Tu prośba szczególnie dla posiadaczy TDI 90KM. Czy któryś z kolegów był by tak łaskawy i zapodał foty jak wygląda auto po zmianie turba na większe bo wiem ze tam trzeba małe przeróbki robić (kolektor, wydech etc). Jako że nie lubie rzeźby w aucie to wolałbym kupić turbo plug and play z 90. ALe ceny są chore bo kosztuja tyle co 110 czy 130. Co prawda moje turbo ma sie jeszcze dobrze ale chce miec awaryjne gdyby nagle sie wywaliło to nie chce szukać potem i kupić coś na szybko czy byle jakie. Dlatego prośba o foty musze przetrawić czy bedzie sie mod rzucał w oczy czy jest do zaakceptowania. Bo wiadomo że bede autko kiedyś sprzedawał i nie chce by wyglądało wiecie jak .. bo nie wiadomo co kupujący se pomyśli. :wink: Ktoś posiada owe foty ?
Oj braciki braciki szkoda słów na was hehe .. Wiem ze Ali bo tylko bym mu dał zrobić. No ale jak wspomniałem bardziej mi leży nie przerabianie bo tyle mocy "styknie" Jednak prosiłbym o fotki jak wygląda po przerobieniu bo może nie bedzie tak zle wyglądać wtedy bym szukal turbawki innej
Dzięki Purchawa, Troche mi sie rozjaśnilo w tym temacie.
Wygląda na to ze kupując turbawke nową większą z kolektorem to w sumie nie ma rzeźby bo sie zamienia tylko turbawki i robi pierwszy odcinek wydechu. Czy turbawki od 110 i 130 tak jak w aARL-u sterowane są podcisnieniowo ? czy tylko ARL- taki jest. Bo jak nie to by odpadała zabawa z zaworem podcisnienia i zbiornikiem podcisnienia. I wychodzilo by na to że zmiana turba + 1 odcinek to by było nie głupie :szeroki_usmiech
Dzięki Jackal, w takim układzie albo kupić awaryjnie 90-tke w dobrej cenie albo 130-stke bo 110 to szkoda zabawy skoro ten sam zabieg trzeba robić to juz warto miec mocniejszą turbawe.
A turbawkę to szukać trzeba taką z kolektorem i tu pytanie wszystkie VAG-owe maja taki sam kolektor chodzi tu o te 110-tki i 130-tki. czy to znów nie wszytkie 130-tki czy 110-tki podejdą .. ? :?
Komentarz