[O2FL] Mint - centralny klapki wlewu paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aiikon
    Drive
    • 2010
    • 74

    [O2FL] Mint - centralny klapki wlewu paliwa

    Zamieszczone przez marbab
    eX, wzioles sie za oklejanie furaka :P
    no jest taka opcja musze przetestowac kilka folii i zobaczyc jak to sie na aucie zachowuje i ile bedzie z tym problemow, oklejanie aut naklejkami dobrze mi wychodzi, ale z calego plata bedzie trudniej :diabelski_usmiech a przeciez lubimy wyzwania.

    lilo co do pisania po aucie i malowania w podobny sposob, wiem ze robi sie na to moda, no ale, mi to nie pasuje
  • Enriquez
    RS
    • 2009
    • 7685
    • Superb III (3V3)

    #2
    [O2FL] Mint - centralny klapki wlewu paliwa

    Cześć.

    Tak siedzę i myślę co by tu jeszcze zmodzić w moim szkodniku podczas urlopu i zastanawiam się nad montażem siłownika otwierania klapki wlewu paliwa razem z centralnym zamkiem. Przypomnę, że w Mincie jest chamskie zamykanie na kluczyk. W związku z tym mam 2 pytania:

    1. Czy siłowniki były takie same w O1 i O2? Znalazłem coś takiego:


    2. Skąd wziąć do tego sterowanie? Jakieś pomysły?
    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Ori wygląda to jak na fotkach poniżej. Pytanie tylko, czy Centralna Elektryka Minta to obsłuży i czy klapka ma otwór na bolec blokady.



      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • Enriquez
        RS
        • 2009
        • 7685
        • Superb III (3V3)

        #4
        Otwór jak najbardziej jest, zaślepiony gustowną zaślepką. Mam moduł z końcówką 1K9-937-085, czyli ten najbardziej biedny. VCDS sygnalizuje toto jako J519:

        Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
        Part No SW: 1K0 937 085 HW: 1K0 937 085
        Component: BCM PQ35 B+ 020 0358 ,

        czyli wychodzi na to, że powinno się udać. Podpinam się bezpośrednio do modułu.

        Dzięki kolego + poszedł.

        [ Dodano: Sob 24 Lip, 10 20:29 ]
        Ale muszę jeszcze sprawdzić czy jest ta blacha do mocowania siłownika.
        Pozdrawiam
        Marcin

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Zamieszczone przez Enriquez

          czyli wychodzi na to, że powinno się udać. Podpinam się bezpośrednio do modułu.
          Gdyby był problem ze sterownikiem ( sprawdź zanim pociągniesz przewody do tyłu :twisted: ) to możesz pośrednio wykorzystać zasilanie lampki oświetlenia wnętrza bagażnika. Tam +12V pojawia się po otwarciu auta "z pilota" lub "z kluczyka" i jest aż do momentu zamknięcia auta "z pilota" / "z kluczyka" ( poza sytuacją gdzie auto pozostaje długo otwarte bez odpalania i Centralna Elektryka odcina zasilanie oświetlenia żeby nie wyładować aku ). Dokładasz prosty sterownik centralnego zamka za kilkanaście pln i gotowe ).
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #6
            Aż muszę to sprawdzić.

            [ Dodano: Pią 27 Sie, 10 18:35 ]
            *** Update 1 *** Zakupiłem odpowiedni siłownik u Taile2005 z wtyczką - wyciętą z biednego Yeti. Koszt 50 PLN. Do tego potrzeba będzie jeszcze kabelka serwisowego 000 979 026 (18 PLN) i parę metrów przewodu. Jako że mam teraz założony moduł 1K0 937 087 H, to jestem przekonany że to spokojnie pociągnie. Sprawdziłem, 085 ma odpowiednie piny.

            Oto zdjęcia





            Wtyczka pasuje od tych niby sopranów z drzwi. Jakby kto chciał to mam zbędne 2 sztuki.
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            Pracuję...