pierscienie zegarów Milotec

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartek_pulawy
    Ambiente
    • 2010
    • 122

    pierscienie zegarów Milotec

    Zamieszczone przez duszyk
    czy ktoś z forumowiczów ma felgi 17" 7,5" na których miałby założone opony 205/50/17 ?
    ja miałem takie w O1. ..teraz ma je ojciec i już są założone i śmiga na letnich
    Zamieszczone przez duszyk
    jak się sprawuje taki zestaw
    dobrze, auto jest sztywne i nie buja się jak na 195/65/15-fabrycznych na równe drogi taki zestaw jest fajny na dziurawe lepsze będą 16' o wyższym profilu
  • strazakp
    Elegance
    • 2008
    • 819
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    pierscienie zegarów Milotec

    Myslę by kupić sobie takie srebrne nakładki/pierscienie na zegary http://moto.allegro.pl/emida-oferuje...294960637.html
    Czy ciężko jest zdemontować elementy deski by dojsc do zegarów celem założenia tych pierscieni???
    strazakp

    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10960
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      musisz odkręcić osłonę kierownicy o dołu
      zdjąć pokrywy osłony kierownicy
      u góry zegarów są dwa wkręty pod zaślepkami
      odchylasz zegary górą, a na dole są wciśniete bolcami w zawias
      odpinasz wtyczki i tyle
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #4
        Zamieszczone przez krzynol
        musisz odkręcić osłonę kierownicy o dołu
        zdjąć pokrywy osłony kierownicy
        Krzychu,w O1 nie ma takiej potrzeby.

        W górnej części osłony zestawu wskaźników odkręcamy dwa wkręty,po zdjęciu,oczywiście zaślepek.Opuszczamy kierowniće w dół.Zdejmujemy osłonę zestawu,odkręcamy dwa wkręty z łbami torx (15 lb 20) w górnej części po lewej i prawej,wypinamy z zawiasów w dolnej części,odpinamy wtyki i szafa jest nasza.
        Potem zdejmujemy szybkę z zestawu(jest na zatrzaskach) i wklejamy ringi.Montaż w odwrotnej kolejności,ze szczególnym zwróceniem uwagi na dokładne włożenie prawej wtyki w gniazdo.Jest niewygodnie,ale należy się postarać.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10960
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Janusz, ale jak kolega jest nieprawiony, to łatwiej mu będzie manewrować licznikiem i wyjąć
          Jak się wprawi to sam zobaczy, że można i bez zdejmowania osłon, ja też wyciągałem bez.
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • MikeWRC
            Elegance
            • 2009
            • 995

            #6
            Zamieszczone przez krzynol
            Janusz, ale jak kolega jest nieprawiony, to łatwiej mu będzie manewrować licznikiem i wyjąć
            Jak się wprawi to sam zobaczy, że można i bez zdejmowania osłon, ja też wyciągałem bez.
            Oby później Kolega wszystko złożył od kupy .

            Ja też u siebie wyjmowałem bez zdjemowania osłon kierownicy.

            strazakp, pamiętaj żeby odłaczyć akumulator bo może wyskoczyć Ci błąd poduchy

            Moja Octavia:
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=mikewrc

            Było: 116,3KM / 279,5Nm
            Jest: 143KM / 325,9NM

            Komentarz

            • strazakp
              Elegance
              • 2008
              • 819
              • Octavia II (1Z3)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              Chyba jednak zrezygnuje bo zauważyłem, że cena (65zł) dotyczy jednego pierścienia. Fajnie to wygląda ale by skompletować 3 pierścienie to trzeba będzie wydać pewnie prawie 200zł!!!
              strazakp

              Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
              Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

              Komentarz

              Pracuję...