tydzien na chirurgi i teraz tydzien w lozku. jakis przestawiony staw barkowy i lekki wstrzas mozgu (mozgojada)
Hamownia i Tiptronic
Zwiń
X
-
Hamownia i Tiptronic
Witam!
Mam znajomego który posiada Volkswagena LUPO 1,2 TDi po modyfikacji chiptuning. Chciałby w najbliższym czasie podjechać na hamownie i pomierzyć parametry (moc, moment obrotowy) furaka.
Powiedzcie mi czy moga wystapić problemy z pomiarami samochodu wyposażonego w skrzynię Tiptronic? Jezeli tak to jakie?
Z tego co się orientuję to żadna Octavia nie była wyposazona w skrzynie Tiptronic , no ale w Octavii II jest DSG.
Być może ten topic zostanie wykorzystany przez posiadających skrzynie automatyczne w swoich turbodieslach lub turbobenzynach
Podzielcie się doświadczeniami ....Spoko loko lusi sponton
-
-
Na inercyjnej Marek mierzyl. Nie wiem jak na obciazeniowej ale tez sie powinno dac.
Na MAHA automaty daja sie shamowac, tylko trzeba pokombinowac. Narazie problem byl tylko z DSG."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Hamowanie DSG
Witam serdecznie Forumowiczów. Mam na imię Andrzej, od miesiąca jestem szczęsliwym użytkownikiem OCT II ELEGANCE KOMBI 2.0 TDI+DSG. Samochod rewelacyjny, wiadomo..
Silniczek właśnie dotarłem, wymieniłem olej. Wczoraj z ludźmi z klubu Seata z Krakowa byliśmy na hamowni obciązeniowej (www.ttc.pl).
Dało się to zhamować, aczkolwiek nie bez problemów. Na czas pomiaru wyłączyłem ESP i klime. "Czesława" została rozpędzona na tiptroniku. Pomiar został przeprowadzony na piątym biegu. Generalnie dało się uzyskać sensowny wykres, ale:
1. Tiptronik żyje jednak swoim życiem - pod koniec skali obrotów sam zmienił bieg na 6 - jest więc w tym miejscu lekki spadek mocy i momentu na wykresie.
2. Brak szybkiej możliwości przejścia z tiptronika na "luz" zawyżył straty mocy na kołach.
Wyniki wyszły bardzo dobre:
moc - 154 KM
moment - 361 Nm
Pozdrawiam
tsjendrek
Komentarz
-
-
Witam. Oczywiscie DSG a tiptronic to wyraznie inne skrzynie biegow, jednak DSG ma tryb recznej zmiany i w tym trybie byly przeprowadzane pomiary. Inaczej sie przeciez nie da - trzeba obroty "przeleciec" od samego dołu do góry, a przy trybie automatycznym niskie obroty i pełny gaz to pewna redukcja.
Komentarz
-
Komentarz