AGR + wtryski 216 lecz brak softu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • brajan5
    Classic
    • 2011
    • 5

    AGR + wtryski 216 lecz brak softu

    Dziękuje wam wszystkim, nie wiem co wy wszyscy w sobie macie że od razu sprawiacie ze człowiek czuje się lepiej . Licze ze mnie szybko stąd wypuszczą nie znosze tyle czasu leżeć i nic nie robić :x
    A i taka mała prośba jak komuś sie walają zbędne części które by do mojego szkodnika podpasowały, bardzo proszę pisać, chętnie coś przygarnę bo wypadałoby go troszkę odświeżyć. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki
  • areek85
    Drive
    • 2010
    • 42

    #2
    AGR + wtryski 216 lecz brak softu

    Witam

    Jestem tu nowy, lecz troszkę już szperałem na forum prędzej. Posiadam Octavie 2000R z silnikiem AGR 90PS + jakiś tam BOX, który działa, ale wiem, że to wręcz profanacja dla silnika, więc biorę się za to tak jak trzeba Interesuje mnie moc ok 160KM i odpowiedni do tego moment, ale że mieszkam w Polsce i portfel nie jest aż tak pełen, więc chcę to zrobić w levelach Zamierzam kupić wtryski 216 lecz chciałem zrobić program za ok 2 miechy i właśnie mam taki problem czy po zamontowaniu tych wtrysków bez softu samochód nie będzie katowany ( w sensie nie zgrania wtrysków z całością ) PS. było na forum o tym, że może być kłopot z odpalaniem rano, ale latem chyba aż tak to się nie da we znaki??? Tylko, że ja chcę wiedzieć więcej i mam nadzieje, że ktoś pomoże Jak tak już sobie piszę to czy przy tej mocy da radę sprzęgło, bo mi się wydaje, że może być słabo a jak słabo to, co w zamian

    Komentarz

    • Przemek345
      Rider
      • 2008
      • 314

      #3
      Ja jeździłem jakiś czas bez strojenia na 216tkach i nie tylko, auto normalnie paliło jeździło bez problemu dojechało do Wawy na strojenie. Co do osiągnięcia 160km to już pewnie wiesz że wtryski turbo i program niezbędne, fmic też by się przydał na upalne dni. Co do sprzęgła ja jeżdże już na takim setupie rok i się nic nie dzieje a w AGRach są dość pancerne sprzęgła :wink: Z tym że u Ciebie trochę zabawy z turbo będzie, ale i to jest do ogarnięcia.
      Octa

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Jesli juz masz opozniony kat wtrysku to po wymianie na 216tki moze byc tylko gorzej z odpalaniem
        Czasem trzeba pomeczyc ze 2-3x rozrusznik. Dlatego lepiej ustawic kat wtrysku i miec to z glowy (z reszta przed programem i tak musisz to zrobic).
        Byc moze bedziesz musial odpiac boxa po zalozeniu 216tek bo bez programu lekko podkapca a jesli box ma wywalone paliwo w gore i lekko powietrza to mozna sie domyslic czarnej chmury
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • areek85
          Drive
          • 2010
          • 42

          #5
          Dzięki za odpowiedź Czyli mogę sobie spokojnie kupić wtryski

          A takie jeszcze jedno małe pytanko Czy przy takiej mocy i dobrym zgraniu całości auto będzie puszczało mocno czarne dymki

          No tak zabawy będzie troszkę przy turbo ale za to frajda jaka fajna że coś mimo oporów jest i tak wykonane

          Komentarz

          • Zoltar
            Rider
            • 2005
            • 722

            #6
            Zamontuj 216 oraz wywal Box.
            Będzie jeździć lepiej bez niego na nowych wtryskiwaczach

            Do ustawienia podstawe parametry, o których pisze Bradley

            Na tym osiągniesz okolice 130 koni
            www.soft-car.pl
            www.chiptuning-gdansk.pl


            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
            - Wyłączanie DPF
            - Hamownia Obciążeniowa

            Komentarz

            • rafał88ocp
              Ambiente
              • 2009
              • 164

              #7
              A jak mam troszkę inne pytanie jeśli mogę się wtrącić. Jeśli mam soft zrobiony i wymienię wtryski na 216 to czy trzeba coś zmieniać , regulować czy od razu wszystko jest ok i ile możne mi pomoc wymiana wtrysków obecnie mam 111,3 KM i 277 Nm
              MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

              Komentarz

              • Zoltar
                Rider
                • 2005
                • 722

                #8
                W Twoim przypadku trzeba jechać na korektę, będzie za duży moment z dołu
                www.soft-car.pl
                www.chiptuning-gdansk.pl


                - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                - Wyłączanie DPF
                - Hamownia Obciążeniowa

                Komentarz

                • abyk
                  Rider
                  • 2009
                  • 370

                  #9
                  żeby zrobić z AGR 160KM trzeba wymienić Wtryski Turbo Pompę i IC , pomyśleć nad sprzęgłem dostroić to i cieszysz sie AGR z 160 KM koszt to duży, ja sam zrobiłem wtryski + program i mam około 130 km i jakieś 320NM i wszystko działa idealnie , wszystko to zrobione przez kolegę - Gregorianin
                  Była O1 i Superb 1 jest AUDI S3 8L Quattro
                  Jest 235 KM kolejne konie czekają
                  Nowy Projekt http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=84113

                  http://www.pro-tune.pl - Polecam

                  Komentarz

                  • areek85
                    Drive
                    • 2010
                    • 42

                    #10
                    No dobrze to wtryski może już będą w tym tygodniu a za miecha zgłoszę się do kolegi Zoltara na sofcik jak można

                    Słyszałem o tym, że soft, wtryski, IC, turbo ( ok. 160KM ) ale o pompie nie jak i o sprzęgle, bo to akurat w AGR jest dość pancerne a do tego wydaje mi się, że to wszystko zależy od tego jak układa się wykres.

                    Komentarz

                    • abyk
                      Rider
                      • 2009
                      • 370

                      #11
                      no ja chciałem jak na więcej NM i tuner powiedzial ze wtedy pompa może nie wydalać i sprzęgło może sie ślizgać mój plan to było więcej niz 160 chciałem coś ponad 400Nm

                      IC
                      Wydech 2,5” , DP 3”
                      Pompa 11mm
                      Sprzęgło VR6 (Sachs)
                      Wtryski 260tki RACE
                      Turbo GT22
                      cos takiego
                      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


                      ale kasssa to duży minus ;/
                      ale zobaczyć minę kolesi w autach za 1xx tys jak odchodzisz musi być bezcenne
                      Była O1 i Superb 1 jest AUDI S3 8L Quattro
                      Jest 235 KM kolejne konie czekają
                      Nowy Projekt http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=84113

                      http://www.pro-tune.pl - Polecam

                      Komentarz

                      • rob555
                        Rider
                        • 2006
                        • 748

                        #12
                        Skoro interesuje Cie 160KM to zacznij od wtryskow ale nie rob softu tylko BOXa wywal.
                        Dozbieraj kase na turbo od ASZ, i przydalby sie wiekszy IC.
                        Wtedy od razu zrobi sie softa pod turbo VNT (bo Twoj soft tego nie ogarnie) :twisted:
                        W innym przypadku rzezbienie w programie pod 216 mija sie celem bo przy zmianie na turbo ze zmienna geometria wszystko pojdzie w diably....
                        pozdrawiam

                        Diagnostyka i tuning
                        hybrydowe wtryski i turbiny
                        programy na ulice jak i do sportu

                        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                        www.tune-up.pl

                        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                        Komentarz

                        • Zoltar
                          Rider
                          • 2005
                          • 722

                          #13
                          Dokładnie, albo na raz pod 130 koni bez zmiany turbo, albo etapami zmieniać osprzęt pod więkse moce i na końcu ustawić program
                          W AGR jest najwięcej "zabawy"
                          www.soft-car.pl
                          www.chiptuning-gdansk.pl


                          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                          - Wyłączanie DPF
                          - Hamownia Obciążeniowa

                          Komentarz

                          • abyk
                            Rider
                            • 2009
                            • 370

                            #14
                            do 130 KM nie powyżej tak
                            Była O1 i Superb 1 jest AUDI S3 8L Quattro
                            Jest 235 KM kolejne konie czekają
                            Nowy Projekt http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=84113

                            http://www.pro-tune.pl - Polecam

                            Komentarz

                            • rob555
                              Rider
                              • 2006
                              • 748

                              #15
                              Zamieszczone przez Zoltar
                              Dokładnie, albo na raz pod 130 koni bez zmiany turbo, albo etapami zmieniać osprzęt pod więkse moce i na końcu ustawić program
                              Ni huhu - wstaw turbo VNT na wiekszych szprycach i sprobuj ogarnac to na seryjnym sofcie :twisted:
                              Jak wjedzie turbo ze zmienna geometria pod maske to dla zdrowia psychicznego i wsadzonej sprezarki najszybciej na softa delikatnie sie dokulac.
                              A wogule to ja zostawil bym AGR i tylko 216 wstawil, zestroil i cieszyl sie totalnie bezproblemowym autem
                              pozdrawiam

                              Diagnostyka i tuning
                              hybrydowe wtryski i turbiny
                              programy na ulice jak i do sportu

                              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                              www.tune-up.pl

                              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                              Komentarz

                              • areek85
                                Drive
                                • 2010
                                • 42

                                #16
                                To się trafił AGR

                                Kurcze myślałem że po wtryskach i sofcie jak później dojdzie inne turbo to że wystarczy tylko korekta softu a to się wiąże znów z kwotą jak za cały czip

                                Ale jak się zamontuje same wtryski to będzie czuć lepszą dynamikę auta czy pozostanie te 90PS-ów?????

                                Komentarz

                                • lukasp
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 25

                                  #17
                                  Kolego ja po zmianie wtrysków w moim agr na afn i suszarki na awx uzyskałem po programie 141kucy. Dalej przyszły wtryski i po ich montażu już nie poprawiałem programu, gdyż miałem zrobiony zapas powietrza. Radzę najpierw zainwestować w suszarkę z vnt, nawet z jakiegoś anglika odkupić komplet z początkiem wydechu,spływem oleju,dolotem oleju i wężami do ic i sterowania podciśnienia. Za komplet wtrysków z afn lub asv zapłacisz ok 400. Obecnie mam 160 kucy na suszarce awx, 216 i na pompie 10,czyli oryginalnej z agr. Pozdrawiam i życzę powodzenia,bo apetyt rośnie w miarę jedzenia,a pierwsze konie są zawsze najtańsze... 8)
                                  OCTAVIA 1 AGR,było 90kM,jest 160kM,360nM,i powoli rośnie- 175kM i 380nM...-apetyt w miarę jedzenia...

                                  Komentarz

                                  • bradley
                                    L&K
                                    • 2008
                                    • 1465

                                    #18
                                    Zamieszczone przez areek85
                                    Ale jak się zamontuje same wtryski to będzie czuć lepszą dynamikę auta czy pozostanie te 90PS-ów?????
                                    Na samych mialem 112KM i 250Nm bodajze po programie lepszy przebieg momentu, 125. Pompy z AGR sa mniej zajechane i "swiezsze" wiec 130tka/300 powinno byc
                                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                    Komentarz

                                    • rob555
                                      Rider
                                      • 2006
                                      • 748

                                      #19
                                      Tak jak pisalem wczesniej...na 216 bez dotykania softu masz juz przyrost. 110KM jak najbardziej realne ale bedzie dymic (za duzo paliwa do powietrza)
                                      zrobisz program no fajnie bedzie 125-130KM i dymienie w normie.
                                      Nastepnie wezmiesz zapodasz suszarke od ASV/ASZ/ARL i nagle sie okaze ze Twoj obecny soft wypieszczony przez tunera mozesz za okno wyrzucic...
                                      Wiec radze od razu zorientowac sie w temacie, co gdzie i za ile bo raczej zaden tuner nie bedzie za free pisac drugi raz softu od poczatku...a zmiana sterowania WG na VNT to dosc gruba modyfikacja :twisted:
                                      pozdrawiam

                                      Diagnostyka i tuning
                                      hybrydowe wtryski i turbiny
                                      programy na ulice jak i do sportu

                                      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                      www.tune-up.pl

                                      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                      Komentarz

                                      • areek85
                                        Drive
                                        • 2010
                                        • 42

                                        #20
                                        To się nazywa kawa na ławę

                                        Kurde wielkie dzięki panowie, mam nadzieję że kiedyś też będę mógł pomóc wam

                                        Na 100% jeszcze będę wam suszyć głowę jakimiś pytaniami odnośnie moich modyfikacji

                                        Komentarz

                                        • Zoltar
                                          Rider
                                          • 2005
                                          • 722

                                          #21
                                          Zamieszczone przez rob555
                                          Zamieszczone przez Zoltar
                                          Dokładnie, albo na raz pod 130 koni bez zmiany turbo, albo etapami zmieniać osprzęt pod więkse moce i na końcu ustawić program
                                          Ni huhu - wstaw turbo VNT na wiekszych szprycach i sprobuj ogarnac to na seryjnym sofcie :twisted:
                                          Jak wjedzie turbo ze zmienna geometria pod maske to dla zdrowia psychicznego i wsadzonej sprezarki najszybciej na softa delikatnie sie dokulac.
                                          A wogule to ja zostawil bym AGR i tylko 216 wstawil, zestroil i cieszyl sie totalnie bezproblemowym autem
                                          Wiadomo nie będzie gnał na ASZ bez sterowania
                                          Wersja budżetowa: 216 + cooler i na koniec turbo + strojenie

                                          Co do modyfikacji 216 + program, najtańsze/najbezpieczniejsze konie
                                          www.soft-car.pl
                                          www.chiptuning-gdansk.pl


                                          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                          - Wyłączanie DPF
                                          - Hamownia Obciążeniowa

                                          Komentarz

                                          • KUSZELKA
                                            Classic
                                            • 2010
                                            • 30

                                            #22
                                            Witam !

                                            Mam pytanie , czy ktoś może wypowiedzieć się w temacie podniesienia mocy oraz momentu obrotowego w silniku ALH ? Marzy mi się tylko zmiana oprogramowania , bez ingerencji mechanicznej. Kiedyś jeździłem służbowo OCTAVIĄ 110kM , a teraz mam prywatnie 90kM ALH ( oczywiście ze zmienną geometria turbiny ) i trochę mi mało Będę wdzięczny jeżeli ktoś poda mi przybliżone możliwe przyrosty kM i Nm. Jeżeli jeszcze jakiś kontakt do sprawdzonego fachowca w okolicach OSTROWA WLKP. , to będę cały hapy .
                                            KUSZELKA

                                            Komentarz

                                            • rob555
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 748

                                              #23
                                              Przyrosty sa zalezne od konkretnego egzemplarza....
                                              Generalnie 115-125KM 270-300Nm w tych granicach...
                                              pozdrawiam

                                              Diagnostyka i tuning
                                              hybrydowe wtryski i turbiny
                                              programy na ulice jak i do sportu

                                              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                              www.tune-up.pl

                                              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                              Komentarz

                                              • areek85
                                                Drive
                                                • 2010
                                                • 42

                                                #24
                                                halo halo

                                                Chciałem się pochwalić że wtryski już dotarły a dziś je założyłem Ogólne wrażenie to wielki pozytyw. Już na samych wtryskach auto jest o wiele sprytniejsze Jeszcze w tym tygodniu postaram się pomyśleć o sofcie bo jakoś mnie to napędziło jak uda mi się z programem to dam znać co wyszło ze skrobanki

                                                PS. założyłem do tej całości BOX-a i wrażenia jeszcze lepsze ale auto podczas większego kręcenia (ok 3300 i więcej ) zaczynało puszczać dymka :P więc BOX poszedł na półke

                                                Komentarz

                                                • Pavel25
                                                  Classic
                                                  • 2010
                                                  • 19

                                                  #25
                                                  Witajcie
                                                  a ja mam takie pytanko chciałem zakupić wtryski 216 i do tego turbo od ARL-a , co myślicie o takim duecie dodam tylko że narazie mam zrobiony program i mam 144KM i 328Nm .... doradzcie czy warto wogóle cos takiego zakładać , czy dużo uzyskam mocy więcej ??? no i oczywiście czy może ktoś spotkał się już z taką hybrydą ???

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...