parametry MONROE Reflex, SACHS, BILSTEIN

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mariusz.Wolanin
    Classic
    • 2007
    • 5

    parametry MONROE Reflex, SACHS, BILSTEIN

    expat, Oj kolego ma 90kkm na ori tarczach i nie dolega im NIC. Ojciec ma 23kkm w nowej i po tarczach i klockach nawet nie widac, zeby sie dobrze dotarly.

    A jak kolega hamowal, to wlaczyl sie ABS czy nie :?: Sucho bylo :?:

    Co do ABS-u i hamulcow. Podal bym Ci lepszy przyklad Laguna II stan pod gorke wyrzuc bieg i sprobuj utrzymac na hamulcu samochod przed zapaleniem. Bedziesz sie musial zaprzec dobrze w fotelu i na 100% wszystko dzialalo.

    A co Octy, a kiego wala trzymac ten hebel przez tyle czasu wcisniety. Zapalasz i jedziesz, a nie dusisz hamulec :|
    Pozdrawiam
  • RR67
    Classic
    • 2006
    • 18

    #2
    parametry MONROE Reflex, SACHS, BILSTEIN

    witam!
    Jakie amortyzatory kupić, lubię dosyć twardo jak kupiłem moją Oktawię 1,9 tdi (nówkę) to nawet równowaga pomiędzy twardością i komfortem był dla mnie O.K. Układ kierowniczy był bardzo precyzyjny, a teraz kręcenie kierownicą to ja mieszanie łyżką w budyniu auto ma 135000km no czas wymienić zawieszenie. W tej chwili nic w zawieszeniu nie puka i boję się tą wymianą pogorszyć sprawę.
    myślę o:
    MONROE Reflex - kolega bardzo chwali, (inni mówą, że awaryjne)
    SACHS – to podono te same co fabrycze
    BILSTEIN – w każdym sklepie je wciskają jako najlepsze.
    Tą wymianą mam zamiar poprawić również precyzyjność układu kierowniczego.
    Pozdrawiam wszystkich!

    Komentarz

    • Nexus6
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4847
      • Volkswagen

      #3
      po 165 kkm wymieniłem "fabryke" na Bilsteina B8 - absolutnie brak porównania,
      autko prowadzi sie idealnie :diabelski_usmiech

      btw za precyzje prowadzenia to odpowiadają elementy gumowe (silentbloki) w wahaczu i na stabilizatorze

      powerflex RULEZZZ :diabelski_usmiech
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz

      • RR67
        Classic
        • 2006
        • 18

        #4
        tak też zrbię wymienię również silenbloki, ja mógłbyśopisać co znacy idealnie, czy jest twadsze, pewniej trzyma się w zakrętach, czy może mięko wchodzi w zakręty. Jesze jedno czy pamiętasz jak prowadziło się toje auto jak było nowe bo do tego chciał bym porónywać.

        Komentarz

        • autorus
          Rider
          • 2004
          • 508

          #5
          Ja się zastanawiam czy b6 czy b8 ale te drugie to już bardzo twarde, tak mówią.

          Autorus
          http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
          Budowa mojego domku MURATORZE

          ----------------------------------------------------
          Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

          Komentarz

          • RR67
            Classic
            • 2006
            • 18

            #6
            do autorusa
            jak wyciągnołeś te 163koniki ja mam chptronic analogowy ale muszę go ciąge doregulowywać i myślę o wymianie programu wyciągnąć z mojej tdi 110km na jakieś 135km, ale zastanawiam się jaka jest za to rozsądna cena i ukogo robić żeby program nie zamęczył silnika. Może coś polecisz.

            Komentarz

            • aldam
              L&K
              • 2006
              • 1036

              #7
              Zamieszczone przez RR67
              do autorusa
              jak wyciągnołeś te 163koniki ja mam chptronic analogowy ale muszę go ciąge doregulowywać i myślę o wymianie programu wyciągnąć z mojej tdi 110km na jakieś 135km, ale zastanawiam się jaka jest za to rozsądna cena i ukogo robić żeby program nie zamęczył silnika. Może coś polecisz.
              Z twojego podpisu wynika, że masz silnik ASZ czyli 130KM seryjnie.

              Co do programu to większość poleca MASTERSA. Sam nie korzystałem ale wszystko przedemną :diabelski_usmiech
              Audi A4 1.8TFSI

              Komentarz

              • RR67
                Classic
                • 2006
                • 18

                #8
                to ASZ to pomyłka poprostu nie wiedziałem co wybrać ma fabrycznie 110 km.
                Kto to jest Masters.

                Komentarz

                • Nexus6
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4847
                  • Volkswagen

                  #9
                  RR67, to wybierz AHF lub ASV (zależy od rocznika), poza tym box to zło :evil:
                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                  Komentarz

                  • Tymon
                    RS
                    • 2004
                    • 2970

                    #10
                    Zamieszczone przez RR67
                    Kto to jest Masters
                    Taki chopek co programuje furki :wink:
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz

                    • RR67
                      Classic
                      • 2006
                      • 18

                      #11
                      może jakieś konkrety

                      Komentarz

                      • Qulek
                        RS
                        • 2005
                        • 1630
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez RR67
                        może jakieś konkrety
                        Kliknij w banner nad forum i będziesz wszystko wiedział 8)
                        BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                        Było O1 jest O3

                        Komentarz

                        • Arek
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 3143

                          #13
                          http://www.tdi-tuning.pl/ jakbys nieznalazl to jest ten adres
                          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                          Komentarz

                          • RR67
                            Classic
                            • 2006
                            • 18

                            #14
                            znalazłem, ciekawe ile to u nigo koszyuje, juto zadzwonię.
                            Dyskusję rozpoczołem od amorków, już trochę poczytałem i myślę o bilstein B6 ale mam trochę obawy czy nie będą zbyt twarde, dodam że fabryczne jak były nowe to mi pasowały mogły być odrobinę twardsze ale jak przesiadłem się z hondy cyvic 1,4i to skoda prowadzła się rewelacyjne.

                            Komentarz

                            • Zoltar
                              Rider
                              • 2005
                              • 722

                              #15
                              Monroe omijaj, bo reklamacji jest bardzo dużo.

                              Prywatnie polecam KYB
                              www.soft-car.pl
                              www.chiptuning-gdansk.pl


                              - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                              - Wyłączanie DPF
                              - Hamownia Obciążeniowa

                              Komentarz

                              • RR67
                                Classic
                                • 2006
                                • 18

                                #16
                                KYB odpada myślę o BILSTEINACH ale jeszcze nie wim jaki model, mam chęć na B6 ale boję się, że będą zbyt twarde. Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości, jak one mają się do montowabych fabrycznie.

                                Komentarz

                                • Nexus6
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4847
                                  • Volkswagen

                                  #17
                                  Zamieszczone przez RR67
                                  ... mam chęć na B6 ale boję się, że będą zbyt twarde. ...
                                  ciekawe skąd takie opinie :diabelski_usmiech

                                  poza tym o twardości zawieszenia nie decyduje sam amortyzator
                                  tylko cały zestaw elementów - amortyzator, sprężyny, elementy gumowe w zawieszeniu

                                  przy fabrycznych gumach w zawieszeniu i "gumowatych" sprężynach sam amortyzator nie usztywni Ci zawieszenia
                                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                  Komentarz

                                  • misiekwaw
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7715
                                    • Ford

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Nexus6
                                    przy fabrycznych gumach w zawieszeniu i "gumowatych" sprężynach sam amortyzator nie usztywni Ci zawieszenia
                                    usztywni :!: napewno nie tak jak komplet amory, springi i elementy gumowe, ale usztywni :P wiem cos o tym :zlosnik:
                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                    http://www.disi-tune.pl
                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                    Był WRX
                                    Była Octa

                                    Komentarz

                                    • RR67
                                      Classic
                                      • 2006
                                      • 18

                                      #19
                                      witam!
                                      dzięki za zainteresowanie, zdaję sobie sprawę, że same amory to nie wszystko, ale mechanicy zdecydowanie odradzają mi wymianę (na raze) silenbloków, mówią, że z tymi ze sklepu nawet najdroższymi jakie mogę kupić po 10000 km będę miał tak samo. Niewiem jak się do tego ustosunkować, kiedyś w innym samochodzie wymieniłem same amory i wyczułem znaczną poprawę amortyzowania ale efekt mieszania łyżką w budyniu pozostał. Na pewno wymiana sylenbloków pomogła by ale na jak długo, a może wiecie jakiej marki te silenbloki są najlepsze i dadzą gwarancję na co najmniej 60 000km przebiegu.

                                      Komentarz

                                      • Nexus6
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 4847
                                        • Volkswagen

                                        #20
                                        PowerFlex :diabelski_usmiech :!: :?: :!:
                                        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                        Komentarz

                                        • bendi
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 465

                                          #21
                                          Zamieszczone przez RR67
                                          mam chęć na B6 ale boję się, że będą zbyt twarde
                                          to się nie bój, ja sobie chwalę. Tak się przyzwyczaiłem, że mam wrażenie że jeżdżę na serii......... tylko jakoś przytrzeć spodem nie mogę :roll: .
                                          Outlander
                                          była OII 4x4 BMM
                                          już nie ma Octa ASZ super fajna była

                                          Komentarz

                                          • RR67
                                            Classic
                                            • 2006
                                            • 18

                                            #22
                                            a jak na dziurach da się znieść i jak myślisz pasażerowie nie będą zbytnoio nażekali

                                            [ Dodano: Wto 11 Kwi, 06 18:14 ]
                                            gdzie mogę kupić BILSTEIN B6 i jakie ceny za nie są rozsądne, w sklepie w min miasteczku za komplet 4 sztki życzą sobie 2500,00 zł.
                                            Zaczynam mieć na nie chęć.

                                            Komentarz

                                            • bendi
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 465

                                              #23
                                              Zamieszczone przez RR67
                                              a jak na dziurach da się znieść i jak myślisz pasażerowie nie będą zbytnoio nażekali
                                              żona i dzieciaki nie zgaszały zastrzeżeń

                                              Zamieszczone przez RR67
                                              gdzie mogę kupić BILSTEIN B6 i jakie ceny za nie są rozsądne, w sklepie w min miasteczku za komplet 4 sztki życzą sobie 2500,00 zł.
                                              Zaczynam mieć na nie chęć.
                                              ja dałem 1520 zł za kpl. więc można taniej, spytaj Nexusa
                                              Outlander
                                              była OII 4x4 BMM
                                              już nie ma Octa ASZ super fajna była

                                              Komentarz

                                              • RR67
                                                Classic
                                                • 2006
                                                • 18

                                                #24
                                                Neksusa? kto to jest i jak go szukać

                                                Komentarz

                                                • Qulek
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 1630
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                  #25
                                                  RR67, uzytkownik Nexus6 pisal pare postów wyżej ... :P :diabelski_usmiech
                                                  BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                                                  Było O1 jest O3

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...