[O1] Obniżanie zawieszenia - przy amorach KYB Excel-G

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomekgolas
    Classic
    • 2010
    • 18

    [O1] Obniżanie zawieszenia - przy amorach KYB Excel-G

    Zamieszczone przez t271828
    Zamieszczone przez Kropek69
    nie bedzie normalnie za duzo zlodziei w polityce siedzi. Płacąc 4.50 za litr ropy lekka przesada z czego jakies 70% to podatki które mają isc miedzy innymi na budowe dróg ktorych i tak niema
    gwoli sprawiedliwosci: obecnie buduje sie duzo drog. Doscc tylko powiedziec, ze w eksploatacji jest 1591 km drog ekspresowych i autostrad a w budowie 1327

    Tak... i dalej z południa na północ jedzie się jakieś 10h a to tylko 500km....
    Zaj....a ilość kilometrów dróg.....
    To, że się buduje kilometry dróg nie znaczy, że będzie lepiej. Większość odcinków będzie do remontu po kilku latach eksploatacji. Wystarczy popatrzeć na A4.... Prywatne firmy budują TANIO a nie DOBRZE.... Liczy się zysk, a oszustów i krętaczy w naszym kraju nie brakuje.
    tom
  • faj3r
    Rider
    • 2008
    • 290

    #2
    [O1] Obniżanie zawieszenia - przy amorach KYB Excel-G

    zaznaczam, że kompletnie się na tym nie znam i jestem laikiem w takich technicznych samochodowych rzeczach.

    Mam zawieszenie KYB Excel-G. Jak mogę obniżyć zawieszenie? mogę kupić i zamontować sprężyny od RS'a?
    ©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
    :arrow: zdjęcia

    Komentarz

    • juri
      Rider
      • 2010
      • 349
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Exel-G to jest zamiennik serii, zostaje Bilstein B6 sport, Koni STR.T, Koni SPORT,KYB ultra SR[tylko że są do bory kombi i golfa kombi] lub jeszcze ori amory do RS KOMBI, a jak będziesz miał kupować springi RS to od wersji Combi oczywiście, a tak to polecam temat z s k o d a c l u b . p l tu masz linka: http://forum.skodaclub.pl/tuning-mec...oni-t4424.html [polecam przeczytać cały temat od początku do końca]
      ja tam właśnie podjąłem dyskusje i już pomał kompletuję zestaw do swojego auta, springi RS od kombi już mam, pomał odkładam na amory Koni STR.T
      Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Nie ma B4 sport, tylko jak juz B6.


        Generalnie jesli sprezyny Eibaha wkladaja ludzie do seryjnych amorow ktore bujaja i mowia ze jest super, to wlozenie sprezyn ktore obnizaja powiedzmy 20mm przy tych amorach nic im nie zrobi IMO.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • juri
          Rider
          • 2010
          • 349
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          springi od RS są twardsze od serii ale jak się chce jeszcze poprawić zachowanie zawieszenia to muszą być odpowiednie amory
          Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

          Komentarz

          • Jaras E21
            Drive
            • 2008
            • 51

            #7
            twardy spring i seryjny amor generalnie jeździ ;] ... ale w trudnych sytuacjach potrafi nie źle nabruździć.

            juz lepiej dać twardy amor z seryjnym springiem ...sam mam bile b8 przód i b6 tył + seryjne springi od jakiegoś czasu. dla mnie rewelacja.. przy dobrej oponie te amory robia cuda ;]
            E21 335csi reconstruction in progress ;]
            Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
            octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #8
              Przemek345, No i dalej nie widze.

              BILSTEIN - B4 Gas
              BILSTEIN - B6 SPORT
              BILSTEIN - B8 SPRINT

              Cos przegapilem ??

              Inne to:
              BILSTEIN B2 Öl - olej
              BILSTEIN B10 Power Kit
              BILSTEIN B12 Tuning Kit
              BILSTEIN B14 PSS
              BILSTEIN B16 PSS9
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • faj3r
                Rider
                • 2008
                • 290

                #9
                Zamieszczone przez Jaras E21
                twardy spring i seryjny amor generalnie jeździ ;] ... ale w trudnych sytuacjach potrafi nie źle nabruździć.

                juz lepiej dać twardy amor z seryjnym springiem ...sam mam bile b8 przód i b6 tył + seryjne springi od jakiegoś czasu. dla mnie rewelacja.. przy dobrej oponie te amory robia cuda ;]
                ja już mam nie seryjne zawieszenie - KYB Excel-G tak jak napisałem w pierwszym poście no i jest sztywniejsze, niż ori.

                dzięki wszystkim za rady.

                - gdzie mogę dostać takie sprężyny od RS' Combi? są jakieś firmy robiące zamienniki, czy szukać oryginałów z ASO?
                ©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
                :arrow: zdjęcia

                Komentarz

                • Zibi
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 491

                  #10
                  W katalogach Bilstein'a dla Skody tego tak nie widac, ale jak popatrzysz na VW czy Audi to juz B4 Sport da sie znalezc.
                  To B4 dedykowane do fabrycznego obnizonego zawieszenia (aka pakiet sport)

                  Springi RS to raczej ASO.
                  Jedyny zamiennik o zblizonych parametrach (-2 cm) mial Neuspeed USA dla VW - ciezko wyczuc jakby to sie zachowywalo w Skodzie
                  Inna sprawdzona opcja jest Eibach - to juz moze byc za duzo dla amorow okreslanych jako zamiennik serii

                  Komentarz

                  • faj3r
                    Rider
                    • 2008
                    • 290

                    #11
                    Eibach to już są 3cm a to już faktycznie za dużo.

                    Założę sobie springi RS od Combi i zobaczę jak będzie. Jak się nie sprawdzi to wrócę do serii i poszukam jakiegoś kitu sprigi+amor i wymienię cały zestaw.
                    ©koda Octavia Elegance | 1.9TDI AHF 120KM / 252Nm | xenon | 312mm vRS brake system | KYB Excel-G
                    :arrow: zdjęcia

                    Komentarz

                    Pracuję...