Zamieszczone przez sew1981
[O1] ALH Co zrobic aby dojsc do 180-190 KM ?
Zwiń
X
-
[O1] ALH Co zrobic aby dojsc do 180-190 KM ?
Witam
Jako ze powoli nadchodzi znudzenie moca (to co w podpisie) planuje ja troche zwiekszyc, wlasnie w tej chwili mam zakladanego jednomasa ( kolo zamachowe 1z + sprzeglo od g60) wiec wkoncu moge dowalic troche do pieca :diabelski_usmiech
Co byscie polecali zrobic by dojsc do tych 180 - 190 KM ? Z tego co przegladalem nie ktore wykresy na forum widzialem ze konieczne Turbo od ARL, i wydajniejsze wtryski, znalazlem nawet wykres leona ktory na turbo od arl + wtryskach 230 mial powyzej 190KM. W tej chwili mam zalozone 216 + chip. I jeszcze pare pytan, na co bede musial uwazac przy takiej mocy, czy fmic moge zalozyc dopiero na lato czy juz teraz by sie przydal ? Kazda rzeczowa opinia mi sie przydaJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
-
-
Ja bym zrobił wszystko za jednym zamachem (tj. turbo ARL+230+FMIC), żeby nie trzeba było dwa razy stroić. No i zbierałbym na dół silnika z ASZ lub ARL, bo przy 190KM to wcześniej czy później tamtędy wybiegną konie i NmJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
co masz na mysli mowiac zbieralbym na dol silnika z asz lub arl? fajnie jakbys zarzucil jakims linkiem zeby troche wiecej wiedzy wpadlo.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Po prostu takie moce, to jest już dużo dla tego silnika. W temacie coś o tym jest. Wymianę robisz albo prewencyjnie, albo czekasz aż się wysraJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekgwkolo zamachowe 1z + sprzeglo od g60
Juz przy tej mocy, ktora masz zaczalbym od FMICa bo przyjdzie upal i bedzie zmula.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
sachs, juz zalozone, smiga zajefajnie, jak maselko, i zero drgan
jaki mniej wiecej jest koszt zalozenia fmicu ? czy moge kupic np. taki z allegro za 399 zl + orurowanie ? czy najlepiej od jakiegos auta ?Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Problemem zaczyna byc uszczelka pod glowica. Wogule ASV/AGR/ALH maja taki mostek na 2gim cyl i napewno sie odezwie szybciej na takich nastawach niz na serii
No ale wymieniamy uszczelke i spokuj
Sam motor 200KM przezyje a i tak tyle zrobic na turbo od ARL to prawie nie wykonalne. Na moje uzbieraj na dobra pompe 11, FMICa, Turbo ARL i wtryski 230.
Do tego poluznimy wydech poprawi sie dolot i okolice 190KM/390Nm sa realne.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez adaśJa bym zrobił wszystko za jednym zamachem (tj. turbo ARL+230+FMIC), żeby nie trzeba było dwa razy stroić. No i zbierałbym na dół silnika z ASZ lub ARL, bo przy 190KM to wcześniej czy później tamtędy wybiegną konie i Nm
Komentarz
-
Do 190KM droga jest przetarta i nie ma co sobie zawracać głowy wymyślaniem koła od nowa - turbo ARL, FMIC, wtryski 230, pompa 11, dolot od ARL-aJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Dobra czyli narazie bede celowac w okolice 165-170KM, bo widze ze jednak troche wydatkow jest na wiecej konikow :diabelski_usmiech Czy na turbo od 130 (asz) jestem wstanie dojsc do 165 - 170 ? Potem najwyzej sprzedam wtryski i turbo i zaczna sie grubsze mody :diabelski_usmiechJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
radekgw, Najlepiej zapytaj dobrygrzeswawa jak dojść w tym silniku do takiej mocy.Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
-
heh DGW pewnie juz zapomnial jak do takich malych mocy sie dochodzi :twisted:Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekgwheh DGW pewnie juz zapomnial jak do takich malych mocy sie dochodzi :twisted:Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
-
Czy różnica w kosztach nabycia wtrysków 216 a 230 jest na tyle duża, że ma sens wybór tańszych ? Zakładam, że jedne i drugie wystarczają do oczekiwań a 230 jedynie "na zaś" by były.
Do 170KM seryjna pompa chyba da radę jak jest w dobrym stanie ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
radekgw,
Na turbo od ASZ jest szansa żeby dojść pod 170KM, ale przy końcówkach 230. Przy okazji robienia turbo, pomyśl o FMIC, bo jak zrobi się cieplej to ta mała piczka, którą teraz masz, się zagotuje. Jeżeli planujesz modzić dalej, to FMIC będzie niezbędny.
Jak będziesz miał turbo ASZ, FMIC i końcówki 230, to już będzie max jaki pompa 10 pociągnie.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerCzy różnica w kosztach nabycia wtrysków 216 a 230 jest na tyle duża, że ma sens wybór tańszych ? Zakładam, że jedne i drugie wystarczają do oczekiwań a 230 jedynie "na zaś" by były.
Do 170KM seryjna pompa chyba da radę jak jest w dobrym stanie ?
adas - czytalem ze 216 wyttrzymuja wlasnie do 170 KM, prawdpodobnie zrobie tak ze teraz zaloze fmic + turbo od asz, a za jakies 3 - 4 miesiace nastapia grubsze mody.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zależy też w jakim stanie są wtryski pierwotne - bo jezeli padnięte, to lepiej brać końcówki Bosch'a 216 z zestawem naprawczym za circa 250 zł/szt. Jeżeli zdrowe, to lepiej dołożyć i brać 230 Bosio, żeby dwa razy nie trzeba było robić.
[ Dodano: Czw 30 Wrz, 10 12:40 ]
czytalem ze 216 wyttrzymuja wlasnie do 170 KM, prawdpodobnie zrobie tak ze teraz zaloze fmic + turbo od aszJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
A po co tak krążyć. Nie lepiej od razu kupić turbo z ARLa, czy tam BRD lub GT22. Coś na forum streereacing czytałem, że być może podchodzi też turbo od silnika CAHA (?) to chyba turbo od 170 TDI w Audi.
216 dadzą ci rade do 170 może więcej, pompa, zależy jaki masz przebieg i w jakim jest stanie. U _tm" na 10 było 180 u mnie jest 165 i to raczej taka norma. Fmic min od Iveco, ale do 190KM może być już za mały, więc też lepiej coś większego. No chyba, ze zrobisz sobie sam orurowanie, bo inaczej to za FMIC od 1500 - 2000zł musisz liczyć.
Poza tym tematów traktujących o tym jest masa na forum. Wystarczy poszukać.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Udesky oczywiscie ze lepiej od razu wszystko zrobic, ale niestety jest tez kupa innych wydatkow, a obecny setup juz mnie nudzi i potrzebuje chociaz troche wiecej dawki zabawy.
giiiiiienek - narazie daje rade, jak zobacze ze juz bedzie ciezko to wymienie
W takim razie dalej zaglebiam sie w lektureJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekgwniestety jest tez kupa innych wydatkowW Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Udesky, teraz chcialem kupic jedynie turbo od asz, bo z tego co widze to fmic tez kosztuje, a upaly juz mijaja, a potem zalozyc turbo od arl + 230 + fmic, wiec dla mnie to jest spora roznica.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
Komentarz