Kolejny post z tymi wtryskami.
Finalnie chciałem poznać opinie.
Mam teraz wtryski 230 Fratelli i turbo Arl. Fajnie to się czyta ale wóz dymi przy odpalaniu i turbo się przycina - nie oddaje mocy i momentu jak bym chciał błedów nie ma . Moc ok 170 kM. Teraz pytanie na jakie wtryski zminić ,żeby było jak najmniej dymu czy lepiej 216 i zminiejszyć moc ,która i tak jest słabo oddawana. Czy lepiej 230 i i zmniejszyć moc również programem?
Teraz sprawa na później jak bym sobie dalej nie poradził z ARL. Czy mając wtryski 230 i wracjąc do starej sprężarki
z ASV będzie bardziej optymalne spalanie pliwa niż na 216 i mniej dymu ?
Finalnie chciałem poznać opinie.
Mam teraz wtryski 230 Fratelli i turbo Arl. Fajnie to się czyta ale wóz dymi przy odpalaniu i turbo się przycina - nie oddaje mocy i momentu jak bym chciał błedów nie ma . Moc ok 170 kM. Teraz pytanie na jakie wtryski zminić ,żeby było jak najmniej dymu czy lepiej 216 i zminiejszyć moc ,która i tak jest słabo oddawana. Czy lepiej 230 i i zmniejszyć moc również programem?
Teraz sprawa na później jak bym sobie dalej nie poradził z ARL. Czy mając wtryski 230 i wracjąc do starej sprężarki
z ASV będzie bardziej optymalne spalanie pliwa niż na 216 i mniej dymu ?
Komentarz