Na samym początku wyczyść dobrze przepustnice oraz zrób adaptacje, ponieważ jeżeli obroty leciutko falują na benzynie to na LPG się potęguje falowanie co skutkuje gaśnięciem silnika. Natomiast dla pewności podjedź do gazownika niech rzuci okiem na instalacje (filtry, mapa itd.) Jest na forum trochę o falowaniu obrotów w AEE.
Klimatyzowany schowek O1
Zwiń
X
-
Klimatyzowany schowek O1
Witam
Byl juz taki temat ale zamierzam wykonac klimatyzowany schowek w troche inny sposob niz podlaczenie do prawego kanalu nawiewowego.
Chcialbym wpiac sie z wezykiem za parownikiem pod schowkiem i nie wiem czy nadaje sie do tego miejsce do ktorego mozna dostac sie bez wiekszego rozbierania.
Trzeba tylko wyjac schowek i odczepic ta dolna miekka oslone nad nagami i od spodu mamy dostep do miejsca skad wyprowadzona jest rurka odplywowa parownika i tak sobie mysle czy jakby zrobic otwor przy tym wyprowadzeniu to bedzie dobrze. Rurke trzba oczywiscie wpuscic troche wyzej aby woda nie dostawala sie do tego wezyka.
Moze ktos wie jak wyglada we wnetrzu ta rurka odplywowa parownika, czy jest gdzies kierunkowana na parownik czy jest na rowno z obudowa.
Schowek moze byc wtedy klimatyzowany przez caly czas a nie tylko jak mamy wlaczone schladzanie ustawione na pasazera.
Co sadzicie o takim podlaczeniu?
-
-
Zamieszczone przez deviltomekbedzie Ci sie na niej skraplac woda, pozatym dochodzi Ci ponowne napełnienie klimy....ja bym poprubował z ogniwem peltiera.....nie trzeba by było przynajmniej włączać energożernej klimy żeby schłodzić 4 litrowy schowek, koszt ok 30zł + radiator i wiatrak....
Propozycja bardzo dobra , ale wymagająca dużo modyfikacji i planowania
PozdrawiamSprzedam głowicę do 1.9 TDI ASV. Info na priv.
Komentarz
-
-
mowimy o peltierze o mocy rzędu 70W (czyli 5-6A) tu chodzi o schowek lodówki turystyczne mają 120W i potrafią schłodzić 24litry schowek ma max 5l. oczywiscie mowimy o mocy pobieranej a nie mocy chłodzenia. do schłodzenia strony ciepłej starczy spokojnie (przy takim słabym peltierze) radiator z wiatrakiem z CPU.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez deviltomekmowimy o peltierze o mocy rzędu 70W (czyli 5-6A) tu chodzi o schowek lodówki turystyczne mają 120W i potrafią schłodzić 24litry schowek ma max 5l. oczywiscie mowimy o mocy pobieranej a nie mocy chłodzenia. do schłodzenia strony ciepłej starczy spokojnie (przy takim słabym peltierze) radiator z wiatrakiem z CPU.
PozdrawiamSprzedam głowicę do 1.9 TDI ASV. Info na priv.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez deviltomekbedzie Ci sie na niej skraplac woda, pozatym dochodzi Ci ponowne napełnienie klimy....
Chodzi mi o takie cos jak napisal Laurin:
Zamieszczone przez laurinJa jakoś się wbiłem między parownikiem a mechanizmem rozdzielania powietrza.
Co miales na mysli piszac od tylu kanalu?
Komentarz
-
-
-
Czytalem to wczesniej i na wstepie napisalem, ze nie chce podlaczac do prawego kanalu nawiewowego bo tam leci takie powietrze jakie sobie ustawimy a z za parownika leci caly czas zimne przy wlaczonej klimie, poza tym jak ustawimy obieg powietrza na przednia szybe to bocznymi nawiewami juz prawie nic nie leci a w wiekszosci tak sie jezdzi ze jest ustawiony wlasnie na przednia szybe przy wl. klimie.
Komentarz
-
-
Ja wożę w schowku zawsze wodę i jak jest gorąco to wodę mam zimną
"Cieniu1" jak zdejmiesz schowek to widzisz ten tunel od nawiewu (w którym siedzi mała chłodniczka, a widać ją po lewej jak odkręcisz dmuchawę i lukniesz przez dziurę. z tego co pamiętam jest pochylona na lewo.
Jak patrzysz na ten tunel to ja wbiłem się od tłu między wykładziną na grodzi a tunelem do nawiewu - kombinuj bo za trudno wytłumaczyć. Przyda ci się widok z etki jak to jest poskładane w środku - sporo można wywnioskować.
Komentarz
-
Komentarz