Witam, może zabrzmi to komicznie w tych czasach ale posiadam Octavie 1 1.9 ALH która wale trasy Polska-Niemcy. Nie mam pojęcia czy przy silniku bylo coś dłubane( podejrzewam ze wtryski są 216 nie wiem czy mogę to jakoś sprawdzić bez demontażu ich)ale teraz do rzeczy. Zauważyłem że na trasie temperatura dolotu wynosi nawet po 63 stopnie przy prędkości około 145 km/h czego skutkiem jest ze silnik czasami puchnie traci moc i elastyczność poprzez według mnie zbyt gorące powietrze w dolocie. I teraz proszę o poradę. Zmienić Cooler na jakiś inny? Zostawić oryginalny i ewentualnie wyjąć zaślepkę w zderzaku i wyciac w nadkolu aby zwiększyć przepływ powietrza? Jest jeszcze opcja iż posiadam oryginalny intercooler od saaba 9-3 2.0t taki jak na zdjęciu poniżej, czy on się nada? Czekam na porady.IMG_0020.jpg
InterCooler 1.9 ALH
Zwiń
X
-
Ja mam ten sam problem i powoli przymierzam sie do intercoolera. Co do samej kratki to ja ją przerabiałem i teraz jest fajna siatka z plastrem miodu duże oczka i powietrze leci aż miło ale to na niewiele sie zdaje. A co do IC od saaba to prubuj jak podejdzie i sie zmieści to czego nie ale trzeba mieć z tyłu głowy że prawdopodonie trzeba bedzie przy tym porzeźbić
-
Komentarz