wojtass86, z regenerowanym to różnie bywa, jest większe ryzyko że znowu padnie
zależy gdzie będzie robione
kąt wtrysku powinno się i tak co jakiś czas sprawdzić
po takiej przygodzie tym bardziej
przez kompa coś tam sprawdzić np ciśnienie doładowania ipt
ale ja bym się w to nie bawił, zwłaszcza że ewidentnie samochód dymił i wskoczył na obroty z tego co piszesz
nic tylko się cieszyć że kierownik kumaty i silnik cały
a dał się zgasić normalnie czy strzał był :?:
jaki kod silnika :?:
[ Dodano: Czw 17 Lut, 11 00:27 ]
zależy gdzie będzie robione
kąt wtrysku powinno się i tak co jakiś czas sprawdzić
po takiej przygodzie tym bardziej
przez kompa coś tam sprawdzić np ciśnienie doładowania ipt
ale ja bym się w to nie bawił, zwłaszcza że ewidentnie samochód dymił i wskoczył na obroty z tego co piszesz
nic tylko się cieszyć że kierownik kumaty i silnik cały
a dał się zgasić normalnie czy strzał był :?:
jaki kod silnika :?:
[ Dodano: Czw 17 Lut, 11 00:27 ]
Komentarz