Jakby ktos potrzebowal na dniach bede sprzedawal fabryczne oponki letnie Bridgestone Touranza ER 300 195/65 R15 91 H Najechałem na nich 12 tys km takze bez większych śladów zużycia :lol:
Cena 400 PLN, do tego mogą byc stalówki i kołpaki - całe ogłoszenie wisi gdzieś w stosownym dziale, ale zniknęło juz z pierwszej strony :cry: ...
aktualne? coś nie mogę znaleźć w dziale/wątku sprzedażowym
w bydg. dzisiaj jestem do wieczora
Witam wszystkich zczipsowanych i nie tylko + mam pytanko
Czy jest możliwe by po czipsowaniu wskaźnik zużycia paliwa wskazywał nieprawidłowe dane? Mam wrażenie, że średnia wskazywana na wyświetlaczu troszkę wariuje - za szybko zmieniają się wartości w górę i w dół.
Nie miałem jeszcze okazji pojechać w dłuższą trasę, zatem trudno mi ocenić czy jest to wyłącznie wynik krótkiej trasy czy faktycznie coś się zepsuło
Witaj. Modyfikuje się program w sterowniki silnika, nie w liczniku - epromie licznika.
Program w ECU silnika jak najbardziej ma wpływ na to jakie wielkosci pokazuje licznik ale nie ma wpływu na to czy sa to jak napisałes wartosci "za szybko zmieniajace sie" czy nie. To zależy już bardziej od nogi kierowcy i tego co sie dzieje na drodze.
jak bedziesz jezdził ekonomicznie to ci mniej spali niz seria a jak dynamicznie to więcej, o to cała filozofia i czym wiecej bedziesz miał pod machą tym wiecej bedzie palić
Witam wszystkich zczipsowanych i nie tylko + mam pytanko
Czy jest możliwe by po czipsowaniu wskaźnik zużycia paliwa wskazywał nieprawidłowe dane?
Zależy jak ktoś zrobił program, jesli rozpieprzył mapy kalibracyjne (czy to napięcie w VP, czasy w CR czy poszerzył kąty trwania wtrysku w PD) to oczywiście spalanie będzie mocno przekłamane, jeśli soft jest zrobiony poprawnie to musi pokazywać z nie większym błędem niż przed programem.
Niedawno poprawiałem stare A4 pewnego gościa po allegro chipie za 200zł i tam tuning sprowadził się do... właśnie rozwalenia mapy napięcia nastawnika. Nie będę podawał nicka ale gościu niby pro :-) Więc to czy będzie kłamać czy nie w dużej mierze zależy od tego kto i jak to robi.
Witaj. Modyfikuje się program w sterowniki silnika, nie w liczniku - epromie licznika.
To zależy już bardziej od nogi kierowcy i tego co sie dzieje na drodze.
Dzięki Zauważyłem, że po 10km sytuacja się normuje. Za tydzień będę śmigał w dalszą trasę to dam znać czy wszystko ok.
[ Dodano: Czw 15 Kwi, 10 17:05 ]
Zamieszczone przez piramida
jak bedziesz jezdził ekonomicznie to ci mniej spali niz seria a jak dynamicznie to więcej, o to cała filozofia i czym wiecej bedziesz miał pod machą tym wiecej bedzie palić
Haha, fakt. Trudno się nie zgodzić
[ Dodano: Czw 15 Kwi, 10 17:09 ]
Zamieszczone przez gregorianin
Zależy jak ktoś zrobił program, jesli rozpieprzył mapy kalibracyjne (czy to napięcie w VP, czasy w CR czy poszerzył kąty trwania wtrysku w PD) to oczywiście spalanie będzie mocno przekłamane, jeśli soft jest zrobiony poprawnie to musi pokazywać z nie większym błędem niż przed programem.
Myślę, że wszystko jest ok, zaskoczyło mnie jedynie, że przeskoki były większe niż dotychczas. W trasie wszystko się okaże Robiłem u Rogala, zatem tym bardziej myślę, że musi być dobrze Sorki za przedwczesne sianie paniki
Komentarz