Niepopadajmy w jakies paranoje,2-3k dawania w palnik chyba zaraz nie wykonczy tych motorow,to by o nich dobrze swiadczylo.
1.8tsi-Rs.Co wybrac?
Zwiń
X
-
Zanim kupiłam O2 szukałam różnych aut dodam że w ON a nie benzynie.
Jak wsiadałam na jeździe próbnej i czekałam z włączonym silnikiem to panowie z salonów dziwnie się na mnie patrzyli i pytali czemu nie jedziemy. Mówiłam że czekam aż się trochę silnik rozgrzeje z uwagi na turbinę to zawsze słyszałam że możemy to sobie odpuścić.
Rozumiem, że gdyby wszyscy z którymi jeżdżą czekali przed i po jeździe to ich praca trwałaby znacznie dłużej.
Poza tym ja zawsze dbam o auta. Zanim odebrałam O2 jeździłam zastępczą fabią ( bo odbiór się opóźniał ) i jakoś nie katowałam jej po krawężnikach i dziurach. Może jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę.AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)

Komentarz
-
-
RSka to RSka,nieda sie jej nieodroznic od innych wersji silnikowych,a tu niepozorne 1.8tsi i np 220KM :diabelski_usmiechZamieszczone przez tomekRSka na 250 pewnie równieżZamieszczone przez paweł2Swoja droga,taka Octa 1.8tsi,zrobiona na 220KM o seryjnym wygladzie musi nie jednego zaskoczyc. :diabelski_usmiech
Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
kolego tylko ersa nie robi sia na 250 tlko np 320Zamieszczone przez paweł2RSka to RSka,nieda sie jej nieodroznic od innych wersji silnikowych,a tu niepozorne 1.8tsi i np 220KM :diabelski_usmiechZamieszczone przez tomekRSka na 250 pewnie równieżZamieszczone przez paweł2Swoja droga,taka Octa 1.8tsi,zrobiona na 220KM o seryjnym wygladzie musi nie jednego zaskoczyc. :diabelski_usmiech
i wtedy jest zaskoczenie :szeroki_usmiech
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
JanuszB -
co w tym dziwnego?Zamieszczone przez JanuszB320 :?: :shock: :shock:
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
kross12
No ale nie samym programemZamieszczone przez piramidaco w tym dziwnego?Zamieszczone przez JanuszB320 :?: :shock: :shock:
http://compsport.pl/tfsi2_0.php
Komentarz
-
tak wiem ale jak ktos juz zaczyna zabawe z tjuningiem to rzadko poostaje w strefie samego chiptuningu :szeroki_usmiech pewnie mając ersa to sam bym cos wiecej zmodził niz sam chipZamieszczone przez kross12No ale nie samym programemZamieszczone przez piramidaco w tym dziwnego?Zamieszczone przez JanuszB320 :?: :shock: :shock:
http://compsport.pl/tfsi2_0.php
210-220km w 1.8 TSI osiągniemy tylko chipsem, natomiast w 2.0 TSI po programie mamy 240-250km
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
JanuszB -
W nowych motorach tsi 211KM,np w Audi jest system Velwelift,czyli zmienne sterowanie zaworami w celu poprawy napelnianii maksymalizacji momentu.Ten motor raczej nie jest wkladany doRS-a.I podobno jest trudniej o takie moce jak w wersjach 200-konnych.Zamieszczone przez JanuszBAle tam jest silnik TFSI, a w nowych RS jest TSI, czy ten TSI też ma taki potencjał?Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Zgadza sie,widzialem juz kiedys te wyniki,naprawde super.Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
a dlaczego tak sądzisz ? wsadza graty od S3 (IC, turbo, wytryski + wydech) i po programie ma około 320KMZamieszczone przez paweł2Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.
tu masz stare 1.8T http://compsport.pl/1_8T.php
a tu nowe 2.0TFSI http://compsport.pl/tfsi2_0.php
sama wymiana gratów jest taka sama, tylko inna kolejność , więc w czym tu ta trudność ?O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Ano w tym ze seryjny motor 211KM,ma wlasnie zmienne fazy rozrzadu,sterowanie zaworami itp,i w tym jest wlasnie ten problem,ale mowie tu podkreslam o grubych mocach.Najlepiej niech sie wypowiedza tunerzy.Zamieszczone przez lorua dlaczego tak sądzisz ? wsadza graty od S3 (IC, turbo, wytryski + wydech) i po programie ma około 320KMZamieszczone przez paweł2Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.
tu masz stare 1.8T http://compsport.pl/1_8T.php
a tu nowe 2.0TFSI http://compsport.pl/tfsi2_0.php
sama wymiana gratów jest taka sama, tylko inna kolejność , więc w czym tu ta trudność ?Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
:roll:Zamieszczone przez paweł2Ano w tym ze seryjny motor 211KM,ma wlasnie zmienne fazy rozrzadu,sterowanie zaworami itp,i w tym jest wlasnie ten problem,ale mowie tu podkreslam o grubych mocach.Najlepiej niech sie wypowiedza tunerzy.Zamieszczone przez lorua dlaczego tak sądzisz ? wsadza graty od S3 (IC, turbo, wytryski + wydech) i po programie ma około 320KMZamieszczone przez paweł2Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.
tu masz stare 1.8T http://compsport.pl/1_8T.php
a tu nowe 2.0TFSI http://compsport.pl/tfsi2_0.php
sama wymiana gratów jest taka sama, tylko inna kolejność , więc w czym tu ta trudność ?
ten motor ma właśnie większy potencjał dzięki tym rozwiązaniom, to, że może być trudniejszy do ogarnięcia to inna sprawa. faktem jest , że hamownia wypluwa seryjne silnika z parametrami jak TFSI po dobrym chipie :wink:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Podaje linka żeby nie było pisania herezji
http://blogsilnika.blogspot.com/2009...si-tfsi-i.html
Komentarz
-

Komentarz