PSSSS po zdjeciu nogi z gazu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gooralek
    Classic
    • 2011
    • 1

    PSSSS po zdjeciu nogi z gazu

    misiek^wro, niestety wszystkie HTC w ofercie dla mnie są w cenach powyżej 1000zł. Więc odpadają.
  • driver1811
    Classic
    • 2010
    • 7

    #2
    PSSSS po zdjeciu nogi z gazu

    Wiatm,jestem tu nowy,w prawdzie nie mama jesczze octavki ale sie powoli przymierzam do zakupu,interesuje mnie TDI 110 km nad typem silnika jeszcze sie nie zastanawiałem ...ale do sedna...nie wiem czy ktos słyszał zazwyczaj w Leonach chłopaki maja załozone takie cos co bardzo syczy przy przyspieszaniu i zdjeciu nogi z gazu,to ze turbo to swoja droga bo to co nieraz słyszałem to naprawde mega głosne PSSSSSSSS i brzmi to rewelacyjnie i chce takie cos kupic,miał ktos stycznosc z czyms takim??co to takiego,gdzie mozna kupic?? a i jeszcze takie pytanie gdzie szukac oznaczenia silnika i jaki najlepiej kupic??

    Komentarz

    • tomil
      L&K
      S_OCP Member
      • 2008
      • 1179

      #3
      Zamieszczone przez driver1811
      a i jeszcze takie pytanie gdzie szukac oznaczenia silnika
      Pod wykładziną bagażnika

      i jaki najlepiej kupic??
      Zależy na co się nastawiasz

      Zamieszczone przez driver1811
      .nie wiem czy ktos słyszał zazwyczaj w Leonach chłopaki maja załozone takie cos co bardzo syczy przy przyspieszaniu i zdjeciu nogi z gazu,to ze turbo to swoja droga bo to co nieraz słyszałem to naprawde mega głosne PSSSSSSSS i brzmi to rewelacyjnie i chce takie cos kupic,
      Nazywa się to turbofajnepsssss :diabelski_usmiech . A tak naprawdę blow-off- tylko raczej niekoniecznie do diesla. Do benzyny owszem.
      It doesn't matter what we're losing
      It only matters what we're going to find!

      Komentarz

      • driver1811
        Classic
        • 2010
        • 7

        #4
        no chciałbym zeby był bezawaryjny,dynamiczny najlepiej 110 km dobrze wyposazony za nie duze pieniadze w idealnym stanie a i silnik ktory mozna podkrecic wiem ze to nie koncert zyczen hehe ale jesli chodzi o silnik to przedewszystkim 110km na wtryskach,nie chce pompowtryskow no i zeby był zywotny chodz wydaje mi sie ze kazdy TDI ma ta zalete

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #5
          driver1811, niestety tak to tylko w Erze. :P
          I tedeii nie robi pssss, bo to obciach! :lol:
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • endryu
            RS
            • 2006
            • 3777
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            Zamieszczone przez driver1811
            gdzie szukac oznaczenia silnika i jaki najlepiej kupic??
            oznaczenie silnika występuje także jako nr silnika na bloku (pierwsze trzy symbole) i na wyklejce na górnej osłonie paska rozrządu. 110KM występuje jako AHF i ASV.
            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz

            • Luki80a
              Rider
              • 2010
              • 341
              • Octavia III combi (5E5)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
              • CJZA 1.2 TSI 105 KM

              #7
              Zawsze można kupić AGR 90 KM, plus do tego jakiegoś wirusa :roll:
              Czyli warunek mocy będzie spełniony.
              Chociaż seryjny też daje rade.
              Była O1 AGR

              Jest O1FL ALH

              Komentarz

              • lilo
                RS
                • 2006
                • 4315
                • Mercedes-Benz

                #8
                driver1811, Znalazłem artykuł o twoim psssss :P powinno ci to trochę przybliżyć temat .


                !ZASADA DZIAŁANIA BLOW OFF!

                Wydobywające się z silnika spaliny posiadają ogromny potencjał energii która w silnikach bez sprężarki jest tracona wydalana do atmosfery, po prostu niewykorzystana Umieszczenie na drodze spalin turbiny powoduje że energia spalin jest zmieniona na ruch obrotowy, który zostanie wykorzystany do sprężenia powietrza dopływającego do cylindrów. Proste! Im więcej powietrza dostanie się do cylindrów tym większa może być osiągana moc. Budowa wszystkich turbosprężarek jest podobna, na jednej stronie łożyskowanego wałka znajdziemy łopatki turbiny a z drugiej łopatki sprężarki. Obudowa sprężarki ma taki kształt aby można było rozpędzić turbinę do kilkudziesięciu tysięcy obrotów. Dzięki temu powietrze może być sprężona do wysokiego ciśnienia. Jednak turbo nie może działać samo ze sobą gdyż niechybnie doprowadziła by do “rozwalenia” /dosłownie/ silnika i samej turbiny. Aby temu zapobiec stosuje się zawory upustowe które w zależności od tego jak zbudowana jest turbina upuszczają sprężone powietrze lub spaliny przed sprężarką.W silnikach benzynowych stosowane są zawory na dolocie/ blow-off i waste-gate/ oraz jeden/by-pass/ w układzie wydechowym przed sprężarki. Gdy silnik pracuje na biegu jałowym wszystkie zawory są zamknięte gdyż potrzebna jest duża dawka sprężonego powietrza. Przy podniesieniu obrotów lekko otwiera się zawór by-pass aby nie dopuścić do drastycznego wzrostu cinienia doładowania/znaczna część spalin omija wtedy sprężarkę przez co jej obroty nie są zbyt wielkie/. Ciśnienie w układzie dolotu reguluje zawór weste-gate, przeważnie steruje nim komputer za pośrednictwem elektromagnesu który unosi się i wypuszcza część sprężonego ładunku/zmniejsza się ciśnienie doładowania/. Zawór blow-off działa po gwałtownym zdjęciu nogi z gazu, rozpędzona turbina tłoczy powietrze do cylindrów i nagle napotyka zamkniętą przepustnicę ,zostaje bardzo szybko wyhamowana , niszczy się turbina i spadają osiągi silnika. Zapobiega temu zawór blow-off który otwiera się po zamknięciu przepustnicy i wypuszcza sprężone powietrze.

                ZAWORY BLOW OFF MOŻNA TAKŻE MONTOWAĆ W SAMOCHODACH Z TURBO DISLEM.
                Daniel

                Komentarz

                • driver1811
                  Classic
                  • 2010
                  • 7

                  #9
                  to jak w leonach maja to zrobione ze robi pss psss kazdy ma TDI i wiekszosc robi Psss Psss moze na codzien to nudne ale na zloty dosc nietypowe i osob nie posiadajacych wiedzy co to (jak ja) wzbudza zainteresowanie

                  Komentarz

                  • Jaras E21
                    Drive
                    • 2008
                    • 51

                    #10
                    mam dziurawy downpipe ... i wydaje taki dzwięk
                    E21 335csi reconstruction in progress ;]
                    Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
                    octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

                    Komentarz

                    Pracuję...