kurde jestem tu zupełnie nowy i zielony jak trawa na wiosnę, chciałem pojechać na tego spota ale mam do roboty, więc pytanko jak często organizujecie takie spotkania?
CHIP z wysp brytyjskich BLUEFIN
Zwiń
X
-
CHIP z wysp brytyjskich BLUEFIN
Co sądzicie o takim urządzeniu...sprawdzał to ktoś?
Bluefin engine remapping uses an ECU remap for your diesel or petrol engine and delivers better performance. Engine tuning with ECU chipping for diesel and petrol engines.
a ma dać takie efekty:
mysle o tym, poniewaz jedna z firm tunerskich V-tech poddala sie z tuningiem mojej skodziny i zaproponowali tylko rozebranie sterownika.
-
-
Mr0czny, bylem w v-tech i wyszedl mi taki sam wykres bazowy jak podales linka - czyli 181 km i 259 NM w serii. Albo cos maja z ta hamownia albo faktycznie jest maly bonus z fabtyki.
V-tech poddal sie tunem przez OBD a rozebranie komputera mnie nie interesowalo, bo niechce sladu modyfikacji.
Nie wiem co to za tuner ale juz kiedys zniego korzystalem...w focusie 1.8 16 V. V-tech tez nie dal rady zmienic tam programu pomimo rozebrania komputera. Zamowilem cos takiego i przslali. Zabawa jest na tyle fajna ze zmieniasz sobie soft kiedy chcesz a z biegiem czasu mozna sicagac odnich aktualizacje
[ Dodano: Sob 22 Maj, 10 18:41 ]
chodzi mi tylko o to, czy skoro v tech nie dal rady przez obd to czy oni dadzą?
Komentarz
-
-
jak słysze vtech to mnie ciarki przechodzą....ale niewazne, u mnie na maha wyszło 200PS a w vtechu 185 :shock:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
V-tech krakowski reklamuje teraz na TVN Turbo specjalny super hiper preparat który sam z siebie dolany dodaje mocy, ujmuje spalania i nie potrzebuje oleju do pracy silnika...ja dziękuje za coś takiego..już chyba bym wolał magnetyzery :|Było, minęło:
RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.
Komentarz
-
-