Turbo hybryda. Co o tym myslicie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arkgas
    Classic
    • 2010
    • 26

    Turbo hybryda. Co o tym myslicie?

    Update-dwa serwisy rozkładają ręce Czy np. wgranie od nowa softu może coś dać? Jest szansa, że jest "źle wgrany"? Bo w VW nie ma nowego softu, a inni z takim nie mają problemu...
    arkgas
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    Turbo hybryda. Co o tym myslicie?

    jak w temacie

    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • _tm_
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 2333
      • Superb III (3V3)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Re: Turbo hybryda. Co o tym myslicie?

      Zamieszczone przez rOBERTO795
      Hybrydami dla benzyn nie interesowałem się za bardzo, ale tuningując moją poprzednią Octavię TDI byłem na bieżąco w temacie turbin do diesli. Z hybrydami generalnie jest tak, że jest to loteria - jedna przejeździ kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, a druga padnie po kilku tysiącach (lub nawet kilkuset) kilometrach. Ze wskazaniem raczej na ten drugi przypadek. Generalnie jest to rozwiązanie niezbyt polecane. Zdecydowanie lepiej pozostać przy standardowej turbinie lub iść w Big Turbo przerabiając wszystko co jest potrzebne (mocowania, kolektor wydechowy, downpipe, dolot, itp.).
      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
      -------------------------------------------------------------------------
      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Re: Turbo hybryda. Co o tym myslicie?

        Zamieszczone przez _tm_
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        Hybrydami dla benzyn nie interesowałem się za bardzo, ale tuningując moją poprzednią Octavię TDI byłem na bieżąco w temacie turbin do diesli. Z hybrydami generalnie jest tak, że jest to loteria - jedna przejeździ kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, a druga padnie po kilku tysiącach (lub nawet kilkuset) kilometrach. Ze wskazaniem raczej na ten drugi przypadek. Generalnie jest to rozwiązanie niezbyt polecane. Zdecydowanie lepiej pozostać przy standardowej turbinie lub iść w Big Turbo przerabiając wszystko co jest potrzebne (mocowania, kolektor wydechowy, downpipe, dolot, itp.).
        Tak właśnie myslałem. Dzięki pozdrawiam. Póki co zostaje "seria"
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #5
          To turbina do benzyniaka na WG a wiec nadal garrett oferuje orginalne zestawy naprawcze !
          Jak ktos madry to posklada to zawsze jest in +
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          • S3 CHRIS
            Elegance
            • 2006
            • 979
            • Octavia I (1U2)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            ja nie polecam miałem hybryde k04 i dlugo nie pojezdziłem tzn z 6 miesiecy a zaplaciłem pozniej za 1.5 zł wiecej za garreta na którym juz jezdze 2 lata
            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

            Komentarz

            Pracuję...