no jest taka opcja musze przetestowac kilka folii i zobaczyc jak to sie na aucie zachowuje i ile bedzie z tym problemow, oklejanie aut naklejkami dobrze mi wychodzi, ale z calego plata bedzie trudniej :diabelski_usmiech a przeciez lubimy wyzwania.
lilo co do pisania po aucie i malowania w podobny sposob, wiem ze robi sie na to moda, no ale, mi to nie pasuje
Tak siedzę i myślę co by tu jeszcze zmodzić w moim szkodniku podczas urlopu i zastanawiam się nad montażem siłownika otwierania klapki wlewu paliwa razem z centralnym zamkiem. Przypomnę, że w Mincie jest chamskie zamykanie na kluczyk. W związku z tym mam 2 pytania:
1. Czy siłowniki były takie same w O1 i O2? Znalazłem coś takiego:
Otwór jak najbardziej jest, zaślepiony gustowną zaślepką. Mam moduł z końcówką 1K9-937-085, czyli ten najbardziej biedny. VCDS sygnalizuje toto jako J519:
czyli wychodzi na to, że powinno się udać. Podpinam się bezpośrednio do modułu.
Gdyby był problem ze sterownikiem ( sprawdź zanim pociągniesz przewody do tyłu :twisted: ) to możesz pośrednio wykorzystać zasilanie lampki oświetlenia wnętrza bagażnika. Tam +12V pojawia się po otwarciu auta "z pilota" lub "z kluczyka" i jest aż do momentu zamknięcia auta "z pilota" / "z kluczyka" ( poza sytuacją gdzie auto pozostaje długo otwarte bez odpalania i Centralna Elektryka odcina zasilanie oświetlenia żeby nie wyładować aku ). Dokładasz prosty sterownik centralnego zamka za kilkanaście pln i gotowe ).
[ Dodano: Pią 27 Sie, 10 18:35 ]
*** Update 1 *** Zakupiłem odpowiedni siłownik u Taile2005 z wtyczką - wyciętą z biednego Yeti. Koszt 50 PLN. Do tego potrzeba będzie jeszcze kabelka serwisowego 000 979 026 (18 PLN) i parę metrów przewodu. Jako że mam teraz założony moduł 1K0 937 087 H, to jestem przekonany że to spokojnie pociągnie. Sprawdziłem, 085 ma odpowiednie piny.
Oto zdjęcia
Wtyczka pasuje od tych niby sopranów z drzwi. Jakby kto chciał to mam zbędne 2 sztuki.
Komentarz