rkb, szyby boczne tylne z drzwi są wyjmowane, bynajmniej tak to robią w Warszawie, ale w Krakowie już nie. Tylna, oczywiście bez demontażu ale ściągane są plastiki pokrywy bagażnika.
Dolot w AGR z ARL
Zwiń
X
-
Dolot w AGR z ARL
Witam
Troszke dłubię w swojej Skodzince i mam takie pytanie. Czy założenie całego kolektora dolotowego oraz puszki i przepływki z ARL do AGR wymaga dużej rzeźby czy jest to bardziej P&P. Na samym początku chcę założyć sam kolektor zaślepiając EGR. Przeleciałem forum i nie trafiłem na jakąś podpowiedz a chyba ktoś już takie coś robił
-
-
Ja mam dolot z ARL, ale bez kolektora. Trzeba się trochę napocić z demontazemi i podpięciem tego. Po wstawieniu dolotu u mnie potrzebna była korekta programu, bo nie dało się bezpiecznie jeździć - pojawiły się 'fale Dunaju'. Ale po korekcie jest lepiejJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
AGR ma inaczej turbo osadzone. Moze sie okazac ze nie bedzie zgadzac sie wylot rury ssacej z wlotem do turbo....
IMHO lepiej takie cos montowac jak juz bedzie jakas meska sprezarka :twisted:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez areek85kolektora dolotowegoW Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
"Udesky" właśnie o to mi chodziłoNajpierw chcę założyć kolktor ssący od ARLa a w późniejszym czasie cały dolot. Wszystko ma ładnie chodzić bez dymienia i innych nieścisłości. Jak zrobie kolektor ssący to nastepnie idzie wymiana Fmic i wtedy można mysleć o turbie od ARLa.
Dzieki panowie wielkie za odpowiedź. W przyszłym tygodniu postaram sie ogarnąć temat i wtedy powiem jak poszło
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Jeśli zgrało by ci się w czasie wymiana kolektora z robieniem FMICA, to możesz pomyśleć nad kolektorem z AWXa. Jest tańszy, częściej występuję, ale jego minusem jest wylot w drugą stronę w stosunku do serii. Jednak robiąc reduktor zamiast EGRa i do tego od razu FMICA puszczasz po prostu inną drogą orurowanie niż tradycyjnie. Natomiast jeśli FMIC będzie dużo później to jedynie ARL.
P.S. Ja dziś wykonałem pierwszy element reduktora, jutro dospawam rurkę i redukcja gotowa. Pominę wygląd. :szeroki_usmiechW Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
to nie bedzie jezdzic bez korekcji softuJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Witam! Panowie odswieze troche temat zeby nie zakladac nowego. Tez mam AGRa troche pogrzebanego (216, turbo ASZ, fmic) mialem przeplywke starego typu ktora nie wyrabiala. Kupilem caly dolot z ASZ z obudowa filtra i przeplywomierzem tylko pojawil sie problem bo nowa przeplywka ma tylko 4 kabelki a stara miala 5 jeden zostal a woz nie chce jechac. Wie ktos jak to przerobic zeby bylo dobrze?Układy wydechowe, dolotowe, orurowania do intercoolerow ze stali nierdzewnej, spawane metoda TIG. Kontakt i info PW
Leon ARL BigT = 228 KM i 440 NM by Kingsoft
Komentarz
-
Komentarz