Witam Mam na oku OII Pierwsze auto nie posiada Maxi-dot a chciałbym go mieć!Mam pytanie czy można gdzieś zakupić i zamontować dota?ile to kosztuje i czy warto sie bawić? Czy to jest wymiana całego licznika?Drugie pytanie koleś w komisie przez telefon powiedział mi że w OII z 2005r jest 130koni i to fabrycznie tak było?i że szyby ktłóre w niej są (dwie boczne tył kanapa)są z 2004 i są to szyby fabryczne gdyż takie montowano do aut nawet z 2005r!Czym wiecej przegladam autka :roll: jak myślicie czy warto dać za autko 38tyś z 2006r (jest bez parktronic spr.reflektorów)reszte ma pzrebieg 112tyś 2właściciel targana z włoch lub ta 130konna z tymi szybami z 2004r za 35tyś obie są w kombi.
nowy29,
Maxi-dot - fajny bajer ale jak go chcesz to musisz wymienić cały licznik + odpowiednie kodowanie.
Zamieszczone przez nowy29
OII z 2005r jest 130koni i to fabrycznie tak było?
O2 wychodzą w TDI w dwóch wariantach 1.9 - 105KM oraz 2.0 - 140KM wiec jak dla mnie to auto po programie albo koleś zmyśla.
Co do szyb to się nie wypowiadam bo nie mam pojęcia ja koni to wsadzają i z jaką datą produkcji.
powiedział mi że w OII z 2005r jest 130koni i to fabrycznie tak było?
Określenie "fabrycznie" to nadużycie
Jak rozglądałem się ok. 2005 za OII, to w salonie była reklamówka (firmowana przez salon a w zasadzie przez serwis przysalonowy), że ze 105KM mogą zrobić 130 lub nawet 150.
Z tego co pamiętam był to koszt odpowiednio ok. 3 i 5 tys. PLN (ale mogę się mylić co do kwoty). Nie uważałem tego za coś dziwnego, bo wtedy w ofercie VW i Seata faktycznie były autka 1.9 o mocach 130 i 150KM.
Na koniec.
Nie kupuj auta gdy masz jakieś wątpliwości. Nie licz, że potem będziesz mile zaskoczony. Prędzej będziesz "pluł sobie w brodę" :evil: , że mimo wątpliwości kupiłeś.
nowy29, jeżelich odzi o dot-a idzie to zrobić bo ja zrobiłem i jestem zadowolony, co do szyb może być tak że samochód jest z początku produkcji 2005 a na magazynie mieli szyby z 2004 roku. Nie wiem jak na tych samochodach ale ja na swojej mam wybite na wszystkich szybach końcówkę numeru VIN... więc jeżeli się będą zgadzać to jest ok
Czyli wiem już więcej.W niedziele jade zobaczyć 0II z 1,9TDI 105 Mobil ma czujnik cofania podgrzewane siedzenie skóra kierownica natomiast brak dota,zwykła klima radio jakieś wąskie -ponoć orginał..skoda z 2005roku homologacja na ciężarowe przebieg 152tyśMyśle zakupić dołożyć grosza nabajer. a i ma xenony.A czy klime 2strefową można założyć.. 10tyś więcej kosztuje z bajerami ..jakieś 35-38tyś! ta którą ja znalazłem jest za 28tyś.
nowy29,
jak chcesz w miarę pewne autko to przeszukaj u nas dział giełda kilku kolegów sprzedaje swoje autka, może nie w takiej cenie jak Ty znalazłeś ale zapewniam że warto dołożyć te parę groszy, niż potem pluć sobie w brodę, a za te 28tyś to gdzieś widziałem jak jakiś człowieczek sprzedawał krajową O2 ale przebieg miała w granicach 250kkm, to łatwo sobie uzmysłowić ile maja te igły z zachodu jak na tym musi jeszcze handlarz zarobić.
nowy29 napisał/a:
koda z 2005roku homologacja na ciężarowe przebieg 152tyś
i jeżdził dziadek niemiec do kościoła a wogóle to 5 auto w rodzinie
I po takich wpisach aż się boję, co się będzie działo, jak ja kiedyś swoją będę puszczał? A może powinienem kręcić silnik do przodu, żeby nie było "jak należy"? To jaki przebieg powinien mieć taki samochód, żeby nie było wątpliwości?
I po takich wpisach aż się boję, co się będzie działo, jak ja kiedyś swoją będę puszczał? A może powinienem kręcić silnik do przodu, żeby nie było "jak należy"? To jaki przebieg powinien mieć taki samochód, żeby nie było wątpliwości?
Prawdziwy i do udowodnienia :idea: Tu chodzi jedynie o to, że handlarze nie mają skrupułów- z 500 tys. km zrobią 150-180 tys. km, bo na taką wartość przestawiła się bariera psychologiczna polskich klientów.
nowy29, przede wszystkim nie oszczędzaj grosza bo może się to źle skończyć. Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy 28 tys. PLN-ów to cena niska, średnia czy może wysoka. Jeśli za niska- nawet nie podchodź do auta bo śmierdzi na kilometr.
Z drugiej strony zastanawiam się jak można oczekiwać auta wybajerzonego (brakuje tylko wolnossących gumowych ust pod kierownicą) za mniej niż średnia rynkowa dla danego rocznika.
Zamieszczone przez nowy29
jade zobaczyć 0II z 1,9TDI 105 Mobil ma czujnik cofania podgrzewane siedzenie skóra kierownica natomiast brak dota,zwykła klima radio jakieś wąskie -ponoć orginał..skoda z 2005roku homologacja na ciężarowe przebieg 152tyśMyśle zakupić dołożyć grosza nabajer. a i ma xenony
Wygląda na doposażone Ambiente- czyli ok. 70 tysi w podstawie + fotele ok 6, xenony za 3= jakieś 80 kilka tysi nowa. Czy zatem 5 letnie zadbane i dobre auto normalny człowiek puści za 28 tysięcy :idea: :?:
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
a co wy na to?Pierwszy raz widze to malowanie niby orginał i za grosze tak sie może wydawać?!
a szukam do 36tysi ale coś w kombi byle nie golas!Tak sie zastanawiam żeby sprawdzić jedno autko te którym mówiłem kolega mówił już w temacie że licznik wstawiał już z maxi dotem ale w tamtym nadal mi brakuje klimy 2strefowej a na to już raczej nic sie nie poradzi
Andrev3 możesz mi wiecej coś napisać jak to zrobiłeś.!?
nowy29, kolor jak dla mnie fatalny, ale o gustach się nie rozmawia, wyposażenie jest fajne, widać ze niemieckie auto bo nie ma czujników parkowania z przodu a jest to ellegance i brak sprysków na reflektory. Nasze miały
W sumie jezeli jest z nim wszystko ok i Ci się podoba to jedź i ją zobacz, pojeździj, weź ze sobą kogoś z Vagiem i będziesz wiedział co w trawie piszczy
fernando napisał/a:
I po takich wpisach aż się boję, co się będzie działo, jak ja kiedyś swoją będę puszczał? A może powinienem kręcić silnik do przodu, żeby nie było "jak należy"? To jaki przebieg powinien mieć taki samochód, żeby nie było wątpliwości?
Prawdziwy i do udowodnienia :idea: Tu chodzi jedynie o to, że handlarze nie mają skrupułów- z 500 tys. km zrobią 150-180 tys. km, bo na taką wartość przestawiła się bariera psychologiczna polskich klientów.
Ale jak mam udowodnić przebieg? Mnie chodzi tylko o jedno: nie lubię, kiedy ktoś z góry przesądza, że licznik kręcony itd., a nawet nie wie nic o aucie, już nie mówiąc o tym, że go nie widział... Nawet jeśli 9/10 samochodów z małym przebiegiem na szafie to auta z kręconym licznikiem, to ludzie tak mówiący mogą skrzywdzić tą jedną osobę.
fernando, mowimy o autach sprowadzanych z zagranicy
nikt nie uwierzy, że niemiec kupil auto jako ciężarowe i w 5 lat przejechał 150 tys tomil, ma rację- przebieg musi być udokumentowany a nie z kosmosu
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Do wszystkich którzy chcą zakupić poczciwą skodzinę O2.
Od dłuższego czasu poszukuję jakiejś "zdrowej" pod względem stanu technicznego sztuki.
Rozważałem głównie w hatchbacku ale ich jest na rynku mało i kosztują sporo więcej niż w kombi. Jest ich więcej ale przeważnie ambiente i z 4 poduszkami.
Rozważałem limuzynę rocznik 2004 lub 2005 w elegance ale cena od 35 tyś i nie do końca 100% bezwypadkowa. Te bezwypadkowe to raczej 38 i 40 tyś i wyżej
Natomiast kombi 2006, 2007 ale tu ceny od 36 tyś. ale bardziej 39 i 40 tyś
W obu przypadkach przebiegi nie mniejsze jak 180 tyś ale raczej około 200 tyś km.
Nie ma co się łudzić inaczej będziemy płakać po zakupie
Ja natomiast miałem na auto około 35 tyś już po rejestracji.
Znalazłem sztukę która spełniła moje oczekiwania pod względem stanu technicznego niestety w kombi ambiente z klimatronikiem i 6 airbagami, parktronic tył z 2006 r. Przebieg udokumentowany 180 tyś. świeżo sprowadzona z niemiec zarejestrowana.
Tzw. kompromis.
Teraz mam pytanie,
Kto może mi za rozsądne pieniądze wykonać usługę:
1. wymiany licznika z maxi dot
2. zamontować manetki do obsługi kompa i tempomatu
3. kierownicy wielofunkcyjnej
4. Kierunkowskazów z podświetleniem na ziemię
oczywiście z zakodowaniem itp.
Chciałbym w ten sposób uzyskać wersję elegance.
Gdzie tanio kupić nowe oryginalne części niezbędne do tego co powyżej napisałem.
Oraz ostatnie pytania
1. Czy da się także zamontować do mojej ambiente kombi z 2006r. funkcję "coming home leaving home" ?
2. Czy da się zamontować halogeny z możliwoscią doświetlania zakretów z tak jak z modelu na 2008 r i czy to by zadziałalo ?
Wszystko co napisałeś da się zrobić, jednakże te modyfikacje tym bardziej na nowych oryginalnych częściach będą bardzo dużo kosztować. I tak:
1. Maxi Dot - części - 600 PLN, robocizna 150
2. Manetki - części od 300 do 500, robocizna 150
3. Kierownica multifunkcyjna - części 600 (skóra) + moduł 150 - 700, robocizna 0 - wymiana przy okazji manetek.
4. Lusterka - części 1000, nie wiem czy modułów nie trzeba zmieniać, robocizna 300, malowanie ... oops
5. Coming home można zakodować, leaving home = wymiana przedniej szyby na taką z czujnikiem deszczu + lusterko fotochrom
6. Halogeny - wymiana modułu 200 + kodowanie 150 (lub free jak znajdziesz kogoś w okolicy z VAGIEM).
Części tanio możesz kupić u gościa z Allegro "Taile2005", tylko musisz do niego zadzwonić a nie pisać maile bo nie odpisuje.
To tyle na podstawie mojego skromnego rozeznania w temacie.
Pewnie tak. Nie wiem, jakby kto chciał to taki mam i mogę się zamienić na taki bez Auto, bo nie potrzebuję z Auto, tylko nowy. U mnie coming home działa manualnie.
Wszystko co napisałeś da się zrobić, jednakże te modyfikacje tym bardziej na nowych oryginalnych częściach będą bardzo dużo kosztować. I tak:
1. Maxi Dot - części - 600 PLN, robocizna 150
2. Manetki - części od 300 do 500, robocizna 150
3. Kierownica multifunkcyjna - części 600 (skóra) + moduł 150 - 700, robocizna 0 - wymiana przy okazji manetek.
4. Lusterka - części 1000, nie wiem czy modułów nie trzeba zmieniać, robocizna 300, malowanie ... oops
5. Coming home można zakodować, leaving home = wymiana przedniej szyby na taką z czujnikiem deszczu + lusterko fotochrom
6. Halogeny - wymiana modułu 200 + kodowanie 150 (lub free jak znajdziesz kogoś w okolicy z VAGIEM).
Części tanio możesz kupić u gościa z Allegro "Taile2005", tylko musisz do niego zadzwonić a nie pisać maile bo nie odpisuje.
To tyle na podstawie mojego skromnego rozeznania w temacie.
No tak ale jak to jest z tymi modułami komfortu bo się pogubiłem.
To ile tych modułów musiałbym wymienić ?
1. moduł do tempo+trip komputer maxi-DOT+multifunkcyjna kierownica
2. moduł do funkcji leaving home+przednia szyba pod czujnik deszczu/zmierzchu+wewnętrzne lusterko fotochrom + włacznik świateł auto
3. moduł do obsługi świateł do jazdy dziennej +halogenów z doświetlaniem zakrętów
4. moduł do podświetlania otoczenia w lusterkach zewnetrznych. (czy może to jest ten sam co do w pkt.3 ?).(Chyba wystarczy zmienić same spody czyli kierunkowskazy lusterek z podświetleniem)
Czyli wynika że muszę zmienić 3 lub 4 moduły tak ?
A moduł do obsługi grzanych foteli(wymiana panela sterowania klimatronikiem+maty grzewcze) i szyb elektrycznych w tylnych drzwiach(panel sterujący+ mechanizm) oraz obsługi fabrycznych ksenonów i parktronika przód(tył mam),spryskiwaczy reflektrów? Da się przerobić moją O2 MY2006 na mega wypas elegance ?
Czy może jest to jeden highendowy moduł obsługujący wszystkie te funkcje ?
Komentarz