Problem z Vagiem rozwiązany
Linie K i zasilanie udało mi się znaleźć tak jak pisałem wcześniej, tzn. mierząc napięcia. Szukanie linii L to już poszło metodą prób i błędów, ale jakoś się udało.
Dodatkowo musiałem zmienić ustawienia protokołu w VAG-COM. Na takich nastawach zadziało:
- Start bound - 9600
- BLk int - 25
- char int - 0
sew1981 , poprzedni właściciel nic nie ukrywał, raczej miał nerwice, że mu furę ukradną, bo komp to tylko jeden z bardzo wielu jego pomysłów. Poza tym samochód kupiony był już jakieś 1,5 roku temu i jeździł idealnie, a kompem nikt się poprostu przez ten czas nie zainteresował.
Co to odczytów to był jeden błąd dotyczący nie prawidłowej pracy jednego z cylindrów. Najprawdopodobniej tak jak pisał german81 cewka się sypneła.
Linie K i zasilanie udało mi się znaleźć tak jak pisałem wcześniej, tzn. mierząc napięcia. Szukanie linii L to już poszło metodą prób i błędów, ale jakoś się udało.
Dodatkowo musiałem zmienić ustawienia protokołu w VAG-COM. Na takich nastawach zadziało:
- Start bound - 9600
- BLk int - 25
- char int - 0
sew1981 , poprzedni właściciel nic nie ukrywał, raczej miał nerwice, że mu furę ukradną, bo komp to tylko jeden z bardzo wielu jego pomysłów. Poza tym samochód kupiony był już jakieś 1,5 roku temu i jeździł idealnie, a kompem nikt się poprostu przez ten czas nie zainteresował.
Co to odczytów to był jeden błąd dotyczący nie prawidłowej pracy jednego z cylindrów. Najprawdopodobniej tak jak pisał german81 cewka się sypneła.
Komentarz