, to moim zdaniem prowadziło się jak KIBEL, ale to niech potwierdzi właściciel Luca :szeroki_usmiech
              hmmm, zastanawiam sie jak gleboki jest to kibel w porownaniu do seryjnej zawiechy?
              bo jesli podobny - to mi pasuje k jezdze raczej spokojnie, a gdybym oczekiwal nadzwyczajnego prowadzenia auta - zainwestowalbym w gwint.

              narazie kombinuje z wariantem "wyglądowosciowym" :szeroki_usmiech
              chyba, ze 17" nie beda wygladaly az tak zle..

              [ Dodano: Sob 28 Sty, 06 14:59 ]
              Zamieszczone przez rafalus
              Fajnie wyglada ale raczej na nasz drogi to nie bardzo ! Ja bym pomyslal nad orginlnymi sprezymai z RS! Komplet to komplet , najwazniejsze jest sie nie meczyc jezdzac autem jak Audi moze byc obnizone w pakiecie S Line o 20mm to mysle ,ze w Octavi wystarczy - 15-20mm.
              OK. tylko ile kosztuja i gdzie mozna kupic seryjne springi od RSa? poza ASO, jesli ktos ma info
              --
              pozdrawiam
              Antimatter

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Antimatter
                hmmm, zastanawiam sie jak gleboki jest to kibel w porownaniu do seryjnej zawiechy?
                Mialem okazje jezdzic kilkoma autami na seryjnych amorkach i obnizonych sprezynach - kompletna porazka.

                Pileczka ping-pongowa. Moze sa wyjatki, ale ja napewno bym nie ryzykowal - auto prowadzi sie jak dziwka i lepszy wyglad tego nie rekompensuje.
                TDI 205PS

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez MiKruS
                  auto prowadzi sie jak dziwka i lepszy wyglad tego nie rekompensuje.
                  No to masz 1 potwierdzenie teorii KIBLA :lol:

                  Dobry amor plus sprężyna=szał jeśli chodzi o właściwości na drodze.
                  Wybacz, ale dla mnie opcja fajnie wygląda a do dupy jeździ jest tak dobra jak by odjąć turbinę od TDika dłubanego bo może się kiedyś wysrać.
                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                  Komentarz


                  • #10
                    ja polecam zestaw spręgi od rs i amorki b8 bilstein fajnie sie prowadzi i w miarekomfortowo jest

                    Komentarz


                    • #11
                      A moze sprezyny RS i B6 ,napewno bedzie lepeij wygladac i sie prowadzic
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        Samiec, B6 są przeznaczone do STANDARTOWYCH sprężyn (nieobniżanych) :diabelski_usmiech
                        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                        Komentarz


                        • #13
                          ja bym obstawal za sprezynami Rs i amorami bilstaina.
                          nowy cSIMC od Aliego
                          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                          półosie seryjne przebieg 273 tyś

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Nexus6
                            Samiec, B6 są przeznaczone do STANDARTOWYCH sprężyn (nieobniżanych) :diabelski_usmiech
                            A jakie amorki sa w RS ,tez jakies inne/ala sport? :roll: Bo myslalem ze amorki zostawili zwykle i tylko zmienili sprezyny.
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz


                            • #15
                              O, dobre pytanie :!:
                              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                              BMW serii 3... Radość z jazdy.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Samiec
                                Zamieszczone przez Nexus6
                                Samiec, B6 są przeznaczone do STANDARTOWYCH sprężyn (nieobniżanych) :diabelski_usmiech
                                A jakie amorki sa w RS ,tez jakies inne/ala sport? :roll: Bo myslalem ze amorki zostawili zwykle i tylko zmienili sprezyny.
                                wg ETKI/ETOS'a amorki tez sa inne
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Tymon
                                  Zamieszczone przez MiKruS
                                  auto prowadzi sie jak dziwka i lepszy wyglad tego nie rekompensuje.
                                  No to masz 1 potwierdzenie teorii KIBLA :lol:
                                  ja mialem dwa auta, ktore byly obnizone jedynie springami - za kazdym razem prowadzily sie po prostu dobrze. byc moze nie jestem zbyt wymagajacym kierowca. w sumie kombi IMO, i tak nie nadaje sie do rajdowania

                                  nic to, chyba poczekam na wiosne, a pozniej potrenuje efekty obnizenia na wlasnej skorze k
                                  --
                                  pozdrawiam
                                  Antimatter

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Wy obnizacie, a ja bym podniosl i utwardzil. Obnizyc to sobie mozna auto na lato, ale zima sorry to jest parodia. Nie bede jezdzil i szukal drogi, ktora akurat moge przejechac.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Maicroft, masz racje. Mam juz dosc reperowania zerwanej płyty pod silnikiem. Jeszczeg gdyby nasze "uwielbiane" służby drogowe dbały o brak kolein i garba posrodku grodi to moze bym obnizył. Niebawem podnosze swoja octavke tulejkami.
                                      DACAR.team

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        Wy obnizacie, a ja bym podniosl i utwardzil. Obnizyc to sobie mozna auto na lato, ale zima sorry to jest parodia. Nie bede jezdzil i szukal drogi, ktora akurat moge przejechac.
                                        Coś w tym jest co piszesz i w związku z tym naszedł mnie taki pomysł...

                                        Można kupić gwinotowaną zwieche, gdzie można ja regulować z pewnym zakresie. ZTCW gwinty zawsze obniżają, ale czy nie można tak zrobić, żeby pod ten gwint dać jakieś dystanse i mieć regulację w zakresie normalna wysokość samochodu (ustawione w zimie), lekkie obniżenie 1,2cm (wiosna, jesień) i pełna gleba 3,4cm (lato).

                                        Co o tym myślicie? Czy to jest jakieś głupie, żeby pod gwint dystanse robić? Może ktoś tak ma?
                                        Leon FR 2.0TDI 170KM

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Nexus6
                                          Samiec, B6 są przeznaczone do STANDARTOWYCH sprężyn (nieobniżanych) :diabelski_usmiech
                                          zawsze można zamówić B6 przeznaczone do RSa. także opcja B6 + springi RS wydaje mi się optymalna do codziennej jazdy. Ja od dłuższego czasu walczę z projektem "twardo i max. 1-1.5 cm niżej" - tył wyszedł perfekcyjnie - przód jest niestety trochę za wysoko (w zimie to akurat nie problem ) - może właśnie sprężyny od RSa załatwiłyby sprawę, bo moje Eibachy raczej poleżą jeszcze trochę w garażu - już deklarowane -3 cm to było dla mnie trochę za dużo, a w praktyce okazało się, że przód poszedł w dół o >4 cm (a springi dobrane były dokładnie do tego modelu - jakby były od 1.4 to bym jeszcze zrozumiał takie zachowanie ). No chyba, że zdecyduję się na jakieś dystanse, ale jak mają one mieć co najmniej 2.5 cm, to już może wpłynąć niekorzystnie na geometrię A szkoda - bo przyczepność na konfiguracji tych amorków i Eibachów to było dokładnie to, co tygrysy lubią najbardziej

                                          Pozdrawiam!
                                          Bartek

                                          [ Dodano: Sro 01 Lut, 06 08:24 ]
                                          Zamieszczone przez BioBogon
                                          ZTCW gwinty zawsze obniżają, ale czy nie można tak zrobić, żeby pod ten gwint dać jakieś dystanse i mieć regulację w zakresie normalna wysokość samochodu (ustawione w zimie), lekkie obniżenie 1,2cm (wiosna, jesień) i pełna gleba 3,4cm (lato).

                                          Co o tym myślicie? Czy to jest jakieś głupie, żeby pod gwint dystanse robić? Może ktoś tak ma?
                                          ZTCW to gwint na najwyższym ustawieniu będzie i tak obniżał auto z 3 cm ;/ ale nie praktykowałem takiego rozwiązania u siebie w żadnym aucie, więc się nie upieram...

                                          Pozdr!
                                          BP
                                          była mocna Octa, a jest konik
                                          Greckie Delikatesy

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Polecam Eibach i gazowe Kayaba, zamontowałem w Octavi I Combi i jest super, nawet się nie spodziewałem takiej zmiany. Jest dla mnie i moich znajomych ok, i pozwala na trochę szaleństwa.
                                            "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                            Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                            Pionek znów gra.......

                                            Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                            www.dynosoft.pl

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Witam
                                              Jeśli jeszcze ktoś by tu coś czytał to tylko chciałem dodać że mam u siebie w Octavce Eibachy -30mm i poza niedogodnościami w zimie przez reszte roku jest OK. Moge stwierdzić że prowadzenie napewno sie poprawiło choć nie jest to napewno to co bym chciał. Porównanie robiłem na Armi Krajowej, tam gdzie są te fajne łuki najpierw w jedną później w drugą, między Górczewską a Powązkowską pewnie większość wie gdzie to w wawie.

                                              1. Seryjne sprężyny opony 195/65 15
                                              prędkość ok.120-122km/h

                                              2. Eibach i te same opony
                                              speed ok.130-133km/h

                                              3 Eibach + opony 225/45 17
                                              speed ok 140km/h a na wyjściu ponad

                                              Zaraz pewnie dostane po garbie od kolegów ale jak tylko przyjdzie wiosna mogę udowodnić 8)
                                              Coprawda na wiosnę planuje do springów dorzucić amorki Kayaba AGX
                                              NFPNorth-West
                                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                              WARSZTAT www.dsize.pl
                                              ->
                                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                                Witam
                                                Jeśli jeszcze ktoś by tu coś czytał to tylko chciałem dodać ....
                                                dzieki za info
                                                narazie zaloze 17", zobacze jak bedzie auto wygladalo. jesli wyjdzie woz drabiniasty - bede kombinowal dalej.
                                                --
                                                pozdrawiam
                                                Antimatter

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                                  Zaraz pewnie dostane po garbie od kolegów ale jak tylko przyjdzie wiosna mogę udowodnić 8)
                                                  Nie dostaniesz tym bardziej, że niektórzy jeżdżą tamtędy sporo szybciej 8) :wink: Należy wziąć pod uwagę fakt, iż Twoje testy (po zmianie kół) nie są wiarygodne - w grę wchodzą przekłamania licznika po zmianie rozmiaru kół. Lepiej do testów byłoby zrobić test G-techem, na przeciążenia, albo (co w/g mnie byłoby bardziej profi i dałoby więcej przyjemności) zrobić próbę sprawnościową (zrobić 10-15 przejazdów), potem zmienić sam zawias i powtórzyć próby - pobawić się w statystykę i porównać wyniki - najlepiej przy tych samych warunkach atmosferycznych.

                                                  Pozdrawiam!
                                                  Bartek
                                                  była mocna Octa, a jest konik
                                                  Greckie Delikatesy

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X