czy ktoś z forumowiczów ma felgi 17" 7,5" na których miałby założone opony 205/50/17 ?
ja miałem takie w O1. ..teraz ma je ojciec i już są założone i śmiga na letnich
Zamieszczone przez duszyk
jak się sprawuje taki zestaw
dobrze, auto jest sztywne i nie buja się jak na 195/65/15-fabrycznych na równe drogi taki zestaw jest fajny na dziurawe lepsze będą 16' o wyższym profilu
Myslę by kupić sobie takie srebrne nakładki/pierscienie na zegary http://moto.allegro.pl/emida-oferuje...294960637.html
Czy ciężko jest zdemontować elementy deski by dojsc do zegarów celem założenia tych pierscieni???
strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
musisz odkręcić osłonę kierownicy o dołu
zdjąć pokrywy osłony kierownicy
u góry zegarów są dwa wkręty pod zaślepkami
odchylasz zegary górą, a na dole są wciśniete bolcami w zawias
odpinasz wtyczki i tyle
musisz odkręcić osłonę kierownicy o dołu
zdjąć pokrywy osłony kierownicy
Krzychu,w O1 nie ma takiej potrzeby.
W górnej części osłony zestawu wskaźników odkręcamy dwa wkręty,po zdjęciu,oczywiście zaślepek.Opuszczamy kierowniće w dół.Zdejmujemy osłonę zestawu,odkręcamy dwa wkręty z łbami torx (15 lb 20) w górnej części po lewej i prawej,wypinamy z zawiasów w dolnej części,odpinamy wtyki i szafa jest nasza.
Potem zdejmujemy szybkę z zestawu(jest na zatrzaskach) i wklejamy ringi.Montaż w odwrotnej kolejności,ze szczególnym zwróceniem uwagi na dokładne włożenie prawej wtyki w gniazdo.Jest niewygodnie,ale należy się postarać.
Janusz, ale jak kolega jest nieprawiony, to łatwiej mu będzie manewrować licznikiem i wyjąć
Jak się wprawi to sam zobaczy, że można i bez zdejmowania osłon, ja też wyciągałem bez.
Janusz, ale jak kolega jest nieprawiony, to łatwiej mu będzie manewrować licznikiem i wyjąć
Jak się wprawi to sam zobaczy, że można i bez zdejmowania osłon, ja też wyciągałem bez.
Oby później Kolega wszystko złożył od kupy .
Ja też u siebie wyjmowałem bez zdjemowania osłon kierownicy.
strazakp, pamiętaj żeby odłaczyć akumulator bo może wyskoczyć Ci błąd poduchy
Chyba jednak zrezygnuje bo zauważyłem, że cena (65zł) dotyczy jednego pierścienia. Fajnie to wygląda ale by skompletować 3 pierścienie to trzeba będzie wydać pewnie prawie 200zł!!!
strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz