[O1] Amortyzatory Bilstein O1 1.8 T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawci9013
    Classic
    • 2012
    • 4

    [O1] Amortyzatory Bilstein O1 1.8 T

    Chwile mnei tu nie było
    W planach multifunkcyna kiera i doświetlanie zakretow. Mooooze columbus, ale swing jakos mi pasuje
  • mirokez
    Classic
    • 2010
    • 15

    #2
    [O1] Amortyzatory Bilstein O1 1.8 T

    Witam!

    Co sadzicie o wymianie fabrycznych amortyzatorow na takie cos:


    lub na takie cos:


    Czy duzo polepszy sie trakcja po wymianie z fabrycznych amortyzatorow na takie ?

    Pozdrawiam !

    Komentarz

    • Zoltar
      Rider
      • 2005
      • 722

      #3
      Odpuść sobie model B4, po 2 latach zachowuje się niewiele lepiej jak amortyzator zużyty (przebieg 45 kkm)

      Dużo trwalsza i sprężysta jest Kayaba Excel G
      www.soft-car.pl
      www.chiptuning-gdansk.pl


      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
      - Wyłączanie DPF
      - Hamownia Obciążeniowa

      Komentarz

      • mirokez
        Classic
        • 2010
        • 15

        #4
        Czyli na tych Kayaba Exel G samochod bedzie sztywniejszy niz na fabrycznych amorkach ale tak bez przesady (zeby plaby z zebow nie wypadaly)?

        Komentarz

        • czernobyl
          L&K
          • 2008
          • 1276
          • Octavia III (5E3)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez mirokez
          Czyli na tych Kayaba Exel G samochod bedzie sztywniejszy niz na fabrycznych amorkach ale tak bez przesady (zeby plaby z zebow nie wypadaly)?
          będzie sztywniejszy o tyle, że nie przechylasz się tak mocno na zakrętach, nie nurkujesz tak radykalnie przy hamowaniu. komfort przemieszczania się MZ nawet wyższy niż na ori amortyzatorach-brak "choroby morskiej" spowodowanej bujaniem

          Komentarz

          • fidodido
            Rider
            • 2010
            • 440

            #6
            ja z tyłu niedawno założyłem sprężyny KYB + amorki SACHS i nie narzekam
            Auto: Skoda Octavia I
            Kolor: Srebrny
            Pojemność: 1,8T 20V
            Moc: 150KM
            Typ silnika: AGU
            Gaz: STAG-4

            Komentarz

            • Sev
              L&K
              • 2007
              • 1295

              #7
              Co zauważyłem, każdy kto ze zużytych przesiada się na nowe sprawniejsze odczuwa zdecydowana poprawę
              Ot takie powszechne zjawisko
              mirokez, bierz Kayaby Exel G i będziesz zadowolony.
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz

              • mirokez
                Classic
                • 2010
                • 15

                #8
                Dzieki piekne za pomoc !!

                Komentarz

                • Nexus6
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4847
                  • Volkswagen

                  #9
                  mirokez, jak chcesz miec lepsze prowadzenie to min. Bilstein B6 (przy standardowych sprezynach) lub Bilstein B8 (przy sprezynach z RS'a).
                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                  Komentarz

                  • leff
                    Elegance
                    • 2004
                    • 862

                    #10
                    Nexux6 dobrze prawi :diabelski_usmiech

                    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                    Komentarz

                    Pracuję...