Jakoś nie potrafię się doczytać, jak znalazłeś gdzie to napisał to zacytuj oszczędzsz mi szukania (trudno śledzić całe forum).
parametry MONROE Reflex, SACHS, BILSTEIN
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Nexus6
przy fabrycznych gumach w zawieszeniu i "gumowatych" sprężynach sam amortyzator nie usztywni Ci zawieszenia
a od kiedy powerflex usztywnia zawieszenie? :P
jezeli jezdziłeś na seryjnych i było ci dobrze :szeroki_usmiech to odpusć sobie b6 i b8...nie bedziesz zadowolony..moze raczej pójsc w strone b4 + jakieś minimalnie niższe twardsze sprezynki?...podobno jest juz b4 do obnizanego zawieszenia..... :idea:
co do powerflexa to sprawdził bym jeszcze ceny JC-auto..w zeszłym roku mieli całkiem dobre i towar od ręki.......ale nie wiem jak jest teraz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁZamieszczone przez Nexus6
przy fabrycznych gumach w zawieszeniu i "gumowatych" sprężynach sam amortyzator nie usztywni Ci zawieszenia
a od kiedy powerflex usztywnia zawieszenie? :PWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
:szeroki_usmiech ..załóż powerflexa do seryjnego miekkiego zawieszenia i powiedz mi czy stało sie sztywne..... :wink: ..powerflex jak kto gdzies juz trafnie zauwazyleś poprawia np precyzje układu kierowniczego i co za tym idzie poprawia prezycję prowadzenia całego autka...ale nie usztywnia zawieszenia w dosłownym tego słowa :szeroki_usmiech znaczeniu.
a co do kombinacji twardy amor i kupowata seryjna sprezynka to mialem okazje kiedys jechac lanosem z hardcorowo zestrojoną B6-tką i seryjnymi springami.....i było twardo......naprawdę bardzo twardo :wink:
Komentarz
-
Komentarz