Witam. Potrafi ktoś polecić jakąś osłonę do O1? Kupiłem jakiś czas temu w ASO zamiennik ale pod wpływem ciepła od silnika osłona odkształciła się u urwałem ją na krawężniku. Za pomoc z góry dzięki
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Osłona pod silnik 1.8T
Zwiń
X
-
Tylko metalowa pełna jako spód pod silnik i plastiki na boki.
Osłona silnika dolna Metalowa Skoda Octavia I z silnikiem diesla i benzynowym - SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia
Poszukaj może na allegro ja kiedyś kupowałem od jakiejś firmy z Bydgoszczy.
-
Zamieszczone przez freestyler Zobacz wpis
Wszystkie one wg mnie z jednego towaru i tłoczni wychodzą. Brać więc gdzie taniej. W komplecie masz nitonakretki, śruby, stopki na podłużnice, podkładki i gumy do sanek.
Do montażu najlepiej mieć kanał lub podnośnik kolumnowy. Można też zainstalować bez nitonakretek jeśli nie masz specjalnej zacisk arki ale jest trochę gimnastyki.
W ubiegłym roku najechałem na leżącą dużą sarnę, była noc i jechałem dużo za szybko, w momencie najazdu dohamowałem do około 80-90 km/h, spód był cały do mycia ale osłona wytrzymała. Poszły te boczne plastikowe a blaszana zachowała się sprężyście nawet się nie zdeformowała.
Kilka razy krawężniki przy zjazdach też zaliczyła.
Warto to mieć wtedy można oszczędzić miedź.
Komentarz
-
Tak chodzi o takie urządzenie do zaciskania nitonakrętek.
Ale polecam taką z podejściem pionowym. Jest bardziej uniwersalna jeśli chodzi o podejście i ma dość długie dźwignie ramion co ułatwia zaciskanie. Do zaciśniecia nitonakrętek w podłużnicy właśnie pionowa będzie odpowiednia bo masz ramiona skierowane w dół. I o ile dobrze pamiętam nitonakretki są w rozmiarze M10 a ta co podałeś link zaciska tylko do M8.
Link
Ja mam identyczną firma "geko" cokolwiek to znaczy. Spisuje się póki co ok, ma już kilkadziesiąt M8, kilkanaście M10 na koncie i działa ok.
A i jeszcze taka uwaga jak zaciskam nitonakrętki w otworze to smaruje ją sobie smarem po zewnątrz żeby nie prowokować korozji na styku z blachą, wiadomo przy mechanicznym zaciskaniu gdzieś tam lakier może odprysnąć, śruba-gwint też na smar to się zawsze "zwraca" po latach.
Zresztą osłonę i tak do wymiany oleju trzeba demontować.Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
Komentarz
Komentarz