Turbina 2.0 BKD zamiana na Hybrydowa 2.0 BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lufex
    Ambiente
    • 2011
    • 101

    Turbina 2.0 BKD zamiana na Hybrydowa 2.0 BKD

    Zamieszczone przez leff
    1.8 TSI, przeglady co 15 kkm lub co rok
    tutaj masz troszkę porównań (na przyszłość więcej danych proszę...przebieg auta, styl jazdy, ile km jeździsz i w jakich warunkach...wtedy można bardziej olej dopsaować).

    nie chcę ciągle się powtarzać i polecać te same produkty :roll: (myślę, że jak poczytasz wybierzesz coś dla siebie) ew pisz na PW.
    Ja mogę np zaproponować dla odmiany AGIP 7007 0W30 - ACEA A5/B5 (uważam, że to bardzo ciekawa oferta) bardzo mocny, wysoce zaawansowany jakościowo olej o najnowszych normach lub któryś z poniższych - też się nadadzą:


    [ Dodano: Pon 24 Sty, 11 17:43 ]
    Zamieszczone przez kross12
    w Poznaniu jest przedstawicielstwo i sklep Fuchsa, także jakby ktoś chciał to mogę komuś zamówić i wysłać do domu
    jak mają duży asortyment olejów do smaochodów osobowych to taka informacja napewno się przyda! Dziękuję bardzo
    Gdybyś kiedyś miał możliwość rozeznania się w ich asortymenice to był bym wdzięczny - może prowadzą sprzedaż przez internet?
    To właśnie dziwne, że Fuchs jako bardzo dobry olej jest jeszcze tak mało w Polsce dostępny i trzeba go szukać w Wielkiej Brytanii można go spokojnie kupić (także rewelacyjne estrowe oleje Fuchs Silkolene) i jest chwalony i polecany.
  • hubi2000
    Rider
    • 2010
    • 601

    #2
    Turbina 2.0 BKD zamiana na Hybrydowa 2.0 BKD

    Witam od kupna samochodu octavia 2.0 BKD mam problem z turbo efekt jadacej karetki i sowy od jakiegos czasu jest dodatkowo efekt jakiegos pilowania metalu

    Wiec poszukuje turbiny i teraz pytanie czy szukac turbiny takiej samej czy moze zamontowac Hybrydowa 2.0 BKD podobno jest jakos ulepszona i ten problem juz nie wystepuje a pasuje w miejsce starej p&p


    a tu opis sprzedajacego :

    W wersji BKD przy turbinach najwiekszy problem stanowi zbyt wąski kolektor który ogranicza prace turbiny juz przy seryjnych wirnikach(powodując znaczne szybsze ich zużycie). Przy tej hybydzie problem został w 100% rozwiązany !!!! W audi A3 2.0 tdi BKD (w serii 140PS) Moc przy niemal seryjnym doładowaniu wynosi nieco ponad 200PS
    Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

    https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

    Komentarz

    • handzol
      Ambiente
      • 2006
      • 212

      #3
      Możesz podać link do tego sprzedawcy,bo to bardzo ciekawe.

      Komentarz

      • loru
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4286
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Zamieszczone przez handzol
        Możesz podać link do tego sprzedawcy,bo to bardzo ciekawe.
        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

        Komentarz

        • hubi2000
          Rider
          • 2010
          • 601

          #5
          moze ktos pomoc odnosnie tej turbiny ?
          Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

          https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

          Komentarz

          Pracuję...