Witajcie
Parę dni temu odebrałem autko.
MODEL: 2011, Combi
SILNIK: seria 1.8 TSI CDAA
UKŁAD DOLOTOWY: dolot, turbina, intercooler - seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: MOD
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia M6 seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: : seria- kierownica z multi-funkcją
CAR-AUDIO: była seria - SWING jest Columbus
INNE:
MOC: było: seria wg producenta 160KM/250Nm - hamowna: 181KM/280Nm
MOC: jest: 223KM/350Nm (wkrótce wykres z hamown)
Status: Plany
- zmiana audio na Columbusa - wykonane,
- uruchomienie Corner-ów - wykonane,
- przyciemnienie szyb
- końcówka wydechu
- nakładki na pedały - wykonane,
- podstopnica
- nakładki na progi
- wirus - by R-Preformance
- koło 17" - ProLine B700
Przepraszam za jakość ale zdjęcie z telefonu.
Parę dni temu odebrałem autko.
MODEL: 2011, Combi
SILNIK: seria 1.8 TSI CDAA
UKŁAD DOLOTOWY: dolot, turbina, intercooler - seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: MOD
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia M6 seria
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: : seria- kierownica z multi-funkcją
CAR-AUDIO: była seria - SWING jest Columbus
INNE:
MOC: było: seria wg producenta 160KM/250Nm - hamowna: 181KM/280Nm
MOC: jest: 223KM/350Nm (wkrótce wykres z hamown)
Status: Plany
- zmiana audio na Columbusa - wykonane,
- uruchomienie Corner-ów - wykonane,
- przyciemnienie szyb
- końcówka wydechu
- nakładki na pedały - wykonane,
- podstopnica
- nakładki na progi
- wirus - by R-Preformance
- koło 17" - ProLine B700
Przepraszam za jakość ale zdjęcie z telefonu.
Komentarz