Dolot w AGR z ARL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • brajan5
    Classic
    • 2011
    • 5

    Dolot w AGR z ARL

    rkb, szyby boczne tylne z drzwi są wyjmowane, bynajmniej tak to robią w Warszawie, ale w Krakowie już nie. Tylna, oczywiście bez demontażu ale ściągane są plastiki pokrywy bagażnika.
  • areek85
    Drive
    • 2010
    • 42

    #2
    Dolot w AGR z ARL

    Witam

    Troszke dłubię w swojej Skodzince i mam takie pytanie. Czy założenie całego kolektora dolotowego oraz puszki i przepływki z ARL do AGR wymaga dużej rzeźby czy jest to bardziej P&P. Na samym początku chcę założyć sam kolektor zaślepiając EGR. Przeleciałem forum i nie trafiłem na jakąś podpowiedz a chyba ktoś już takie coś robił

    Komentarz

    • adaś
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2006
      • 876
      • Volkswagen

      #3
      Ja mam dolot z ARL, ale bez kolektora. Trzeba się trochę napocić z demontazemi i podpięciem tego. Po wstawieniu dolotu u mnie potrzebna była korekta programu, bo nie dało się bezpiecznie jeździć - pojawiły się 'fale Dunaju'. Ale po korekcie jest lepiej
      Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
      a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
      Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
      O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

      Komentarz

      • rob555
        Rider
        • 2006
        • 748

        #4
        AGR ma inaczej turbo osadzone. Moze sie okazac ze nie bedzie zgadzac sie wylot rury ssacej z wlotem do turbo....
        IMHO lepiej takie cos montowac jak juz bedzie jakas meska sprezarka :twisted:
        pozdrawiam

        Diagnostyka i tuning
        hybrydowe wtryski i turbiny
        programy na ulice jak i do sportu

        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
        www.tune-up.pl

        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

        Komentarz

        • Udesky
          RS
          • 2007
          • 1692
          • Octavia I (1U2)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez areek85
          kolektora dolotowego
          Jak mniemam chodzi o kolektor ssący tak? Jeśli tak, to podchodzi P&P o ile uda ci się bez problemów go odkręcić, ja załatwiłem jedną śrubę imbusową i był problem. Jednak jeżeli już odkręcisz, to po prostu przykręcasz ten od ARLa, z tym, że musisz mieć albo EGR od ARLa (250zł), albo zupełnie go wywalasz i wstawiasz przejściówkę (ok 70 - 150zł, ewentualnie samemu zrobić) pod ten kolektor. Oryginalny EGR jest po prostu za mały.
          W Polsce nie ma kryzysu.
          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

          Komentarz

          • areek85
            Drive
            • 2010
            • 42

            #6
            "Udesky" właśnie o to mi chodziło Najpierw chcę założyć kolktor ssący od ARLa a w późniejszym czasie cały dolot. Wszystko ma ładnie chodzić bez dymienia i innych nieścisłości. Jak zrobie kolektor ssący to nastepnie idzie wymiana Fmic i wtedy można mysleć o turbie od ARLa.

            Dzieki panowie wielkie za odpowiedź. W przyszłym tygodniu postaram sie ogarnąć temat i wtedy powiem jak poszło

            Pozdrawiam

            Komentarz

            • Udesky
              RS
              • 2007
              • 1692
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Jeśli zgrało by ci się w czasie wymiana kolektora z robieniem FMICA, to możesz pomyśleć nad kolektorem z AWXa. Jest tańszy, częściej występuję, ale jego minusem jest wylot w drugą stronę w stosunku do serii. Jednak robiąc reduktor zamiast EGRa i do tego od razu FMICA puszczasz po prostu inną drogą orurowanie niż tradycyjnie. Natomiast jeśli FMIC będzie dużo później to jedynie ARL.

              P.S. Ja dziś wykonałem pierwszy element reduktora, jutro dospawam rurkę i redukcja gotowa. Pominę wygląd. :szeroki_usmiech
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz

              • kubazak
                Ambiente
                • 2010
                • 146

                #8
                to nie bedzie jezdzic bez korekcji softu Przepływomierz bedzie wskazywał zdecydowanie za mało jednostek. Srednica rury i przepływomioerza znacznie różni się arl-agr a za tym idzie przepływ powietrza .

                Komentarz

                • adaś
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 876
                  • Volkswagen

                  #9
                  to nie bedzie jezdzic bez korekcji softu
                  U mnie też się bez tego nie obeszło.
                  Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                  a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                  Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                  O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                  Komentarz

                  • kubazak
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 146

                    #10
                    i góra filtra powietrza do wymiany , od agr nie pasuje wyjscie przepływki

                    Komentarz

                    • BiMeK_TDI
                      Rider
                      • 2008
                      • 288

                      #11
                      Witam! Panowie odswieze troche temat zeby nie zakladac nowego. Tez mam AGRa troche pogrzebanego (216, turbo ASZ, fmic) mialem przeplywke starego typu ktora nie wyrabiala. Kupilem caly dolot z ASZ z obudowa filtra i przeplywomierzem tylko pojawil sie problem bo nowa przeplywka ma tylko 4 kabelki a stara miala 5 jeden zostal a woz nie chce jechac. Wie ktos jak to przerobic zeby bylo dobrze?
                      Układy wydechowe, dolotowe, orurowania do intercoolerow ze stali nierdzewnej, spawane metoda TIG. Kontakt i info PW

                      Leon ARL BigT = 228 KM i 440 NM by Kingsoft

                      Komentarz

                      • kubazak
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 146

                        #12
                        Przepływka pierburga ?

                        Komentarz

                        • BiMeK_TDI
                          Rider
                          • 2008
                          • 288

                          #13
                          Byla Pierburga a teraz jest Boscha i tak jak napisalem zostal jeden kabelek i nie wiadomo co z nim zrobic.
                          Układy wydechowe, dolotowe, orurowania do intercoolerow ze stali nierdzewnej, spawane metoda TIG. Kontakt i info PW

                          Leon ARL BigT = 228 KM i 440 NM by Kingsoft

                          Komentarz

                          Pracuję...