1.8tsi-Rs.Co wybrac?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paweł2
    L&K
    • 2010
    • 1405

    #51
    Niepopadajmy w jakies paranoje,2-3k dawania w palnik chyba zaraz nie wykonczy tych motorow,to by o nich dobrze swiadczylo.
    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

    Komentarz

    • aniam111
      Rider
      • 2009
      • 436

      #52
      Zanim kupiłam O2 szukałam różnych aut dodam że w ON a nie benzynie.
      Jak wsiadałam na jeździe próbnej i czekałam z włączonym silnikiem to panowie z salonów dziwnie się na mnie patrzyli i pytali czemu nie jedziemy. Mówiłam że czekam aż się trochę silnik rozgrzeje z uwagi na turbinę to zawsze słyszałam że możemy to sobie odpuścić.

      Rozumiem, że gdyby wszyscy z którymi jeżdżą czekali przed i po jeździe to ich praca trwałaby znacznie dłużej.

      Poza tym ja zawsze dbam o auta. Zanim odebrałam O2 jeździłam zastępczą fabią ( bo odbiór się opóźniał ) i jakoś nie katowałam jej po krawężnikach i dziurach. Może jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę.
      AniaM
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
      O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)

      Komentarz

      • jacog
        Rider
        • 2008
        • 420
        • Felicia I (6U1)

        #53
        aniam111, no nic dziwnego, że panowie się dziwili. Odczekać warto z włączonym silnikiem ale po skończonej jeździe. Byle na zimnym mocno nie wykorzystywać pełnej mocy silnika i nie wciskać mocno gazu szczegolnie na niskich obrotach (ekodriving)

        Komentarz

        • paweł2
          L&K
          • 2010
          • 1405

          #54
          Swoja droga,taka Octa 1.8tsi,zrobiona na 220KM o seryjnym wygladzie musi nie jednego zaskoczyc. :diabelski_usmiech
          Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

          Komentarz

          • nokius
            Rider
            • 2010
            • 498

            #55
            Zamieszczone przez paweł2
            Swoja droga,taka Octa 1.8tsi,zrobiona na 220KM o seryjnym wygladzie musi nie jednego zaskoczyc.
            Święta prawda. Miny niektórych :shock: są bezcenne hihi :diabelski_usmiech
            O3
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...270360#1270360
            O2
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38454

            Komentarz

            • tomek
              L&K
              • 2005
              • 1078

              #56
              Zamieszczone przez paweł2
              Swoja droga,taka Octa 1.8tsi,zrobiona na 220KM o seryjnym wygladzie musi nie jednego zaskoczyc. :diabelski_usmiech
              RSka na 250 pewnie również
              O2FL RS | S2 | F2

              Komentarz

              • paweł2
                L&K
                • 2010
                • 1405

                #57
                Zamieszczone przez tomek
                Zamieszczone przez paweł2
                Swoja droga,taka Octa 1.8tsi,zrobiona na 220KM o seryjnym wygladzie musi nie jednego zaskoczyc. :diabelski_usmiech
                RSka na 250 pewnie również
                RSka to RSka,nieda sie jej nieodroznic od innych wersji silnikowych,a tu niepozorne 1.8tsi i np 220KM :diabelski_usmiech
                Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  #58
                  Zamieszczone przez paweł2
                  Zamieszczone przez tomek
                  Zamieszczone przez paweł2
                  Swoja droga,taka Octa 1.8tsi,zrobiona na 220KM o seryjnym wygladzie musi nie jednego zaskoczyc. :diabelski_usmiech
                  RSka na 250 pewnie również
                  RSka to RSka,nieda sie jej nieodroznic od innych wersji silnikowych,a tu niepozorne 1.8tsi i np 220KM :diabelski_usmiech
                  kolego tylko ersa nie robi sia na 250 tlko np 320 i wtedy jest zaskoczenie :szeroki_usmiech
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz


                  • #59
                    320 :?: :shock: :shock:

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #60
                      Zamieszczone przez JanuszB
                      320 :?: :shock: :shock:
                      co w tym dziwnego?
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez piramida
                        Zamieszczone przez JanuszB
                        320 :?: :shock: :shock:
                        co w tym dziwnego?
                        http://compsport.pl/tfsi2_0.php
                        No ale nie samym programem

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #62
                          Zamieszczone przez kross12
                          Zamieszczone przez piramida
                          Zamieszczone przez JanuszB
                          320 :?: :shock: :shock:
                          co w tym dziwnego?
                          http://compsport.pl/tfsi2_0.php
                          No ale nie samym programem
                          210-220km w 1.8 TSI osiągniemy tylko chipsem, natomiast w 2.0 TSI po programie mamy 240-250km
                          tak wiem ale jak ktos juz zaczyna zabawe z tjuningiem to rzadko poostaje w strefie samego chiptuningu :szeroki_usmiech pewnie mając ersa to sam bym cos wiecej zmodził niz sam chip
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz


                          • #63
                            Ale tam jest silnik TFSI, a w nowych RS jest TSI, czy ten TSI też ma taki potencjał?

                            Komentarz

                            • paweł2
                              L&K
                              • 2010
                              • 1405

                              #64
                              Zamieszczone przez JanuszB
                              Ale tam jest silnik TFSI, a w nowych RS jest TSI, czy ten TSI też ma taki potencjał?
                              W nowych motorach tsi 211KM,np w Audi jest system Velwelift,czyli zmienne sterowanie zaworami w celu poprawy napelnianii maksymalizacji momentu.Ten motor raczej nie jest wkladany doRS-a.I podobno jest trudniej o takie moce jak w wersjach 200-konnych.
                              Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                              Komentarz

                              • arci9
                                RS
                                • 2004
                                • 2007

                                #65
                                paweł2, to zobacz na ten wykres VW Scirocco 2.0TSI 210 KM seria



                                może nie każdy będzie chciał wejść lub może nie mieć dostępu to podam wyniki serii :242KM i 326 NM

                                Komentarz

                                • paweł2
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1405

                                  #66
                                  Zamieszczone przez arci9
                                  paweł2, to zobacz na ten wykres VW Scirocco 2.0TSI 210 KM seria



                                  może nie każdy będzie chciał wejść lub może nie mieć dostępu to podam wyniki serii :242KM i 326 NM
                                  Zgadza sie,widzialem juz kiedys te wyniki,naprawde super.Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.
                                  Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                                  Komentarz

                                  • loru
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 4286
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                    #67
                                    Zamieszczone przez paweł2
                                    Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.
                                    a dlaczego tak sądzisz ? wsadza graty od S3 (IC, turbo, wytryski + wydech) i po programie ma około 320KM

                                    tu masz stare 1.8T http://compsport.pl/1_8T.php
                                    a tu nowe 2.0TFSI http://compsport.pl/tfsi2_0.php

                                    sama wymiana gratów jest taka sama, tylko inna kolejność , więc w czym tu ta trudność ?
                                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                    Komentarz

                                    • paweł2
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1405

                                      #68
                                      Zamieszczone przez loru
                                      Zamieszczone przez paweł2
                                      Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.
                                      a dlaczego tak sądzisz ? wsadza graty od S3 (IC, turbo, wytryski + wydech) i po programie ma około 320KM

                                      tu masz stare 1.8T http://compsport.pl/1_8T.php
                                      a tu nowe 2.0TFSI http://compsport.pl/tfsi2_0.php

                                      sama wymiana gratów jest taka sama, tylko inna kolejność , więc w czym tu ta trudność ?
                                      Ano w tym ze seryjny motor 211KM,ma wlasnie zmienne fazy rozrzadu,sterowanie zaworami itp,i w tym jest wlasnie ten problem,ale mowie tu podkreslam o grubych mocach.Najlepiej niech sie wypowiedza tunerzy.
                                      Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                                      Komentarz

                                      • Garret
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 1196
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                        #69
                                        Zamieszczone przez paweł2
                                        Zamieszczone przez loru
                                        Zamieszczone przez paweł2
                                        Tylko chodzilo mi o to,ze jak ktos chce isc,w grube moce np+300,nie mowiac juz +350,nie bedzie to juz takie proste jak w starszych motorach.
                                        a dlaczego tak sądzisz ? wsadza graty od S3 (IC, turbo, wytryski + wydech) i po programie ma około 320KM

                                        tu masz stare 1.8T http://compsport.pl/1_8T.php
                                        a tu nowe 2.0TFSI http://compsport.pl/tfsi2_0.php

                                        sama wymiana gratów jest taka sama, tylko inna kolejność , więc w czym tu ta trudność ?
                                        Ano w tym ze seryjny motor 211KM,ma wlasnie zmienne fazy rozrzadu,sterowanie zaworami itp,i w tym jest wlasnie ten problem,ale mowie tu podkreslam o grubych mocach.Najlepiej niech sie wypowiedza tunerzy.
                                        :roll:
                                        ten motor ma właśnie większy potencjał dzięki tym rozwiązaniom, to, że może być trudniejszy do ogarnięcia to inna sprawa. faktem jest , że hamownia wypluwa seryjne silnika z parametrami jak TFSI po dobrym chipie :wink:
                                        Garret

                                        -----------
                                        Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                        Komentarz

                                        • Waciak
                                          Ambiente
                                          • 2010
                                          • 173

                                          #70
                                          Podaje linka żeby nie było pisania herezji http://blogsilnika.blogspot.com/2009...si-tfsi-i.html
                                          Życie zaczyna się po...wyżej 4 tyś obrotów

                                          Komentarz

                                          • paweł2
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1405

                                            #71
                                            Ok,ale jak nowy motor 211KM,jest podatny na mody i jaki ma potencjal nadal niewiemy.
                                            Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                                            Komentarz

                                            Pracuję...