Czy ktoś może coś takiego zamontował? Co się zmieniło? Jak jeżdzi?
Wiem że lepszy jest chiptunning przez PROGRAM, ale to powyżej jest zanacznie tańsze i jeśli osiągnąłbym polepszenie przyspiesznia przy wyprzedzaniu i nie zniszczyłbym silnika byłbym zadowolony. Nie oczekuje exstrmalnych osiągów.
Pozdrawiam i oczekuje opinni.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Skoro sie to podłacza do przepływki to pewnie jest to na tej samej zasadzie co kiedyś pokzaywał masters. Czyli opornik na kabelku który ma oszukiwać. I teraz pytanie sie pojawia czy opornik w ładnej czarnej obudowie jest wart 400zł
Ja osobiście odradzam. Ale jak chcesz kup. Załóź potestuj masz 7 dni na zwrot. Jak zobaczysz ze fura kopci jak głupia a moc jest nie taka jak byś chcial bądz szarpie autem to oddasz. Jak bedzie wszystko w normie i nie zauważysz nic niepokojącego to mozesz zostawić.
Sporo już o tym było. Daruj sobie. Nawet zakładając że zapłacisz 400zł to na hamownię trzeba podjechać bo niby skąd wiesz ile ci moc wzrosła, bo chyba nie z kartki z instrukcją?
Jedz do Mastersa, zrobi ci jak trzeba i będziesz zadowolony.
TUTAJ [/URL] już mieliśmy dość szczegółową dyskusję na ten temat.
Poczytaj, a może się przekonasz...
Czytałem i Twoje wykresy udowadniają, że box-y dzizłają. Może nie tak dobrze jak zmiana programu (uniemożliwiają ingerencję w ciśnienie doładowania), ale 400 zł to nie 1,4 kzł. Nie mam aspiracji strtowania na 1/4 chce po prostu wyprzedzać na trasie z mniejszym stresem. Jeśli szybciej łyknę TIR'a i nie załatwie przy okazji silnika lub turbinki to mi to wystarczy. Zakładając ten temat nie chciałem rozpętywać kolejnej dyskusji o wyższości programu nad boxem. Chciałem tylko zapytać czy może ktoś zna ten konkretny typ boxu i czy jest to faktycznie box cyfrowy czy po prostu opornik który wpłynie negatywnie na pracę silnika przy wszystkich obciążeniach.
Pozdrawiam i proszę o wypowiedzi ludzi którzy mieli box-y założone a nie znają to z teorii (teorię też znam). Z góry dzięki
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Czytałem i Twoje wykresy udowadniają, że box-y dzizłają. Może nie tak dobrze jak zmiana programu (uniemożliwiają ingerencję w ciśnienie doładowania), ale 400 zł to nie 1,4 kzł. Nie mam aspiracji strtowania na 1/4 chce po prostu wyprzedzać na trasie z mniejszym stresem. Jeśli szybciej łyknę TIR'a i nie załatwie przy okazji silnika lub turbinki to mi to wystarczy
:idea: oczywiście, że działają te cuda (sam miałem 3 różne boxy u siebie założone..)
Jeżeli Twoim jedynym kryterium zakupu kilku koni pod maskę jest ilość złotych polskich to w ogóle się nie zastanawiaj, kupuj...
Z tego co czytałem na stronie producenta, to ten box nie ma możliwości regulacji a szkoda (bo cyfrowy - też taki miałem i to z "regulacją") jeśli myślisz, że różnice pomiędzy boxami różnych firm są aż tak znaczące, że aż oczekujesz wyłącznie opinii od użytkowników tego tylko modelu typu Izzy cośtam, to musze Cię zmartwić - cudów nie będzie, jest to generalnie jedna i ta sama panienka ...
Zamieszczone przez Masmo
Pozdrawiam i proszę o wypowiedzi ludzi którzy mieli box-y założone a nie znają to z teorii (teorię też znam). Z góry dzięk
właśnie w tym temacie i kilku innych niektórzy ludzie co pisali to mieli boxy...
Dystrybutor Izzy cośtam pisze sobie:
Izzy Box Tuning - cyfrowe tuning boxy do diesli.
Więcej mocy i momentu obrotowego? Przyjemność z jazdy ? Z tuning boxem to łatwe do osiągnięcia
Dziś możemy latać tanimi liniami lotniczymi - dlaczego tuning również nie może być tańszy? Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej elektroniki cyfrowej moduły Izzybox są skuteczne, łatwe w montażu, a co najważniejsze - tanie.
Ta przyjemność kosztuje Cię 399 złotych (pompy VP37), 499 złotych (VP44, CommonRail) lub 699 złotych (pompowtryskiwacze, PD)
Dlaczego cena jest tak niska?
- Nie płacisz za prace serwisu - sam (lub zaprzyjaźniony mechanik) zakładasz boxa do auta
- Całkowicie cyfrowe rozwiązanie - bez żadnych regulacji
- brak kolorowego opakowania, elegancka ale prosta obudowa z PET.
- wielkoseryjna produkcja obniża koszty produktu
Izzybox - chiptuning diesel box
Czego możesz się spodziewać?
- Plug-n-Play, żadnych regulacji
- 2 lata gwarancji
- nawet do 10% mniejsze zużycie paliwa
- do 20% więcej mocy i momentu -n.p. Audi/VW 2.0 TDI
- 5% wzrost prędkości maksymalnej (
- przyśpieszenie (0-100 km/h) jest o 1 - 3 sek. lepsze niż seria
- czas montażu max. 15min. - bez skomplikowanych narzędzi
- przyrost momentu obrotowego w całym zakresie obrotów
- mniejsza turbodziura
- bez wpływu na serwisowanie i diagnostykę
- prawo zwrotu do 7 dni
- dostarczenie w 48 godzin
- program rabatowy- 2-gi Box - 10 % rabatu, 3-ci Box – 20%
Wybór należy do Ciebie....
Nic dodac nic ująć.
aczkolwiek... NajtFukinPatrol North-West Techno-destroyed by dobrygrzeswawa WhitePride :smokedevil
:idea: oczywiście, że działają te cuda (sam miałem 3 różne boxy u siebie założone..)
Jeżeli Twoim jedynym kryterium zakupu kilku koni pod maskę jest ilość złotych polskich to w ogóle się nie zastanawiaj, kupuj...
..... jeśli myślisz, że różnice pomiędzy boxami różnych firm są aż tak znaczące, że aż oczekujesz wyłącznie opinii od użytkowników tego tylko modelu typu Izzy cośtam, ......
Nie oczekuje opinii tylko o Izzy cośtam, bo pewnie nikt z piszących takiego nie miał. Ale myśle, że różnice miedzy cyfrowymi box-ami mogą być tak duże jak różnice poniędzy programami. Generalnie cyfrowy box może modyfikować wszystkie parametry tego do czego jest wpięty czyli w tym wypadku pompy... czyli dawka i kąt wtrysku. program różni sie tym że jeszcze modyfikujecie ciśnienie doładowania.
Bardzo mnie interesuje opinia kolegów którzy mieli box-y zwłaszcza kolegi bernardo, który jak się domyślam ma najwięcej doświadczeń z boxami. Napisałeś, że:
"auto w porywach miało zmierzony przyrost mocy z seryjnych 116 na 131 (szaleństwo!) i momentu z 228 Nm na 260 i tyle. Auto szybko słabło w górnych partiach obrotów. Odradzam."
Taki wzrost nie jest do pogardzenia, napewno urwie to trochę metrów przy wyprzedzaniu, że słabnie w górnych partiach obrotów tego się spodziewam i nie licze na znaczny wzrost Vmax. Przy tych przełożeniach w skrzyni i tak niewiele to zmieni sytaucje na autostradzie. Napiszcie przoszę co jeszcze jest złego w box-ach (lub dobrego), że skłoniło to Was do wyrzucenia box-a. Bo to jest niezaprzeczalna zaleta boxa można go wy.....ć samemu w ciągu 1 min.. :lol: :lol: :lol: :lol:
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Masmo, we wroclawiu jakis czas temu mielismy spota w jetronicu (MT)
i bogus tlumaczyl nam o co chodzi z chipem, jaka jest roznica miedzy boxem a chipem, itp
i glowna roznica miedzy boxem a chipem jest taka
ze box oszukuje silnik tzn mowi mu ze np. silnik jest zimniejszy niz w rzeczywistosci( czyli komputer podnosi dawke mieszanki) albo mowi mu ze powietrza jest za malo (i wtryskuje mu wiecej, itp.
silnik jest oszukiwany nie wie co tak naprawde dzieje sie w nim (bo wszystkie sygnaly sa znieksztalcone przez boxa aby autko wyciagnelo troche wiecej HP)
z chipem jest zupelnie inaczej bo samochod wie ze ma taki i taki zapas mocy
wie jak ma wtryskiwac paliwo przy danej temp. wszystko dzieje sie w sposob zaplanowany przez komputer,
a wiec reasumujac chip jest bezpieczniejszy dla silnika bo (diagtronic) nie pozwoli mu
wyciagnac wiecej niz moze :twisted:
a box niestety nie ma takiej mozliwosc :|
fakt ze box jest 4x tanszy ale czy jest sens oszczedzac na tak waznym pod zespole jak silnik?????
ja bym to olał. Jedynie sensowne podniesienie mocy to uwzam przez wgranie programu. Wszystko musi byc dostrojone to danego silnika anie wstawiasz i jedziesz :!: :!: :!:
I jestem w szoku..... :shock:
W porówniu z serią auto przyspiesza o ponad 1s lepiej do 100km/h i elastyczność także z pomiarów wyraźnie wzrosła. Wrażenia subiektywne są jeszcze bardziej odczuwalne. Fakt że wzrost mocy ma charakter dość wybuchowy. Przy jeżdzie z pedałem wciśniętym do połowy jeździ jak bez box-a. Dopiero gdy wciśnę deskę czuje kopa z tyłu. :diabelski_usmiech
Podłaczyłem Vag-Com-a i nic niepokojącego nie zauważyłem, ciśnienie na turbinie jest bez zmian może trochę szybciej dochodzi do maksymalnej wartości. Dymienie też znośne... :lol:
Ciekawę ile teraz mam koni?? :?: :?: Mam prośbę o podanie czasów rozpędzania np 80-120 na 4 biegu w waszych dłubniętych i nie dłubanych Czeszkach.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
czas 60 - 100 na 3biegu u mnie trwa to ~ 4 sekund....:
Dziś zmierzyłem z boxem (bez boxa) 60-100 III bieg 5'25
80-120 IV bieg 7'86 (~ 11)
0-100 9'60 (11'20)
Box DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!! :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
czas 60 - 100 na 3biegu u mnie trwa to ~ 4 sekund....:
Dziś zmierzyłem z boxem (bez boxa) 60-100 III bieg 5'25
80-120 IV bieg 7'86 (~ 11)
0-100 9'60 (11'20)
Box DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!! :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
60 - 100 III bieg ~ 4 sekund
60 - 100 IV bieg ~ 6,5 sekundy
80 - 120 IV bieg ~ 6 sekund
u mnie bardzo dobrze widac, ze mam wysoko moment (jak na diesla) i ze na dole (niskich obrotach) niespecjalnie chce ciagnac :roll:
Mam wciaz tego boxa z MAL Elektronic szkoda ze nie zauwazylem tego postu wczesniej to bym Ci moj sprzedal za 250 zl :-) . U mnie (ALH 90KM) tez osiagi sie znaczaco poprawily ale mialem klopoty z tym ze jak silnik byl zimny i box wlaczony to zapalala sie kontrolka swiec zarowych ( jakis blad)... Dodatkowo w ALH jest slabe sprzeglo i zaczelo sie slizgac ... Dlatego chce sie pozbyc tego BOXA jak ktos jest chetny to zapraszam:
.....jak silnik byl zimny i box wlaczony to zapalala sie kontrolka swiec zarowych ( jakis blad)...
To ciekawe u mnie raz też był taki efekt zaraz po założeniu kontrolka świec żarowych zaczeła mrugać, ale myślałem że to związaen było z tym że świecę żarową też w tym samym czasie wymieniłem, ale teraz już wiem że to box. Długo jeździłeś z tym boxem? Miałeś jeszcze jakieś z nim problemy??? Ja dopiero od piątku go używam.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Hej ! w moim AXR na IV 60-100 7 sekund , 80-120 na V 8 sekund - mierzone wg. predkosciomierza i stopera z komorki , tylko kierowca, pol zbiornika paliwa - na III biegu nie probuje bo auto ciagle sie dociera - przebieg 1000 km na razie ... wg. papierow moje auto ma 101 km i 240 Nm... Oczywiscie seria :roll: ... Na razie :diabelski_usmiech
[ Dodano: Wto 09 Maj, 06 20:11 ]
60 - 100 III bieg ~ 4 sekund
O Mamo :shock: - ile trzeba miec koni i Nm zeby tak bylo ? Czy plecy bola po takiej przejazdzce ? :lol:
....masmo, puszczałem mojego chiptronica , oryginalna rzecz była z dobrej firmy , poszedł na allegro za 450
No ja tez się pozbyłem box-a jak w tytule.
I zrobiłem program wraz ze zmainą turbiny i teraz to silnik :satan .
Ale box tez miał swoje zalety:
1. Był tani z allegro za 400 zł, pchnołem go za 250 zł
2. Dawał wzrost osiągów tak że kilowałem więcej aut
Wady:
1. Box nie zmienia charkterystki silnika tylko podnosi parametry. Na wirusie silnik ciągnie duuużo lepiej przy wysokich obrotach. A co najfajniesze nasz tuner może dla nam zrobić charakterystykę jaką chcemy.
2. Box pozostawia ciśnienie doładowania na seryjnym poziomie czyli mamy dymienie!!
3. Przy mocnym podręceniu śrubką miga kontrolka świec żarowych. (przy niskiej tep otoczenia). Prawdopodobnie komp wykrywa że ktoś go kantuje na czujniku temp paliwa.
Reasumując taki tani box-ik może być alernatywą dla serii ale lepiej go zbyt mocno nie podkręcać bo zadyminy okolicę, komp będzie nas denerwował miganiem kotrolki świec żarowych i diabli wiedzą co jeszcze zepsujemy.
Jak chcecie mieć prawdziwe osiągi róbcie program.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz