parametry MONROE Reflex, SACHS, BILSTEIN

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RR67
    Classic
    • 2006
    • 18

    #26
    Jakoś nie potrafię się doczytać, jak znalazłeś gdzie to napisał to zacytuj oszczędzsz mi szukania (trudno śledzić całe forum).

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #27
      Uzytkownik Nexus6 ,wyslij do niego wiadomosc prywatna co cie interesuje ,a on ci zaoferuje ceny na te przedmioty (z faktura itp).
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • Qulek
        RS
        • 2005
        • 1630
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #28
        RR67, Użytkownik Nexus6 napisał swoj post pare postów wyżej..

        Zamieszczone przez Nexus6
        PowerFlex :diabelski_usmiech :!: :?: :!:
        I do niego trzeba sie zgłosić.. no jaśniej już nie potrafie wytłumaczyć..
        BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

        Było O1 jest O3

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #29
          Zamieszczone przez Nexus6

          przy fabrycznych gumach w zawieszeniu i "gumowatych" sprężynach sam amortyzator nie usztywni Ci zawieszenia
          :lol:

          a od kiedy powerflex usztywnia zawieszenie? :P

          jezeli jezdziłeś na seryjnych i było ci dobrze :szeroki_usmiech to odpusć sobie b6 i b8...nie bedziesz zadowolony..moze raczej pójsc w strone b4 + jakieś minimalnie niższe twardsze sprezynki?...podobno jest juz b4 do obnizanego zawieszenia..... :idea:

          co do powerflexa to sprawdził bym jeszcze ceny JC-auto..w zeszłym roku mieli całkiem dobre i towar od ręki.......ale nie wiem jak jest teraz

          Komentarz

          • Nexus6
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4847
            • Volkswagen

            #30
            Zamieszczone przez
            Zamieszczone przez Nexus6

            przy fabrycznych gumach w zawieszeniu i "gumowatych" sprężynach sam amortyzator nie usztywni Ci zawieszenia
            :lol:

            a od kiedy powerflex usztywnia zawieszenie? :P
            od momentu kiedy jest jednym z elementów/materiałów tam "pracujących" :diabelski_usmiech
            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

            Komentarz

            • EŁ
              L&K
              • 2004
              • 1168
              • Octavia III (5E3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #31
              :szeroki_usmiech ..załóż powerflexa do seryjnego miekkiego zawieszenia i powiedz mi czy stało sie sztywne..... :wink: ..powerflex jak kto gdzies juz trafnie zauwazyleś poprawia np precyzje układu kierowniczego i co za tym idzie poprawia prezycję prowadzenia całego autka...ale nie usztywnia zawieszenia w dosłownym tego słowa :szeroki_usmiech znaczeniu.

              a co do kombinacji twardy amor i kupowata seryjna sprezynka to mialem okazje kiedys jechac lanosem z hardcorowo zestrojoną B6-tką i seryjnymi springami.....i było twardo......naprawdę bardzo twardo :wink:

              Komentarz

              • Nexus6
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4847
                • Volkswagen

                #32
                , przeczytaj mojego posta z początku tej strony, zamiast wybiórczo cytować :diabelski_usmiech
                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                Komentarz

                Pracuję...