Ładne masz te felusie, jak odczucia na naszych dziurawych drogach, ja widzę sporą pomiędzy 15'' zimowymi , a 16'' letnimi
wiesz co? balem sie ze bedzie gorzej, bo po zmianie na zimowki myslalem, ze sie poplacze, bo bylo b miekko. Okazalo sie ze nie jest tak zle. Jak sie wpadnie w dziure to plomby wypadaja, ale w ciasnych jest po prostu bajer
Witam, potrzebuję aby polecił mi ktoś dobrą firmę chipującą do zrobienia Octavii 2 1,9 TDI 105 KM z 2009r. Chodzi o program który poprawi osiągi ale nie ma to służyć do ścigania się i tym samym być maximum możliwości silnika. Auto jest na gwarancji więc miło byłoby gdyby zrobiła to firma która zrobi to w sposób nie wykrywalny dla ASO albo przynajmniej bezpieczny dla silnika (czyli pomierzy wszystko czujnikami itp czy jest gitara)
O v-tech szczecin słyszałem niezbyt dobre opinie, gdzie się udać?
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Witam, potrzebuję aby polecił mi ktoś dobrą firmę chipującą do zrobienia Octavii 2 1,9 TDI 105 KM z 2009r. Chodzi o program który poprawi osiągi ale nie ma to służyć do ścigania się i tym samym być maximum możliwości silnika. Auto jest na gwarancji więc miło byłoby gdyby zrobiła to firma która zrobi to w sposób nie wykrywalny dla ASO albo przynajmniej bezpieczny dla silnika (czyli pomierzy wszystko czujnikami itp czy jest gitara)
O v-tech szczecin słyszałem niezbyt dobre opinie, gdzie się udać?
bezpieczny dla silnika? to za wiele nie wykręcisz jakieś 140KM i troskę niutona, w tych motorach słabym punktem są sprzęgła. Jeśli chodzi o auto na gwarancji to przy pierwszej wizycie w aso, autko dostanie testa na CHIPA (mają to już chyba w procedurze). Dobry mod do PDka na gwaracji zrobi tylko kilka firm w Polsce i to tak aby autko przeszło testa na chipa, jedną firmę PEWNIAKA mogę podać na PW (mam służbowego BXE i sam rozpytywałem o moda na gwarancji).
Nie ma sie co oszukiwać, to że licznik zapisu będzie wskazywać 0 to nie znaczy że nikt chipa nie wykryje. Każdy lekko kumaty chłopiec z vagiem w ręku i podlgądem parametrów bierzących w teście na drodze się połapie w 5 sekund że auto nie jest na serii. Trzeba też dodać że najtrudniej dostrzegalny jest najgorzej zrobiony program czyli taki oparty o nastawy kalibracyjne PD. Reasumując - program w mniejszym lub większym stopniu widoczny jest ZAWSZE.
bylem ostatnio w v-techu jednak tylko na hamowni, gosciu wydaje sie bardzo wporzadku, widac ze ma wiedze, ale jak programy robi to nie wiem, a no i pracownikow ma troche nieogar... Coke lec do roberta w Gdansku
Nie ma sie co oszukiwać, to że licznik zapisu będzie wskazywać 0 to nie znaczy że nikt chipa nie wykryje. Każdy lekko kumaty chłopiec z vagiem w ręku i podlgądem parametrów bierzących w teście na drodze się połapie w 5 sekund że auto nie jest na serii. Trzeba też dodać że najtrudniej dostrzegalny jest najgorzej zrobiony program czyli taki oparty o nastawy kalibracyjne PD. Reasumując - program w mniejszym lub większym stopniu widoczny jest ZAWSZE.
oczywiście, że jak wleci na hamowanie, lub na trase to każdy się wykapuje, że to nie ori mapy siedzą w ecu. Tutajn chodzi o "test" jaki robią ASO.
Auto jest na gwarancji więc miło byłoby gdyby zrobiła to firma która zrobi to w sposób nie wykrywalny dla ASO albo przynajmniej bezpieczny dla silnika
Jedź do GoodHope. Dostaniesz chipka z opcją minimalizującą możliwość wykrycia (nie chodzi o licznik programowań, bo to akurat pikuś), w pełni profesjonalna robota, znakomicie wyposażona hamownia, duża wiedza i świetna obsługa. To jeden z topowych tunerów, więc będziesz na pewno zadowolony. W podobnej odległości masz jeszcze godną polecenia firmę Tune-UP w Gdańsku. Jest jeszcze kilka firm, np MR Motors, ale do Wawy to kawał drogi.
Ewentualnie wypad do Wrocka (Ecuproject) niemiecką autostradą. Ze Szczecina jakieś 5,5h jazdy spokojnym autostradowym tempem.
....a jak bedzie wracał tą samą drogą to nich poprosi przy okazji chłopaków o załozenie zegara z temp. oil co by silnika nie zajechał :diabelski_usmiech
Tunera warto miec pod nosem...ew korekta czy jakies problemy to pozniej trzeba pol polski dymac. W przypadku aut seryjnych nie ma co sie napinac bo wiekszosc z nas zrobi bezpieczny i normalny program.
Polecam LEO slyszalem dobre opinie.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Była Octavia I 1.9 TDi 2004 kombi 137 Km 315 Nm
Była Octavia II 2.0 Rs Tdi 2008 kombi 170/?? 350/??
...
A jest Octavia II FL 1.6 TDI 4x4 2010r. "Stara miłość nie rdzewieje" ... i jak to mówią "śpiesz się powoli"
Komentarz