Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Konie mi sie rozmnożyły

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Konie mi sie rozmnożyły

    wlasnie przygotowuje takie jedno urzadzonko...... i przez przypadek wpadl mi w rece serwer RS232.... w skrucie jest to urzadzenie ktoremu przyporzadkowujemu adres IP (moze byc publiczny) i z dowolnego miejsca na ziemi jest ono widzialne przez inny komputer jako wirtualny port RS232 (czyli taki przez jaki wpuszczamy wirusiki do autka)
    mozna programowac autko zdalnie np w razie problemow :diabelski_usmiech
    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
    czarna AR 156 1.8 T.Spark

  • #2
    Konie mi sie rozmnożyły

    Witam,

    jak część z was wie przed moją wizytą w firmie Bodex (Pozdrawiam ) mój AHF miał ok. 126 KM i ok. 305Nm. Na przeglądzie (150.000 km) oprócz tradycyjnej wymiany gadżetów Pan Bogumił oczyścił mi EGR i go zaślepił (pare jeszcze pierduł było robionych). Pojeździłem kilka dni - autko przestało wprowadzać w zakłopotanie większość Ikarusów :szeroki_usmiech . I zacząłem śmigać.

    Na dzisiaj rano jak pisałem udałem sie do Master'sa na delikatne liźnięcie programu. Około 10:00 rano wjechałem na rolki (zaznaczam że temperatura była około 0 stopni a może nawet ciut poniżej 0). Master's odpalił hamownie i poszło........ i tu Uwaga hamownia wypluła 145KM (4450 rpm) i 352 Nm (2600 rpm) :diabelski_usmiech . Nie wierzyłem własnym oczom. Na dodatek moc od ok. 3000 rpm aż po 5100 rpm jest praktycznie stała. No ale może coś jest nie tak, no to dawaj hamujemy noch ein mal. Wynik 144 KM (3500 rpm) i 345 Nm (2660 rpm). Wykresik przedstawia sie elegancko - żadnych szarpań, skoków itp. Na początku chciałem żeby Marek jeszcze coś podkręcił ale teraz zastanawiam sie czy nie jest przesadzony. Rozmawiałem już z MiKruSem i troche mnie uspokoił. Jak zeskanuje wykres postaram sie go wkleić.

    pozdrówki
    Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
    teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
    czarna AR 156 1.8 T.Spark

    Komentarz


    • #3
      wiesz nie tylko Ty bys chcial zeby CI sie konie tak rozmnażały...
      moze tak sie dusil przez zapchany ze moc mu sie chowała..nie wiem nie znam
      sie ale ciekawy przypadek. ciekaw jestem jak to ktos wyjasni..

      moze pomierz przy lepszej pogodzie osiagi i wtedy na 100% bedziesz
      wiedzial ze hamownia nie oszukała

      Komentarz


      • #4
        Martinez ale czyjesz różnicę w jeżdzie po przeglądzie?
        W koncu teoretycznie 20 koniów więcej.... k

        Komentarz


        • #5
          W pierwszej chwili po wyjechaniu od P. Bogumiła miałem wrażenie że autko ciut lepiej idzie, ale potem moją uwagę zwrócił mniejszy dym za furą. A teraz to już sam nie wiem Jakby nie patrzec zgłupiałem.

          EDIT: Zrobiłem fote wykresu cyfrówką - wygląda... no widać o co chodzi ale nie mam gdzie jej wrzucić. Pomoże ktoś?


          edit 2: poprawiony/zmniejszony



          edit 3 - podoba mi sie wykres Mocy - od 3500 rpm do bólu płaski jak stól :diabelski_usmiech
          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
          czarna AR 156 1.8 T.Spark

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Martinez
            ale potem moją uwagę zwrócił mniejszy dym za furą...
            tak btw...dzis dalem w picze na swiatlach zeby z prawego skiknac na lewy pas szybciutko, wjezdzam na parking przy tesco, wysiadam, a jeden taki co za mna jechal mowi mi..."przepraszam, ale ma pan chyba jakas awarie, bo pali sie panu w rurze cos.."
            dizel nie jedzie jak nie dymi, jak to mowil moj wuj..

            swoja drogą, czasami az sie boje patrzec w lusterko...

            pozdrawiam
            GETAWAY DRIVER

            Saab 9-5 Aero Black Estate

            Komentarz


            • #7
              Marcin masz moc nieziemska biorac pod uwage, ze Twoj samochod jest totalnie seryjny - zadnych modow mechanicznych.
              Powiem Ci szczerze, ze az ciezko mi w to uwierzyc.

              Poza tym masz jeden z najlepszych przebiegow momentu obrotowego jaki jest mozliwy do uzyskania w TDI VP.

              Naprawde gratuluje - ciesz sie autem i killuj leszczy! :twisted:

              Zmieniam sprzeglo i jade do Master'sa po "Twoj" program... :twisted: :lol:
              TDI 205PS

              Komentarz


              • #8
                swoja drogą, czasami az sie boje patrzec w lusterko...
                ja po zmianie ostatnio programu byłem wzruszony strasznym widokiem w lusterku, ale teraz (już prawie 3tysi) mam wrażenie że nie kopci, a na pewno nie jak po samej zmianie programu...pewnie się wszystko ułożyło i dotarło....

                Komentarz


                • #9
                  Patrzę i oczom nie wierzę, 150 000 km i tak się trzyma, niejeden zaciska zęby.
                  Gratuluję Martinez i oby tak dalej.

                  Pozdrówka
                  1.9TDI "AHF"
                  Master's Tuning

                  Komentarz


                  • #10
                    hmmm pewnie ze nie jeden...
                    ale ja i tak wiem ze to błąd na wykresie :wink: :diabelski_usmiech

                    serio Martinez zmierz jakos osiagi bo <9 do 100 masz bankowo
                    ciekaw jestem sam ile ... :roll:

                    Komentarz


                    • #11
                      Dzieki, wiem że pewnie w lato wyniki będą troche niższe, przebieg mocy i momentu naprawde mi sie podoba i to sie chyba nie zmieni w innej temp otoczenia. Mimo że przy mierzeniu marudziłem Matersowi żeby coś pozmieniał to jednak jestem mu wdzięczny że nie chciał nic poprawiać i zostawił jak jest.
                      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                      czarna AR 156 1.8 T.Spark

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X