[O1] Rury do FMIC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robson_ł
    Classic
    • 2009
    • 13

    [O1] Rury do FMIC

    Ale my i "zachód" to UE. Wschód i my już nie.Mysle,że to chyba taki hak na tych ktorzy śmią twierdzić ,ze najniższa krajowa to to zamało.
    Cyt. "W 2005 po wejściu państw byłego bloku wschodniego do Unii weszło ok 80mln ludzi. Polska otwiera granice na 206mln ludzi ..."
    Pewnie ma to tez plusy np. nielegalni stana sie legalnymi pracownikami.Ale bardziej ciekawi mnie w jaki sposób rzad chce kontrolowac naplyw obcokrajowcow.Bo narazie szukanie haków na siebie wzajemnie wyciska wszystkie ich moce produkcyjne :szeroki_usmiech
    126P był największym autem jakie mialem,
    teraz każde następne okazuje się za małe.
  • BiMeK_TDI
    Rider
    • 2008
    • 288

    #2
    [O1] Rury do FMIC

    Moje pytanie dotyczy ile jakiej dlugosci i jakiej srednicy potrzebuje rur do zamocowania Intercoolera w O1 ?
    Układy wydechowe, dolotowe, orurowania do intercoolerow ze stali nierdzewnej, spawane metoda TIG. Kontakt i info PW

    Leon ARL BigT = 228 KM i 440 NM by Kingsoft

    Komentarz

    • juri
      Rider
      • 2010
      • 349
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      proszę zgłębić temat

      Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

      Komentarz

      • Qulek
        RS
        • 2005
        • 1630
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        juri, czytałeś te tematy do których dałeś linki ??

        szukamy informacji o rurach nie o samych FMIC-ach. Przypomnę :

        Zamieszczone przez BiMeK_TDI
        ile jakiej dlugosci i jakiej srednicy potrzebuje rur do zamocowania Intercoolera w O1
        BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

        Było O1 jest O3

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #5
          BiMeK_TDI, a jak chcesz puszczac rury? droga optymalna, czyli tak jak wygodnie, czy metoda im krocej tym lepiej ?

          Szkita bodajze kiedys mial wlasnie na krotko puszczone - pytaj jego.
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • Qulek
            RS
            • 2005
            • 1630
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            misiek^wro, właśnie rozbija się o to że nie bardzo wiemy jak to ogarnąć i którędy.

            zdjęcie coolera :

            BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

            Było O1 jest O3

            Komentarz

            • Przemek345
              Rider
              • 2008
              • 314

              #7
              Mam taki sam cooler u siebie więc polecam puścić tak jak u mnie http://img186.imageshack.us/i/dsc0143d.jpg/ (wzór zaczerpnięty od DGW klik ) , chyba że droga ma być krótka wtedy najlepiej kolektor ssący od AWX zastosować. Rozmiar rur to bodajże fi55.
              Octa

              Komentarz

              • MikeWRC
                Elegance
                • 2009
                • 995

                #8
                A ja zapraszam na stronę Roba z Briskoda.net. On montował w 1,8T...ciekawie czy tak samo jest w TDi? Jest tam instrukcja + fotorelacja, może się Wam przyda:


                Moja Octavia:
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=mikewrc

                Było: 116,3KM / 279,5Nm
                Jest: 143KM / 325,9NM

                Komentarz

                • Qulek
                  RS
                  • 2005
                  • 1630
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #9
                  Przemek345, taka fota była nam potrzebna dzięki !!!!

                  MikeWRC, no na bank się przyda .. dziękówa !!
                  BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                  Było O1 jest O3

                  Komentarz

                  • Sev
                    L&K
                    • 2007
                    • 1295

                    #10
                    Ja u siebie, co prawda w 1.8T przekładam kolektor na ten z wersji 225KM - jest na drugą stronę, do tego 1 rurka z S3 z uchwytem pod map sensor i założenie "nie powiększać dolotu" spełnione.
                    6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                    Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                    Komentarz

                    • octaviawrc
                      Rider
                      • 2007
                      • 337
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #11
                      zobaczysz na fotkach mojej fury. wyliczenia rur i kolanek oraz opasek podam na pw. pisz.
                      SPRZEDAM TANIO

                      Komentarz

                      Pracuję...