Mam zrobiony (po przywróceniu fabrycznych ustawień na pompie wtryskowej - wcześniej miałem 120KM i około 265Nm dzięki kosmicznemu zwiększeniu dawki wtrysku) chiptunning na w sumie na mniej-więcej takie same parametry (tylko nieco lepsza krzywa, nie robi sinej mgły po kilku sekundach w garazu i może pojedyncze koniki więcej) plus zostawiłem sobie margines regulacji dawki wtrysku przez VAG COM.
Ale nabrałem teraz nieco apetytu i przypomniała mi się kwestia wymiany wtrysków na 216... Pytanie - czy jest sens wymieniać je PO zrobieniu programu, czy trzeba będzie na nowo robić program? (i czy coś jeszcze ewentualnie? pompa chyba daje radę a o kwestii intercoolera wiem) No i ile powinno mi to dać? Ktoś wspominał 140KM i koło 300Nm...
Uprzedzając ewentualne ostrzeżenia: parę dni temu zrobiłem zawieszenie (B6 na przedzie, B4 z tyłu i wymiana WSZYSTKIEGO) i hamulców (przewody i co było zużyte) i muszę powiedzieć że działa ładnie - kotu życie uratowało a i sprzęgło oraz koło dwumasowe są nowiutkie (turbina zwykła z zaworem upustowym poi regeneracji).
Ale nabrałem teraz nieco apetytu i przypomniała mi się kwestia wymiany wtrysków na 216... Pytanie - czy jest sens wymieniać je PO zrobieniu programu, czy trzeba będzie na nowo robić program? (i czy coś jeszcze ewentualnie? pompa chyba daje radę a o kwestii intercoolera wiem) No i ile powinno mi to dać? Ktoś wspominał 140KM i koło 300Nm...
Uprzedzając ewentualne ostrzeżenia: parę dni temu zrobiłem zawieszenie (B6 na przedzie, B4 z tyłu i wymiana WSZYSTKIEGO) i hamulców (przewody i co było zużyte) i muszę powiedzieć że działa ładnie - kotu życie uratowało a i sprzęgło oraz koło dwumasowe są nowiutkie (turbina zwykła z zaworem upustowym poi regeneracji).
Komentarz