Ja osobiście używam w dwoch autach RNS 510 z polskim lektorem i mapa v6 i jestem zadowolony czasami tez korzystam z nawigacji w noki 6710navigator z mapami noki
Dziś zaprezentowałem sobie (tak na prima aprilis) dodatkowe 50 KM do seryjnych 200 KM w nowym RS-ku, i powiem tak jakby nie było DSG to bym sobie chyba ręcę połamał na lewarku , przejechałem dzis ok. 70 km i nie udało mi się trafić na tyle "luźnego" odcinka drogi żeby rozwinąć się tym zestawem na drodze, boję się jutrzejszego dnia... :wink:
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Dziś zaprezentowałem sobie (tak na prima aprilis) dodatkowe 50 KM do seryjnych 200 KM w nowym RS-ku, i powiem tak jakby nie było DSG to bym sobie chyba ręcę połamał na lewarku , przejechałem dzis ok. 70 km i nie udało mi się trafić na tyle "luźnego" odcinka drogi żeby rozwinąć się tym zestawem na drodze, boję się jutrzejszego dnia... :wink:
Ale jak rozumiem masz już silnik 210KM TSI, czyli seria w rzeczywistości na hamowni wyszła ~220KM?
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Ale jak rozumiem masz już silnik 210KM TSI, czyli seria w rzeczywistości na hamowni wyszła ~220KM?
:| hmmm z tego co wiem to VAG nie strzelił w drugie kolano i silnik do RS'a idzie w specyfikacji 200 KM , 210 dostąpiły VW, Audi, jak by wyszedł na hamowni ten nie wiem, ale większość samochodów na tym wirusie wychodzi na poziomie 250-260 KM i 350 nM i póki co mnie wystarczy.
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
nie bo świadomie chciałem żeby było szybciej bez jeżdżenia po Ślunsku ale jak Patryk mi mówi że będzie tyle to (komu jak komu) ale wierze że tak jest. :P
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
Pojeździłem kilka dni i jest masakra (w pozytywnym słowa znaczeniu :wink: ) start do 100 km/h jest lepszy ale umówmy się że ten etap mam już za sobą, no może czasem mi się włączy jak wsiadam do CRX-a ale to auto budzi chłopca we mnie :P , ale przyspieszenia np. 100-160 czy 140-200 to jest kosmos w pełni tego słowa znaczeniu i myślę że mógłbym spokojnie latać F-16 po tych doświadczeniach spalanie póki co bez zmian było ok. 11 l i tyle pozostało, no jak się pogoni to się i koło 13-15 l zakręci ale nie decydowałem się na ten silnik łudząc się (ewentualną) oszczędnością :wink:
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
a mnie zastanawia taka sparwa jeżeli chcemy osiagnać nalpepsze osiagi dotyczące przyśpieszenia to co lepiej kupic 2.0 czy 1.8 tfsi z napedem na 4 łapy. chodzi mi o możliwosci w modernizacjach i co mozna osiagnac. jak duże potencjały maja te silniki i do ilu s 0-100 mozna zejsc zakaldajac ze mamy bardzo duzo pieniedzy na modyfikacje. czy lepiej odrazu np wsapa z r32.
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
popieram , tylko 2,0 TFSI, warto dorzucić DSG bo jest mechanicznie mocniejsze od manula nie mówiąc już o takim drobiazgu że naprawdę działa szybciej od wprawnego kierowcy (no bo nie jeździsz non-stop na pełnej koncentracji), DSG w 1,8 TSi jest słabszą konstrukcją i obawaim się że nie da rady modyfiakcją silnika.
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
he wiem ze mozna auto zmienic ale jeźdzac szybkim subaru nie robis ztakiego wrazanie jak kapelusznikiem objeżdzajac inne szybkie auta i kazdy ma zagwozdke kurde co tam siedzi...
no mówicie ze 2 tfsi lepiej ale przednia os da rade wpełni wykorzystac np 350 km?
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
...ale przednia os da rade wpełni wykorzystac np 350 km?
No jest wyzwanie jak chcesz 350 KM robić ale przy równoczesnej przebudowie zawieszenia jest to do zrobienia żeby dało się ruszyć (patrz Focus RS), i pamiętaj żeby też pomyśleć że trzeba zawsze hamować 8)
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
A to czemu nie, znam takie projekty i auta jeżdżą , odpowiednia opona i dobrze zestrojony zawias tak aby koło nie skakało przy ruszaniu i "jakoś" to rusza, a jak ruszy to strach się bać, najlepsze i tak są przyspieszenia drogowe, wiem już na swoim przykładzie że to ma sens, ale również wiem że możnaby jeszcze poprawić pewne parametry :wink: przy takiej mocy szpera jest mocno wskazana
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
A to czemu nie, znam takie projekty i auta jeżdżą , odpowiednia opona i dobrze zestrojony zawias tak aby koło nie skakało przy ruszaniu i "jakoś" to rusza, a jak ruszy to strach się bać, najlepsze i tak są przyspieszenia drogowe, wiem już na swoim przykładzie że to ma sens, ale również wiem że możnaby jeszcze poprawić pewne parametry :wink: przy takiej mocy szpera jest mocno wskazana
cały Twój post odpowiada na Twoje pytanie.
da się wszystko zrobić...tylko...za ile...i czy nie lepiej kupić sobie coś innego..
:wink: ale kolega blackrs sam napisał że chce zaskakiwać na drodze i nie interesuje go Subaru na razie o kosztach debaty nie było, a po drugie hipotetycznie mamy dużo kasy na mody :wink:
Synu dowiedz się czego robić nie potrafisz i nie rób tego...
:wink: ale kolega blackrs sam napisał że chce zaskakiwać na drodze i nie interesuje go Subaru na razie o kosztach debaty nie było, a po drugie hipotetycznie mamy dużo kasy na mody :wink:
kolego jak kasa jest i zacięcie to nic tylko brac sie do roboty i na bieżąco proszę o sprawozdania
[ Dodano: Pon 05 Kwi, 10 20:22 ]
dodam ze juz 300KM będzie robic robote w kapeluszniku :diabelski_usmiech
he chlopaki ale ja tego niestetyt narazie nie ebde robił tak poprostu mnie ciekawiło jak mocna skode mozna zrobic zakaldajac że ma sie duzo gotówki na wydanie. kto wie może jak kiedys w totka sie wygra to się zrobi najmocniejsza octe w polsce. ogolnie lubie jak niepozorny samochodzik objeżdza te bardziej sportowe to daje do myslenia tym co przegrywaja.
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz